Web Analytics Made Easy - Statcounter

ترامپ، جان هانتسمن را به عنوان سفیر آمریکا در روسیه به سنای آمریکا معرفی کرد.

به گزارش سرویس بین المللخبرگزاری صداوسیمابه نقل از خبرگزاری ایتارتاس از واشنگتن، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز جمعه جان هانتسمن جونیور فرماندار پیشین ایالت «یوتا» را به عنوان سفیر جدید واشنگتن در مسکو منصوب و به منظور تایید، به سنای این کشور معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاخ سفید روز پنج شنبه در بیانیه ای اعلام کرد: ترامپ، جان ام هانتسمن را به عنوان سفیر آمریکا در فدراسیون روسیه، به سنای این کشور معرفی کرده است.
هانتسمن، 57 ساله، طی سال های 2005 تا 2009 میلادی فرماندار ایالت یوتا بود. وی به زبان چینی مسلط است و هفت فرزند دارد.
جان هانتسمن در سال 1992 میلادی که تنها 32 سال سن داشت، به عنوان سفیر آمریکا در سنگاپور منصوب شد و این درحالی است که با معرفی وی ، بیش از یک قرن است که آمریکا جوان ترین سفیر خود را در روسیه منصوب خواهد کرد.
باراک اوباما، رئیس جمهور پیشین آمریکا در سال 2009 میلادی، جان هانتسمن را به عنوان سفیر این کشور در چین منصوب کرد که تا سال 2011 میلادی نیز وی در همین سمت باقی ماند.

­

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۰۲۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه ورمونت سخنرانی سفیر آمریکا در سازمان ملل را لغو کرد

دانشگاه ورمونت اعلام کرد سفیر ایالات متحده در سازمان ملل، دیگر در اواخر این ماه برای فارغ التحصیلان سخنرانی نخواهد کرد.

به گزارش ایسنا، با اعلام دانشگاه ورمونت، «لیندا توماس گرینفیلد» نماینده آمریکا در سازمان ملل برای فارق‌التحصیلان سخنرانی نخواهد کرد؛ اقدامی که یک پیروزی برای دانشجویان حامی فلسطین محسوب می‌شود.

طبق گزارش تایمز اسرائیل، دانشجویان دانشگاه ورمونت خواستار حذف سخنرانی گرینفیلد در مراسم آتی به دلیل نقش وی در وتوی چندین قطعنامه آتش‌بس سازمان ملل در رابطه با غزه، شده بودند.

در روزهای اخیر تظاهرات‌های متعدد طرفدار فلسطین در دانشگاه‌ها در سراسر ایالات متحده صورت گرفته است و معترضان خواستار توقف حمایت نظامی، مالی و دیپلماتیک ایالات متحده از عملیات نظامی رژیم صهیونیستی در غزه شده‌اند که منجر به شهادت بیش از ۳۴۰۰۰ فلسطینی و زخمی‌شدن بیش از ۷۷۰۰۰ نفر دیگر شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آلمان سفیر خود را از مسکو فرا می‌خواند
  • دبیر اجرایی و دبیر هنری جشنواره ملی تئاتر ایثار معرفی شدند
  • رئیس شورای سیاست‌گذاری دوازدهمین دوسالانه ملی هنر سرامیک ایران معرفی شد
  • روسیه: به نظرات طالبان در نشست‌های بین‌المللی اهمیت می‌دهیم
  • طالبان خواستار سرمایه‌گذاری تاجران روسی در افغانستان شد
  • کره‌شمالی: گروه‌های جدید ناظر بر تحریم‌ها شکست خواهند خورد
  • در آمریکا چه خبر است؟
  • مخالفت آمریکا با استفاده اوکراین از سلاح‌های آمریکایی در خاک روسیه 
  • اتهام‌زنی آمریکا به ما درباره حمله سایبری به اروپا دروغ است
  • دانشگاه ورمونت سخنرانی سفیر آمریکا در سازمان ملل را لغو کرد