Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه فیلم و صوتباشگاه خبرنگاران جوان؛ یک دوچرخه‌سوار یزدی که دست به انجام حرکات نمایشی خطرناک با دوچرخه خود زد، در اثر برخورد با یک خودرو مصدوم شد. فیلم این حادثه توسط دوربین مداربسته فروشگاهی در بلوار بسیج شهر یزد ضبط شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

حرکات نمایشی خطرناک کار دست دوچرخه‌سوار یزدی داد + فیلم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۰۳۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاقبت به خیری استقلال و پرسپولیس با واگذاری به نهادهای اقتصادی؛آرزوهایی که دست‌یافتنی شدند

واگذاری استقلال و پرسپولیس به نهادهای اقتصادی می‌تواند این دو باشگاه را به سمت حرفه‌ای شدن پیش ببرد.

به گزارش مشرق، اتفاقی تاریخی در فوتبال ایران رخ داد و دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که سال‌ها با مالکیت مشترک فعالیت می‌کردند به نهادهایی با ماهیت اقتصادی واگذار شدند تا وزارت ورزش مجبور نباشد کوه مشکلات این دو باشگاه را به دوش بکشد؛ آن هم در شرایطی که وزارت ورزش مسئولیت‌های مهم دیگری دارد و اصلا باشگاهداری جزو وظایف ذاتی این وزارتخانه نیست.

ساماندهی مشکلات استقلال و پرسپولیس به معضلی بزرگ برای وزارت ورزش تبدیل شده بود. بدتر اینکه هر بار که موفقیت یا ناکامی برای سرخابی‌ها رخ می‌داد وزارت ورزش به حمایت از یکی از این دو تیم متهم می‌شد. اگر استقلال به قهرمانی می‌رسید بازیکنان و مربیان و حتی پیشکسوتان تیم رقیب، وزارت ورزش را متهم به حمایت از آبی‌پوشان می‌کردند و عکس این اتفاق هم زمانی بود که استقلالی‌ها در هر ناکامی که برایشان رقم می‌خورد دلیل آن را حمایت وزارت ورزش از قرمزپوشان عنوان می‌کردند اما حالا با واگذاری این دو باشگاه، دیگر کسی نمی‌تواند کم‌کاری‌های فنی و مدیریتی‌ خود را گردن وزارت ورزش بیندازد.

اما مشکل بزرگی که با واگذاری استقلال و پرسپولیس حل شد رفع خطر حذف آنها به دلیل مالکیت مشترک از لیگ قهرمانان آسیا بود. پیش از این و در سال‌های گذشته کنفدراسیون فوتبال آسیا، استقلال و پرسپولیس را از حضور در رقابت‌ها کنار گذاشته بود و اگر وزارت ورزش همچنان مالکیت آنها را بر عهده داشت این اتفاق بار دیگر هم رخ می‌داد. حالا هواداران سرخابی نگرانی بابت حذف تیم‌های محبوب‌شان از آسیا ندارند و قهرمانی استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر بدون ثمر نخواهد بود.

همچنین می‌توان آینده استقلال و پرسپولیس را تضمین شده قلمداد کرد چرا که آنها به نهادهای اقتصادی واگذار شدند. ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال از سوی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، شرکت‌های تابعه آن شامل پتروشیمی بندر امام، پتروشیمی بوعلی سینا، پتروشیمی شهید تندگویان، پتروشیمی پارس و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس واگذار شد و همین مقدار از سهام باشگاه پرسپولیس نیز به بانک‌های شهر(۳۰ درصد)، ملت (۲۰ درصد)، تجارت (۲۰ درصد)، صادرات (۵ درصد)، رفاه (۵ درصد) و اقتصاد نوین (۵ درصد) انتقال پیدا کرد.

با توجه به اینکه یکی از مشکلات جدی استقلال و پرسپولیس در طول سال‌های گذشته، کمبود منابع مالی بود با واگذاری آنها به نهادهای اقتصادی می‌توان امیدوار بود از این پس برنامه‌ریزی‌های کلان اقتصادی برای این دو باشگاه انجام شود تا سرخابی‌ها بتوانند به مرحله درآمدزایی برسند.

در شرایطی که تیم‌های عربی و به خصوص عربستانی با جذب فوق‌ستاره‌های خارجی پا به رقابت‌های آسیایی می‌گذارند دیگر نمی‌توان با دست خالی به مصاف آنها رفت. لازم بود که یکبار برای همیشه استقلال و پرسپولیس در مسیری قرار بگیرند که به حرفه‌ای شدن ختم شود و البته نباید انتظار داشت این اتفاق یک شبه رخ دهد.

سرخابی‌ها به عنوان دو باشگاه قدیمی و ریشه‌دار که جایگاه مهمی در فوتبال کشور دارند از این پس می‌توانند روزهای امیدوارکننده‌تری را نسبت به گذشته تجربه کنند. اینکه برخی تلاش می‌کنند واگذاری آنها را شکست خورده قلمداد کنند را هم باید به حساب منافع از دست رفته‌شان گذاشت. موضوعی که گذشت زمان آن را اتبات خواهد کرد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • بی احتیاطی جان راکب موتورسیکلت در صومعه سرا را گرفت
  • عاقبت به خیری استقلال و پرسپولیس با واگذاری به نهادهای اقتصادی؛آرزوهایی که دست‌یافتنی شدند
  • عاقبت فرار از خانه به‌عشق خواستگار شیشه‌ای
  • عاقبت توجه نکردن راننده به قطار (فیلم)
  • عاقبت توجه نکردن راننده به قطار + فیلم
  • بانوی دوچرخه‌سوار کازرونی قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد
  • حضور سه دوچرخه سوار استان در اردوی تیم ملی
  • ببینید | ماجرای تنفر حسین طیبی از فوتسال و عاقبت ورود به این رشته
  • چگونه در دنیا و آخرت عاقبت به خیر شویم؟
  • حضور ۶ دوچرخه سوار و یک مربی از آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی