Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد ـ امام جمعه ابرکوه با تقدیر از عکس العمل انقلابی وزیر امور خارجه ایران در مسئله برجام گفت: زنگ خطر برای آمریکایی هایی که بیشتر از ما به برجام نیاز دارند به صدا درآمد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدابراهیم حسینی در خطبه های امروز نمازجمعه ابرکوه به مناسبت دوسالگی برجام اظهار داشت: حداقل نتیجه بین المللی برجام این است که پرده از چهره تزویرگر آمریکا برداشته شد و چنانکه رهبر معظم انقلاب نیز اشاره کرده اند؛ برجام بدذاتی و بدعهدی آمریکا و حسن نیت ایران اسلامی را به جهانیان نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در دوران مذاکرات، تیم دیپلماسی کشورمان به جلوداری دکتر ظریف، انصافاً تلاشی مجدانه و نفس گیر انجام دادند، اما شیطنت گروه مقابل در تدوین برجام، بسیار پیچیده و ظریف بود که وزیر امور خارجه ما هم به خاطر نفس پاک خود ابتدا متوجه این شیطنت نشد و نه تنها ایشان بلکه بسیاری از مردم و مسئولان فکر می کردند که آمریکا کم کم سرعقل آمده و حق هسته ای ملت ایران را به رسمیت شناخته است اما بصیرت بخشی رهبر معظم انقلاب و دوراندیشی ایشان، یک تکان اصلاحی بر این باور غلط داد و همه فهمیدیم که دشمن بد ذات ما هرگز خیرخواهمان نیست و از همان ابتدا، آمریکایی ها حماقت خود را با وضع تحریم های جدید نشان دادند.

حسینی بیان کرد: حکایت برجام، امروز به مرحله حساس خود رسیده و آمریکا که لاف تعامل می زد؛ تیغ تقابل را به دست گرفت ولی موضع قاطع و ستودنی وزیر خارجه ایران، سران نامتعادل و بی تجربه کاخ سفید را وادار به عقب نشینی کرد.

هشدار وزیر امور خارجه زنگ خطر را برای آمریکا به صدا درآورد

خطیب جمعه ابرکوه ابراز داشت: هشدار انقلابی دکتر ظریف به عقب نشینی و خروج ایران از پیمان برجام در صورتیکه آمریکایی ها نقض برجام کنند؛ زنگ خطری برای آمریکا بود زیرا آنها بیشتر از ما به برجام نیازمند هستند و در مجموع می توان گفت که بر حسب فرمایش رهبر معظم انقلاب، تنها مواضع محکم دیپلماتیک و نه مواضع متزلزل، قادر است که منافع جمهوری اسلامی ایران را تأمین کند.

وی با بیان اینکه مسئولان باید در برابر آمریکا و دیگر دشمنان قسم خورده ما به هوش باشند، اظهار داشت: به گفته وزیر امور خارجه کشور که حرف بسیار خوبی است، مسئولان در ایران قدرت خود را از مردم می گیرند و این تفاوت عمده ما با کشورهای هم‌پیمان آمریکا مانند عربستان است که مشروعیت و قدرت خود را از حمایت آمریکا و اسرائیل غاصب و نه از ملت خود می گیرند.

اقتدار ایران در گرو پختگی سیاسی مسئولان است

وی افزود: شما عظمت کارتان را در نشانه رفتن قلب پایگاه تروریستها در سوریه و وحشت آمریکا و اسرائیل غاصب از کارتان ببینید، به اقتدار ایران اسلامی مباهات کنید و طرح حرف های بچه گانه ای مانند اینکه موشک را چه کسی ساخت؟ چه کسی پولش را داد و چه کسی شلیک کرد؟ دون شأن مدیران کلان کشور است، درایت و پختگی خود را نشان دهید، زیرا دشمن به این حقیقت پی برده است که شهرهای موشکی ایران، آئینه تمام نمای بخشی از اقتدار نظامی کشور هستند.

بانوان ایرانی هویت خود را از یاد نبرند

امام جمعه ابرکوه در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت دهه کرامت و با بیان اینکه حضرت فاطمه معصومه (س) دختر امام و خواهر امام و عممه امام معصوم است و افتخار ما ایرانیان میزبانی وجود مطهر ایشان و برادر مکرمشان، حضرت امام رضا (ع) است، اظهار داشت: باید در مسیر زندگی بهترین فرصت را در زمینه بهره گیری معنوی از این بزرگواران ببریم و به ویژه بانوان و دختران ما باید با تأسی از فاطمه معصومه (س)، مبنا و سیره عملی آن مکرمه را نصب العین خود قرار دهند.

