Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-06@16:07:39 GMT

تولید مخفیانه عینک‌های «گوگل گلس»

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۱۰۳۱۸۵

تولید مخفیانه عینک‌های «گوگل گلس»

خبرگزاری میزان- عینک های گوگل گلس شرکت گوگل به شکل مخفیانه و برای استفاده در کارخانه ها تولید می شود.

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، سالها قبل زمانی که برای اولین بار عینک های « گوگل گلس » معرفی شد، شاید اینطور تلقی می شد که این عینک ها آینده بشریت را تغییر خواهند داد به شکلی که مردم در حال راه رفتن در پیاده‌رو عینک را به چشم بگذارند و با کلیک کردن روی شیشه آن دنیایی از اطلاعات روی گوشی‌شان نمایش داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما این ایده به طور عام و « گوگل گلس » به طور خاص، مورد انتقاد قرار گرفت. انتقاد اصلی که به این عینک وارد بود به خطر انداختن امنیت مردم در خیابان ها و مکان های عمومی بود و در نهایت این ایده در بدو معرفی شکست خورد.

اما طبق خبرهای جدیدی که اخیرا به گوش می‌رسد، شرکت «الفابت» که از زیرمجموعه‌های شرکت بزرگ گوگل است، به شکل مخفیانه، ساخت عینک‌های گوگل گلس را ادامه داده است و این عینک ها را به تعداد محدود و فقط مخصوص استفاده کارکنان کارخانه ها و شرکت های خاص ساخته است.

«استیون لِوی»، طراح «بک چنل» می گوید استفاده از این عینک ها در خانه ها و توسط کارگران بسیار مفید خواهد بود ، آنها میتوانند بدون به دست گرفتن گوشی همراهشان کالاهای خود را اسکن کنند و اطلاعات آن را از قبیل فیلم و تصویر بدست بیاورند. همچنین این کارگران میتوانند با گفتن عبارت «OK Glass» ، بخش صوتی این عینک را فعال کرده و برای کارکنان شیفت های بعدی یادداشت های متنی و صوتی به جا بگذارند .

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان


خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۰۳۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان‌فشانی در سنگر تولید

به گزارش صدای ایران از شرکت توسعه نیشکر،اردیبهشت، ماهِ تجلّی کار و تلاش، فرصتی دوباره برای پاسداشت حماسه بی‌وقفه کارگران نیشکر، این ستون‌های استوار پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی است؛ کارگرانی که با عزم پولادین برای سربلندی و اعتلای وطن، «پای کار ایران» ایستاده‌اند و با هر قطره عرق جبین، بنیان‌های اقتصاد مقاومتی را استوارتر می‌کنند.

 مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی

✍دکتر عبدعلی ناصری

اردیبهشت، ماهِ تجلّی کار و تلاش، فرصتی دوباره برای پاسداشت حماسه بی‌وقفه کارگران نیشکر، این ستون‌های استوار پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی است؛ کارگرانی که با عزم پولادین برای سربلندی و اعتلای وطن، «پای کار ایران» ایستاده‌اند و با هر قطره عرق جبین، بنیان‌های اقتصاد مقاومتی را استوارتر می‌کنند.

تحقق رشد ۵۰ درصدی تولید شکر در سال گذشته و تکرار رکورد‌ها و رکوردشکنی‌ها در طلیعه سال مزیّن به جهش تولید، مرهون قدم‌های استوار و همّت بلند کارگرانی است که شبانه‌روز در سنگر تولید، جان‌فشانی می‌کنند؛ آنان که بی‌وقفه و با ایثار، قامت نیشکر را در زمین استوار نگه داشته و شهد شیرینی را به ارمغان آورده‌اند.

صنعت عظیم توسعه نیشکر، مفتخر است که پرچم‌دار جهادگران سنگر تولید باشد. دشت‌های سرسبز خوزستان سرافراز، گواه ایمان سترگ و دست‌های پینه‌بسته این مجاهدان سنگر تولید است که با دلی سرشار از توکّل، جوانه‌های امید را از دل خاک رویش دادند و هر بحرانی را به فرصتی برای شکوفایی و بالندگی تبدیل نمودند.

ضمن تبریک روز جهانی کارگر و هفته بسیج کارگری به خانواده بزرگ توسعه نیشکر، از تلاش‌های شبانه‌روزی و خستگی‌ناپذیر کارگران این صنعت در کشت و صنعت‌های هشتگانه که جان به کالبد این شرکت می‌بخشند، صمیمانه قدردانی می‌کنیم و برای تک‌تک این عزیزان، عزت روزافزون از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نماییم.

دیگر خبرها

  • تبلیغ گوشی گوگل توسط محجبه‌های آمریکایی
  • تبلیغ گوشی گوگل توسط محجبه آمریکایی
  • هواوی مخفیانه از مسابقات تحقیقاتی در آمریکا حمایت مالی می‌کند
  • تولید داروی بیماران اس ام ای در یک شرکت دانش‌بنیان
  • با ۹۵ درصد درخواست‌های انشعابات غیر خانگی آب و فاضلاب موافقت شد
  • تجلیل از کارگرانی که چرخ تولید را به حرکت درآوردند
  • راه‌اندازی دستگاه لیزیک برای اولین بار در خراسان جنوبی 
  • آگهی‌های هرزنگاری دیپ فیک در گوگل ممنوع می‌شوند
  • جان‌فشانی در سنگر تولید
  • معرفی شرکت احیا استیل فولاد بافت