Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-دو دیپلمات غربی فاش کردند که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و وزیر خارجه امارات در سال ۲۰۱۲ جلسه‌ای محرمانه علیه برنامه هسته‌ای ایران ترتیب داده بودند.دو دیپلمات غربی اعلام کردند که در سال ۲۰۱۲ میلادی «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی و «عبدالله بن زائد آل‌نهیان» وزیر خارجه امارات با یکدیگر درباره برنامه هسته‌ای ایران به صورت محرمانه دیدار و گفت‌وگو کرده‌ بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دو دیپلمات که نخواستند نامشان فاش شود، اعلام کردند این ملاقات در هتل «لویس رگنسی» در شهر نیویورک و با محوریت برنامه‌ هسته‌ای ایران انجام شده است.

نتانیاهو در این دیدار از وزیر خارجه امارات خواسته بود تا اقدام‌هایی را علیه ایران و برنامه هسته‌ای این کشور انجام دهد ولی بن زائد تاکید کرد تا زمانی که اسرائیل روند سازش با فلسطینیان را به نتیجه نرساند، کشورش نمی‌تواند کاری برای او انجام دهد.

بن‌زائد در این دیدار از صحبت‌های روز قبل نتانیاهو در مجمع عمومی سازمان ملل تمجید کرده و افزوده بود که امارات در بسیاری از موارد با نگرانی‌های اسرائیل علیه برنامه هسته‌ای ایران همراه است.

وزیر خارجه امارات در این دیدار تاکید کرده بود کشورش خواستار بهبود روابط با اسرائیل است ولی امکان انجام عملی این کار وجود ندارد.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۰۳۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزرای خارجه ایران و اندونزی با یکدیگر دیدار کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدارهای خود در گامبیا پس از حضور در افتتاحیه پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی با «رتنو مارسودی» وزیر امور خارجه اندونزی ملاقات کرد.

گفتنی است، رئیس دستگاه دیپلماسی در اولین دیدار خود صبح امروز به وقت بانجول با سامح شکری، وزیر امور خارجه مصر دیدار و گفت و گو کرد.

کد خبر 6096527 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • تاکید معاون وزیر خارجه بر ضرورت بی‌طرفی و حرفه‌ای گری آژانس بین‌المللی انرژی اتمی
  • دیدار گروسی با وزیر خارجه ایران
  • سودان: چاد از طریق امارات به واکنش سریع کمک می‌کند
  • امیرعبداللهیان: باید رژیم اشغالگر آپارتاید اسرائیل را متوقف کنیم/ نحوه برخورد دولت‌های مسلمان با بحران غزه در تاریخ ثبت و ضبط خواهد شد/ دیدار گسترده وزیر خارجه با مقامات ارشد کشورهای اسلامی
  • تقدیر از تصمیم ترکیه در قطع روابط اقتصادی و تجاری با اسرائیل
  • وزرای خارجه ایران و بنگلادش دیدار کردند
  • دیدار وزرای خارجه ایران و عربستان در بانجول
  • وزرای خارجه ایران و اندونزی با یکدیگر دیدار کردند
  • دیدار امیرعبداللهیان با همتای مصری | تشکر ایران از موضع مصر در محکومیت جنایات اسرائیل
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق