Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران وزیر ارتباطات ، درباره طرح افزایش اپراتورهای تلفن‌های همراه گفت: ‌تعداد اپراتورهای تلفن همراه افزایش پیدا نخواهد کرد.

او در ادامه افزود: در حال سه اپراتور تلفن همراه در کشور فعال هستند؛ پیشنهاد برای فعالیت اپراتور چهارم هم داده شد اما با توجه به این که ۶۰ میلیون مشترک داریم فعلا صلاح دیدیم اپراتور‌ها افزایش پیدا نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه افزود: به جای اضافه کردن اپراتور‌ها به برخی از آن‌ها اجازه دادیم که از بستر شبکه‌های مجازی برای فعالیت استفاده کنند.

واعظی در پاسخ به این سوال که مصرف کنندگان بسته‌های اینترنت اپراتور‌ها تلفن همراه از وضعیت موجود ناراضی هستند و معتقدند بر خلاف قیمت‌های بالا خدمات مناسبی ارائه نمی‌شود گفت: بله مردم ما این گله را دارند که خدمات اینترنت از سوی اپراتورهای تلفن همراه با هزینه‌های که دریافت می‌کنند یکسان نیست باید بگویم که ما در شرکت مخابرات این بخش از فعالیت اپراتور‌ها را به دقت زیر نظر داریم.

او در ادامه افزود: نرم افزاری طراحی شده است تا مشترکین استفاده از خدمات اینترنت میزان استفاده خود را دریافت کنند.

او در ادامه تشریح کرد: گفته می‌شود که بسته‌های اینترنت اپراتورهای تلفن همراه زود‌تر آن‌چیزی که به نظر می‌رسد تمام می‌شود، در این باره باید یاد آوری کنم که نوع استفاده مشترکین نسبت به چندین سال قبل تغییر کرده است، شما در گذشته با سرعت ۱۲۸ شاید به زحمت می‌توانستید ۱۰ صفحه از یک کتاب را دانلود کنید اما دیگر چنین نیست شما امروز می‌توانید یک بازی فوتبال ۹۰ دقیقه‌ای را به صورت زنده از طریق شبکه اینترنت نگاه کنید.

وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات ادامه داد: در حال حاضر مشترکین خودشان هم متوجه نیستند که چگونه با این سرعت‌های بالا از خدمات نت استفاده می‌کنند.

واعظی با اشاره با این خدمات اینترنت با گذشته متفاوت شده است و رصد بر عملکرد اپراتور‌ها به صورت دقیق صورت می‌گیرد گفت: به مردم اطمینان خاطر می‌دهم که تمامی فعالیت‌های اپراتورهای تلفن‌های زیر نظر ماست و اگر جایی خلافی صورت بگیرد برخورد خواهیم کرد.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۰۳۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزیابی میزان تشعشعات گوشی تلفن همراه در سازمان تنظیم مقررات

به گزارش خبرنگار مهر، امیر لاجورودی معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شبکه اجتماعی ویراستی در خصوص ارزیابی میزان استاندارد تشعشعی تلفن همراه گفت: برای گوشی‌های وارداتی و تولید داخل، ارزیابی میزان SAR یا استاندارد تشعشعی گوشی تلفن همراه توسط آزمایشگاه‌های مورد تأیید سازمان تنظیم مقررات انجام می‌شود.

کد خبر 6097763 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • پیام اپراتور ایتالیایی برای صهیونیست‌ها: به فلسطین خوش آمدید
  • بهره‌مندی ۵۸۰ خانوار روستایی خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت
  • باورتان می‌شود این گوشی تلفن همراه، پرفروش‌ترین در جهان است؟
  • ارزیابی میزان تشعشعات گوشی تلفن همراه در سازمان تنظیم مقررات
  • مخالفت با مالیات ارزش افزوده تاکسی‌های اینترنتی
  • مخالفت انجمن تجارت الکترونیک با دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی اینترنتی
  • دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی، غیرقانونی است
  • جزئیات تعرفه مکالمه و اینترنت برای حجاج اعلام شد
  • اعلام جزئیات تعرفه مکالمه و اینترنت برای حجاج ایرانی
  • جریمه 200 میلیون دلاری بزر‌گترین اپراتور بی‌سیم آمریکا به دلیل فروش اطلاعات کاربران