وی عنوان کرد: مادران امروز، دختران دیروز و دختران امروز، مادران فردا هستند و اگر مادران امروز که در خانواده های مذهبی و چادری بزرگ شده اند و با حجاب کامل هستند، نتوانند دخترانشان را مثل خودشان چادری و محجبه تربیت کنند، اینها چگونه می خواهند مادران فردا شوند ضمن اینکه متأسفانه امروز از خانواده های خوب و مذهبی هم دختران بدحجاب در جامعه خودنمایی می کنند.

وی خطاب به دختران بیان کرد: دختران عزیز ما شخصیت دینی و هویت عفیفانه خود را گم نکنند و از این ماهواره ها و کانالهای فساد که از بین برنده حیاء و عفاف و ایمان فرزندانمان است، بدآموزی نداشته باشند و مواظب باشند کاری نکنند که به دست خود چوب حراج برعفاف و ایمان نسل فردا و آینده بزنند که این اشتباه دیگر قابل جبران نخواهد بود.

پدر شهید بذرافشان خادم الشهدای ابرکوه بود

امام جمعه ابرکوه در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت یاد پدر شهید بذرافشان که چند روز پیش به رحمت خدا پیوست و اولین خادم الشهدای ابرکوه بود، اظهار داشت: ایشان واقعا یکی از خوشنام ترین چهره های ایمان و ایثار، و از افراد انقلابی و از خدمتگزاران شهرستان ابرکوه بود و اعتقاد او به نمازجمعه به عنوان پایگاه انقلاب تا حدی بود که عوامل ستاد نماز جمعه می گویند که وی تنها یک جمعه به نماز جمعه نیامد و آن هم آخرین جمعه عمرش بود.

وی افزود: ایشان به بنده می گفت که انتظار دارم به من خادم الشهداء بگویید و به همین دلیل بنده هم در پیامم همین عنوان را مطرح کردم و تأکید دارم که روی سنگ قبر آن بزرگوار هم همین عنوان را بنویسید و او اولین مسئول و سامان بخش به بنیاد شهید و امور ایثارگران و شهدا بود و کسی بود که عشق به انقلاب و نظام و ولایت با وجودش عجین شده بود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۰۴۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیداری نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی به داخل دانشگاه‌های آمریکا رسید

ایسنا/خراسان جنوبی امام‌ جمعه موقت بیرجند گفت: خون کودکان و مردم فلسطین به ثمر نشسته و به برکت این خون‌ها، بیداری جهان نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی به داخل دانشگاه‌های آمریکا و کاخ سفید رسیده و اضمحلال این غده سرطانی نزدیک است.

حجت‌الاسلام مهدی رحیم‌آبادی امروز (جمعه، ۱۴ اردیبهشت ماه) در خطبه‌های عبادی - سیاسی نماز جمعه این هفته شهر بیرجند، گفت: مردم ایران بیش از ۴۰ سال است که پای کار انقلاب هستند و تا ظهور آخرین ولی خدا، محکم‌تر از قبل پای کار خواهند بود و انقلاب اسلامی ایران مسیر ظهور را نزدیک می‌کند.

وی ادامه داد: مسأله بزرگ جهان اسلام، امروز غزه بود و امید است غده سرطانی رژیم صهیونیستی به‌زودی از روی زمین برای همیشه برکنده خواهد شد.

رحیم‌آبادی اظهار کرد: جریان نفوذ خطرناک‌ترین جریان برای اسلام است که باید در دوره آخرالزمان، بسیار مراقب آن‌ها باشیم.

امام‌ جمعه موقت بیرجند با تسلیت شهادت امام صادق (ع) و اینکه ایشان بیش از ۴۰۰۰ شاگرد تربیت کردند، گفت: امام صادق (ع) معرفت‌شناسی و شناخت ولی خدا را به خوبی برای ما بیان کرده است. در عصر حاضر نیز جریانات ضد امام صادق (ع) اشخاصی را وارد حوزه علمیه کردند که مقابل مبلغان واقعی دین بایستند و برخی از این‌ها اقداماتی را هم انجام دادند، اما موفق نبودند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مورایس: حساسیت ایرانی‌ها به مسائل اخلاقی قابل تحسین است
  • حساسیت ایرانی‌ها به مسایل اخلاقی قابل تحسین است
  • سرکوب جنبش‌های اعتراضی دانشجویان حامی فلسطین جلوه حقوق بشر آمریکایی است
  • بیداری نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی به داخل دانشگاه‌های آمریکا رسید
  • آمریکا خود را به دیوانگی زد و برجام را پاره کرد /واکنش ها به اعتراضات دانشجویی در آمریکا از تریبون نماز جمعه
  • امام جمعه کرج: این واداده‌ها چرا در برابر کتک زدن دانشجویان آمریکا سکوت کردند؟
  • بانوان ایرانی بر فرضیه‌های غربی خط بطلان کشیدند
  • جهان برای تحقق آرمان فلسطین به پا خواسته است
  • عملیات وعده صادق رسوایی غرب را جهانی کرد
  • انقلاب اسلامی ایران در حال انتشار در جهان است