Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-03@00:20:00 GMT

درخشان برابر پرسپولیس روی نیمکت نمی‌نشید

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۱۰۵۲۸۵

درخشان برابر پرسپولیس روی نیمکت نمی‌نشید

به گزارش خبرنگار ایلنا،مسؤولان باشگاه نفت تهران شب گذشته در اقدامی غیر منتظره حمید درخشان را جانشین علی کریمی کردند تا در دیدار امشب برابر پرسپولیس بدون سرمربی نباشند و بتوانند کارهای فنی را پیش ببرند.

اما قرار نیست درخشان امشب در بازی سوپرجام روی نیمکت نفت مقابل تیم سابقش بنشیند و این مربی ترجیح داده دستیارش کنار زمین باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اطلاعیه باشگاه نفت در این باره آمده است: «حمید درخشان سرمربی جدید نفت در جلسه دیشب به عرفانیان سرپرست باشگاه اعلام کرده بود با توجه به اینکه فرصتی برای کار نداشته از اولین بازی بعدی لیگ روی نیمکت خواهد نشست و یکی از دستیارانش در بازی سوپرجام روی نیمکت خواهد بود. درخشان امروز نیز این موضوع را با مسؤولان باشگاه درمیان گذاشت. درخشان دیشب پیش قرارداد را امضاء کرد و امروز به بررسی لیست و نفرات تیم پرداخت. قرارداد سرمربی جدید نفت طی یکی، دو روز آتی در هیأت فوتبال و سازمان لیگ ثبت خواهد شد و امروز برای مجوز حضور مجتبی خورشیدی، دستیار وی برای نشستن روی نیمکت در بازی سوپرجام اقدام خواهد شد.»

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۰۵۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین و ریکاوری سرخپوشان پس از دیدار با سپاهان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پایتخت پس از دیدار شب گذشته برابر سپاهان، امروز (پنج‌شنبه) از ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی در دو گروه به تمرین و ریکاوری پرداختند.

تمرین امروز در هوای ابری و بارانی برگزار شد و ۷۵ دقیقه به طول انجامید.

بازیکنان ترکیب اصلی بازی شب گذشته، زیر نظر مربی بدنساز تیم ریکاوری کردند و سایر بازیکنان در اختیار کادر فنی بودند و تیم بدون مصدوم تمرین کرد.

بازیکنان در بخش‌های مختلفی شامل؛ پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفط توپ در بخشی از زمین و مینی فوتبال، شرکت داشتند.

تمرینات گروه دوم نسبتاً سنگین بود و کادر فنی بر اجرای صحیح برنامه‌های تمرینی، تاکید داشت.

تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی هفته بیست و ششم برابر نساجی آماده می‌شود. این بازی روز دوشنبه هفته آینده در قائمشهر برگزار خواهد شد.

کد خبر 6095182

دیگر خبرها

  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان پس از دیدار با سپاهان برگزار شد
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیس بعد از تساوی برابر سپاهان
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیسی‌ها در هوای بارانی
  • خلق یک جام با حذف استقلال و پرسپولیس!
  • اوسمار: شایسته پیروزی برابر سپاهان بودیم
  • داستان پیچیده بازگشت گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد
  • طلسم پرسپولیس برابر سپاهان شکسته می‌شود؟
  • اوسمار: حضور هواداران در بازی با سپاهان به ما کمک می‌کند
  • اوسمار: برابر سپاهان، جزئیات تعیین‌کننده است/ هواداران تنهایمان نگذارند