Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه کرمان درنمازجمعه با قدردانی از مردم تاکید کرد : همه به کهولت و بازنشستگی می رسند و بنده هم از مستثنی نیستم . به گزارش خبرگزاری صدا وسیما آیت الله جعفری درخطبه های نماز جمعه کرمان خاطر نشان کرد: در37 سالی که در سمت امامت جمعه کرمانبودم همواره مطیع حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب بوده، هستم و خواهم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه کرمان افزود : اگر موفقیتی داشته ام به این دلیل بوده که همواره مردم را معیار موفقیت می دانستم و نه جریان های سیاسی را .، هرچند جریانات سیاسی نیز برگرفته از مردم می باشند.آیت الله جعفری با تاکید بر اینکه هیچگونه اجباری در مورد بنده درکارنبوده است افزود : بنده همواره از خط و خط بازی دوری کرده ام .نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان همچنین درخطبه اول نماز جمعه با اشاره به سالروز شهادت امام صادق (ع) و بزرگداشت 30 تیر روز بزرگداشت آیت الله کاشانی، وی را مجاهدی نستوه دانست و گفت مسلما بدون حمایتهای وی دکتر مصدق نمی توانست صنعت نفت را ملی کند و از دست انگلیسی ها درآورد.امام جمعه کرمان گفت بعدها در مورد آیت الله کاشانی بسیار ظلمها شد و اشتباه مصدق این بود که بهایی ها و توده ای را رها کرد و اینها علیه روحانیت و علما شعار می دادند و اقدامات دیگری انجام می دادند.آیت الله جعفری همگان باید مراقبت سخنانشان چه در زمان خشم و چه درزمان رضایت باشند، گاهی یک جمله ممکن است جامعه ای را دچار التهاب کند.امام جمعه کرمان تاکید کرد: کسانیکه به دنبال زندگی خوب ، داشتن قلبی عاری از حسادت و سعادت دنیا و آخرت هستند باید عقل را ملاک کارهایشان قرار دهند .و ی حسن خلق، فرو بردن خشم و نگاه نکردن به نامحرم را علت بزرگواری و اصالت افراد بیان کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۰۵۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه تصادف مرگبار و فوت یک امام جمعه

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 9 حجت‌الاسلام دهقان امام جمعه شهر بلوک جیرفت روز گذشته در سانحه تصادف جان باخت. لحظات این تصادف که با خروج یک خودرو از فرعی به اتوبان و وقوع برخورد شدید رخ داد را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمان در پی درگذشت امام جمعه فقید بلوک جیرفت
  • درگذشت امام جماعت مسجدی در اندونزی هنگام نماز صبح+ فیلم
  • حضرت ابراهیم یک پیامبر ویژه است
  • اختتامیه نخستین جشنواره قلب شهر برگزار می‌شود
  • لحظه تصادف امام‌جمعه شهر بلوک جیرفت
  • لحظه تصادف مرگبار و فوت یک امام جمعه
  • آیا بانوان می‌توانند امام جماعت شوند؟ + نظرات مراجع تقلید
  • جامعه ما با شبیخون فرهنگی دشمن روبروست/پاسدار و نگهبان مساجد، علما و طلاب هستند
  • امام جمعه بلوک براثر سانحه تصادف درگذشت
  • امام صادق (ع) در پی کسب و حفظ قدرت با هر شرایطی نبود