Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانش آموز تیزهوش بهمئی با بیان اینکه الگویم شهدای دانش آموزی است، رمز موفقیت خود را توکل،توسل و تلاش دانست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دانش آموز تیزهوش مدرسه نمونه دولتی امام حسین(ع) بهمئی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری آوای ماغر، دانش آموز تیزهوش مدرسه نمونه دولتی امام حسین(ع) بهمئی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار این پایگاه خبری، با اشاره به وضعیت تحصیلی و تربیتی ده سال گذشته، به بیان دیدگاه ها و نظرات خود در مورد زندگی علمی و فرهنگی خود پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین قنبری، نفر اول مدرسه نمونه دولتی امام حسین(ع) شهر لیکک است که در تمامی مقاطع تحصیلی معدل 20و نزدیک به 20دارد.

این نوجوان بهمئی با داشتن بیش از 90لوح تقدیر علمی، فرهنگی و ورزشی نظر ما را برای انجام یک مصاحبه در زمینه راز و رمز موفیت های خود جلب کرد.

آوای ماغر-ابتدا خودتان را برای مخاطبین معرفی کنید؟

اینجانب حسین قنبری، 16 ساله از شهرستان بهمئی هستم.

آوای ماغر-تاکنون در چه زمینه هایی موفقیت داشتید که مورد توجه دیگران قرار گرفتید؟

بنده در زمینه های علمی، فرهنگی، ورزشی، هنری، قرآنی و پژوهشی فعالیت هایی داشتم که در بیشتر آنها نفر برتر بودم و از ادارات و نهادهای مختلف لوح سپاس دارم.

آوای ماغر-لطفا به چند حوزه اشاره کنید؟

فعالیتهای متنوعی در حوزه آموزش و پرورش،بسیج دانش آموزی، پیشتازان جمهوری اسلامی ایران، المپیادهای علمی، فرهنگی و ورزشی مراحل کشوری، استانی و شهرستانی، بسیج دانش آموزی و دیگر نهادهای فرهنگی داشتم.

آوای ماغر-به عنوان یک دانش آموز فرهیخته در چه نهادها و تشکلهایی عضویت دارید؟

عضو مجمع عالی بسیج دانش آموزی شهرستان، فرمانده واحد مدرسه نمونه امام حسین(ع) لیکک، عضو شورای فرهنگی حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی،همیار و مشاور رئیس مدرسه در طرح مُدام و عضو چند تشکل دیگر علمی، فرهنگی، ورزشی دانش آموزی شهرستان بهمئی هستم.

آوای ماغر-با چه هدفی در کنار تحصیل به فعالیت های دیگر هم می پردازید؟

اینجانب به عنوان عضوی کوچک از فرهیختگان شهرستان بهمئی با این هدف که بتوانم با حضور در تشکل ها و نهادهای مختلف روزی به جایگاهی برسم که خدمتگزار این مردم محروم باشم و کاری کنم که در راستای بهبهود کیفیت زندگی این مردم باشد، از حضور در هیچ تشکل فرهنگی و علمی دریغ نمی کنم.

آوای ماغر-الگوی شما در راه رسیدن به این هدف چیست؟

الگوی بنده برای رسیدن به تمامی اهدافم، شهدای دانش آموزی است که با مطالعه وصیت نامه این بزرگان مشاهده کردم که چگونه و با چه اهدافی در مسیر تعالی معنوی گام برداشتند و چگونه از آرمان ها و خاک و ناموسشان تا پای جان دفاع کردند.

آوای ماغر-چه میزان از فضای مجازی استفاده می کنید؟تاثیر آن را در زندگی خود به چه میزان میدانید؟

بنده معتقدم که هر فناوری می تواند مضر یا موثر باشد، مهم این است که با حساب و کتاب از فناوری ها استفاده شود ؛فضای مجازی به عنوان یک دریچه نوین به زندگی انسان ها می تواند هم موثر باشد و هم مضر، اما بنده برای رشد علمی و آگاهی خود از آن استفاده می کنم.

آوای ماغر-چه فرد یا افرادی تکیه گاه شما در زندگی هستند؟

بنده در ابتدا از پدر و مادرم که در تمام سختی ها به من لطف و محبت دارند، تقدیر می کنم اما شخصی که تمام زندگی و پیشرفتم را مدیون وی هستم، برادرم محمد است که هر چه دارم مدیون تدابیر، برنامه ها، توصیه ها و ترغیب و تشویق اوست و از صمیم قلب از وی تشکر می کنم.

آوای ماغر-چه عواملی موجب پیشرفت شما در زندگی شد؟

سه عامل مهم مرا در مسیر موفقیت قرار داد که هر شخصی به این سه عامل پایبند باشد، به طور یقین از فرش به عرش می رسد ؛این سه عامل تلاش، توکل و توسل هستند، بنده در تمامی مراحل زندگی با تلاش زیاد، توکل به خدا و توسل به ائمه اطهار موفق می شوم.

آوای ماغر- قصد داری در آینده چه شغلی را انتخاب کنی؟

بنده با توانایی و استعدادی که در خود می بینم و با توجه به علاقه ای هم که به کار پزشکی دارم، با توکل به خداوند و تلاش شبانه روزی، روزی از دانشگاه های علوم پزشکی معتبر کشور فارغ التحصیل می شوم و به مردم محروم بهمئی خدمت می کنم.

