Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، ۹ فیلم بلند و ۱۳ فیلم کوتاه در بخش رقابتی و ٣ فیلم در بخش ویژه بین الملل این رویداد سینمایی به نمایش در می‌آیند که اسامی آن‌ها به شرح ذیل است:

در بخش فیلم‌های بلند: «محلی برای پایان جهان» به کارگردانی آیدان پری وت از استرالیا، «همه چیز درباره مردم» به کارگردانی جرجی آباشیشویلی از گرجستان، «فرا‌تر از ابر‌ها» به کارگردانی کان آتیلا تاشکین از ترکیه، «شرح یک عشق» به کارگردانی فابریزیوکتانی از ایتالیا، «سردرگمی» به کارگردانی داریو کروتی و یاسین براهم از سوئیس، «دادگاه داخلی» به کارگردانی ریکاردو مهدف از برزیل، «اخباری از مریخ» به کارگردانی دامینیک مال از فرانسه، «قدرت تغییر» به کارگردانی فچنر از آلمان، «سه روز تا بهار» به کارگردانی الکساندر کاستکین از روسیه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش فیلم‌های کوتاه: «ارجح» به کارگردانی ناچورسیو از اسپانیا، «تمام دنیا برای دنیایی کوچک» به کارگردانی فابریک براکیو از فرانسه، «در میان نور» به کارگردانی آناگیگانت از ایتالیا، «خوشبختی بدون پول» به کارگردانی مهیار حمیدیان از آلمان، «ترس از پوچی» به کارگردانی دنیل کمورو از اسپانیا، «سکوت» به کارگردانی علی عسگری از فرانسه و ایتالیا، «ندیمه‌ها» به کارگردانی دنیل برس از اتریش، «یادبود» به کارگردانی نات چاپات و نات هاوات از تایلند، «موش» به کارگردانی جان هلبرگ از سوئد، «تکاور» به کارگردانی جان ژارلوسکی از سوئیس، «سایه‌های خاکستری» به کارگردانی الکساندر آوریانوا از روسیه، «عبور» به کارگردانی الیور کراخت از آلمان و فرانسه، «ویدا» به کارگردانی دنیل یاپز از کلمبیا و اکوادور.

بنابراین گزارش همچنین سه فیلم: «شهر بیدارگر» به کارگردانی فرناندو راموس از برزیل، «پارک‌ها» به کارگردانی ناسوکی سیتا از ژاپن و «زمین بازی» به کارگردانی ادوارد بردوکاو از روسیه در بخش ویژه جشنواره به نمایش در می‌آید.

همچنین در روزهای آتی اسامی فیلم‌های ایرانی بخش مسابقه بین الملل جشنواره فیلم شهر نیز اعلام می‌شود.

ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر ۹ تا ۱۴ مردادماه به دبیری سیدعلی احمدی در پردیس سینمایی ملت برگزار می‌شود.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۰۳۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار رسمی سرمربی تیم ملی بسکتبال

به گزارش "ورزش سه"، طبق اعلام سعید تابش‌نیا سخنگوی کمیته فنی جلسه این کمیته جهت معرفی گزینه‌های احتمالی برای سرمربیگری تیم ملی بسکتبال مردان برگزار شد. 

با پایان قرارداد هاکان دمیر، سرمربی ترکیه ای که نتوانست تیم ملی ایران را به المپیک و مدال بازی های آسیایی برساند، فدراسیون بار دیگر تصمیم به تغییر کادرفنی گرفته است و رسما به همکاری خود با این مربی پایان داده است. طبق خبر سایت فدراسیون بسکتبال چند گزینه ایرانی و خارجی معرفی شدند و رزومه‌های مربیان خارجی از کشورهای صاحب سبک در بسکتبال و پیشرفته به کمیته فنی فنی ارائه شد.

در جلسه بعدی کمیته فنی، اعضا رزومه مربیان خارجی را بررسی کرده و نظر خود را در مورد مربیان ایرانی اعلام می‌کنند.

دیگر خبرها

  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر اردبیل با شرکت ۷ کشور خارجی
  • اختتامیه نوزدهمین جشنواره ملی هنر‌های عروسکی
  • مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا برگزار شد
  • اعمال محدودیت در برگزاری تظاهرات حامی فلسطین در فرانسه و ایتالیا
  • پذیرفته شدگان پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد معرفی شدند
  • اضافه شدن ۱۳ فیلم دیگر به بخش‌های مختلف جشنواره کن
  • نشست معرفی گزینه‌های احتمالی هدایت تیم ملی بسکتبال
  • نیاز ایران به تصمیم گیری های استراتژیک و سرنوشت ساز در سیاست خارجی
  • سرمربی ترکیه ای تیم ملی بسکتبال رفتنی شد
  • پایان کار رسمی سرمربی تیم ملی بسکتبال