Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام ناصر جوانبخت، مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی، در روز گذشته 29 تیرماه در جلسه بررسی و بازبینی پوشش زنده محل برگزاری مسابقات که با حضور کارشناسان فنی شبکه قرآن و معارف سیما در دفتر مدیر کل اوقاف ارومیه برگزار شد، گفت: پخش زنده چهلمین دوره مسابقات قرآن از شبکه قرآن و معارف سیما و شبکه چی چست آذربایجان غربی، ظرفیتی برای تمام دستگاه های دولتی فراهم کرده تا جهت پوشش مطلوب مسابقات همت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حساسیت آذربایجان غربی در بحث قرآنی، افزود: بدلیل ظرفیت بالای موسسات قرآنی در آذربایجان غربی، به مسابقات سراسری قرآن با دید کارشناسانه پرداخته پرداخته می شود و باید تمام تلاش ها برای برگزاری آبرومندانه مسابقات قرآنی، انجام گردد.

وی ادامه داد: ستاد اجرایی مسابقات سراسری قرآن، در طول جلسات خود، نقاط ضعف و قوت و نحوه برگزاری مطلوب مسابقات را بررسی کرده و بهترین تصمیمات برای برگزاری قابل قبول مسابقات سراسری قرآن گرفته شده است.

حجت‌الاسلام جوانبخت اذعان کرد: در دیدار هایی که با مسئولان آذربایجان غربی انجام شده، تعاملات قابل قبولی با سایر ارگان ها و ادارات استان صورت گرفته است.

وی عنوان کرد: همه نگرانی سازمان اوقاف و امور خیریه، پوشش مناسب و با افتخار و همچنین خروجی چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن است که از طریق صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش خواهد شد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی تاکید کرد: انشاالله برکت قرآن برای آذربایجان غربی، ضعف های مسابقات را پوشش ذاده و مسابقات سراسری قرآن کریم به بهترین نحو برگزار می شود.

همچنین در ادامه حامد عبداللهی، مسئول صمعی و بصری و ارتباط رسانه ای سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، گفت: کارشناسان فنی و رسانه ای سازمان اوقاف و همچنین شبکه قرآن و معارف سیما با هم اندیشی، سعی در پوشش فاخر چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم را دارند.

وی ادامه داد: بازدید میدانی از فضای محل برگزاری مسابقات سراسری صورت گرفته و ظرفیت سنجی آذربایجان غربی به صورت دقیق صورت کرفته است.

عبداللهی با اشاره به پوشش دو هفته ای مسابقات سراسری قرآن، افزود: پوشش رسانه ای مسابقات چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، کار پر هجمی است که باید به صورت مطلبوب و قابل قبول انجام گیرد.

وی بیان کرد: نباید به مسابقات سراسری قرآن فقط بعنوان پوشش خبری نظاره کرد و بغیر از شبکه قرآن و معارف سیما، سایر شبکه های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران اقدام به پوشش چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن، کنند.

مسئول سمعی و بصری و ارتباط رسانه ای سازمان اوقاف و امور خیریه کشور اظهار کرد: تمام تلاش کارشناسان فنی صدا و سیما، پوشش آبرومندانه و مناسب با اسم قرآن کریم می باشد.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۰۵۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی راهکار‌های توسعه زیرساخت‌های شبکه برق آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی  با حضور در شرکت مادر تخصصی توانیر با رجبی مشهدی مدیر عامل توانیر دیدار و گفتگو کرد.    در این دیدار طرح‌های برق آذربایجان غربی در حوزه‌های مختلف به تفصیل مورد بررسی قرار گرفته و راهکار‌های توسعه شبکه برق استان مورد ارزیابی قرار گرفت.   مسائل مربوط به طرح‌های برق رسانی منطقه آزاد ماکو، ارومیه، شهر‌های شمال و جنوب استان نیز از جمله طرح‌هایی بود که در این دیدار بررسی شد.   در این دیدار همچنین با توجه به نام‌گذاری سال ۱۴۰۳ با عنوان "جهش تولید با مشارکت مردم"، زیرساخت‌های مورد نیاز برای جهش تولید به ویژه تامین برق پایدار برای شهرک‌های صنعتی، مناطق آزاد ماکو و منطقه ویژه اقتصادی سرو مورد تاکید استاندار آذربایجان غربی و مدیرعامل توانیر قرار گرفت.   مدیر عامل توانیر نیز جهت تامین اعتبار برای اجرای طرح‌های اولویت‌دار آذربایجان غربی قول مساعد داده و به منظور رفع مشکلات موجود استان در حوزه برق، راهکار‌ها و دستورات لازم را صادر کرد.

دیگر خبرها

  • نمایشگاه کتاب را در قاب سیما دنبال کنید
  • برنامه پخش زنده فوتبال امروز در شبکه‌های سیما
  • بررسی راهکارهای توسعه زیرساخت‌های شبکه برق آذربایجان غربی
  • بررسی راهکار‌های توسعه زیرساخت‌های شبکه برق آذربایجان غربی
  • خلیفه کل ارامنه آذربایجان اهانت به قرآن کریم را محکوم کرد
  • یک میلیون هکتار از مراتع آذربایجان‌غربی ییلاقی است
  • خلیفه ارامنه آذربایجان اهانت به قرآن کریم را محکوم کرد
  • خلیفه‌ کل ارامنه آذربایجان اهانت به قرآن کریم را محکوم کرد
  • حضور استاندار آذربایجان غربی در برنامه صف اول شبکه خبر
  • جذب حدود ۹ میلیارد ریال حمایت مالی و تشویقی از تعاونی‌های آذربایجان‌غربی