آوای ماغر-توصیه شما به دانش آموزان هم سن و سالت چیست؟

تنها توصیه بنده به دانش آموزان این است که با تمام توان تلاش کنند و با نیت خالصانه به رحمت الهی امیدوار باشند تا موفق شوند.

در ادامه نمونه هایی از مستندات مربوط به موفقیت این دانش آموز فرهیخته بهمئی آمده است:

منبع:پایگاه خبری آوای ماغر انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۰۵۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز؛ آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی ‌در اجتماع باشکوه مردم سمنان با قدردانی از استقبال گرم مردم تصریح کرد: باور بنده این است که این استقبال مردم نشانه عشق به انقلاب، نظام، ولایت و ارزش‌هاست و مبحت آنها به بنده نیز صرفا به عنوان یک خدمتگزار و سرباز ولایت است و بنده این محبت و حضور مردم را برای خود مسئولیت‌آور می‌دانم.

بیشتر بخوانید؛ سردار حاجی‌زاده: با تسلیحات حداقلی به مصاف صهیونیست‌ها رفتیم

رئیس جمهور برخورداری از فرهنگ غنی، علم، ایمان و دلدادگی به دین را از ویژگی‌های تمدنی و تاریخی مردم سمنان برشمرد و افزود: مردم سمنان مردمی باایمان و امیدوار هستند؛ دو اصلی که همواره از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز برای انسان‌های سالک و دلداده به انقلاب محوری عنوان شده است. دشمن تلاش می‌کند با روش‌های مختلف، با ایجاد و گسترش شبهات علمی و شهوت عملی، ایمان و امید جوانان ما به عنوان دو رکن اساسی برای موفقیت و پیشرفت را هدف قرار دهد، اما امروز شاهدیم که به رغم خواست دشمن و با همت و تلاش همین جوانان و حمایت دولت 8 هزار و 400 واحد تولیدی راکد احیا شده است.

رئیسی با اشاره به نهضت تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام، رسیدگی به مشکلات در حوزه‌های آب، برق، جاده، درمان و دیگر بخش‌ها را وجه اصلی همت و تلاش دولت مردمی برشمرد و اظهار داشت: دولت مردمی در مواجهه با مشکلات از کنار آنها عبور نمی‌کند، بلکه برای آن مشکل چاره‌اندیشی و برای رفع آن تلاش می‌کند. از صبح امروز تا کنون پیگیر کیفیت اجرای مصوبات سفر اول دولت به سمنان بودیم و از جمله از نیروگاه سیکل ترکیبی، خط انتقال آب و نیروگاه تجدیدپذیر بازدید و بخش‌های جدید آن را افتتاح کردیم.

رئیس جمهور همچنین با بیان اینکه رفع دغدغه مردم در زمینه مسکن نیز از دیگر برنامه‌های دولت است، به افتتاح 2 هزار واحد مسکونی در جریان این سفر اشاره کرد و با بیان اینکه 19 هزار واحد مسکونی دیگر نیز در استان در دست ساخت است، تصریح کرد: امروز شاهد آن هستیم که نرخ بیکاری در استان به شکل قابل توجهی کاهش یافته و با فعال شدن تولید در عرصه‌های مختلف صنعتی، معدنی، کشاورزی و دیگر عرصه‌ها اشتغال رونق گرفته است.

رئیسی با بیان اینکه دولت به خدمتگزاری برای شما مردم افتخار کرده و با اتکا به شعار «ما می‌توانیم» شبانه‌روزی به دنبال حل مشکلات است، خاطرنشان کرد: همانطور که عملیات «وعده صادق» با تلاش رزمندگان و مجاهدان ما در سنگر مبارزه با دشمن تحقق یافت در سنگر تولید نیز با دنیایی از امید و ایمان حرکت کرده و با باور ما می‌توانیم همه مشکلات را حل خواهیم کرد.

رئیس جمهور تاکید کرد: دیروز برخی می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم را که باعث حساسیت دشمن می‌شود، اما امروز موشک‌های ما به قلب دشمن فرود می‌آید تا آنها را متوجه جنایات و نسل‌کشی‌هایشان کند؛ ‌یقین داریم همانگونه که رهبری معظم انقلاب اسلامی به ما آموختند، در همه عرصه‌های اقتصادی، سیاسی، نظامی و امنیتی می‌توانیم بر مشکلات غلبه کنیم.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1227598 برچسب‌ها سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم
  • وجود ۳۷۰ هزار دانش‌آموز در استان کرمانشاه
  • خلاقیت و نوآوری در میان دانش‌آموزان تقویت شود
  • استخر شهدای دانش آموز سمنان به بهره‌برداری رسید
  • مدرسه باید دالان زندگی برای دانش‌آموز باشد / سیاست توسعه متوازن در دستور کار آموزش و پرورش
  • آغاز ساخت مدرسه و بهره برداری از ۴ زمین چمن مصنوعی در بهمئی
  • آیین اختتامیه یادواره شهدای دانش آموزی
  • ادامه تحصیل دانش آموز با نیاز ویژه قوچانی با ایثار معلم
  • نخستین همایش ملی دانش سنتی محیط زیست به میزبانی شهرکرد برگزار شد
  • راهیابی ۴۰ نفر به مرحله نهایی المپیاد دانش‌آموزی نانو