Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جواناززاهدان،سکینه اشرفی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری دربازدید از کارگاه آموزشی کارآفرینی با عنوان از "ایده تا کسب کار" که به همت دکتر طایی استاد اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی و با همکاری اداره کل تعاون کارو رفاه اجتماعی در ایرانشهر برگزار شد در جمع شرکت کنندگان در این دوره آموزشی کارآفرینی گفت: برگزاری این قبیل رویدادهای علمی در جهت توانمندسازی متقاضیان کسب و کار حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: با توجه به رویکرد مثبت دولت تدبیر و امید به استان و داشتن پتانسیل ها و مزیت های قابل توجه امیدواریم طی سالهای پیش رو ، این استان جزء ده استان برتر کشور از حیث توسعه ای قرار بگیرد.


اشرفی تصریح کرد: با توجه به اقدامات اثرگذار استاندار در جهت توسعه زیرساخت ها در معاونت اقتصادی استانداری تلاش می کنیم تا مشکلات موجود در مسیر افراد توانمند و کارآفرین برای سرمایه گذاری و رونق اشتغال و کارآفرینی برطرف گردد.


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سیستان و بلوچستان خواستار توسعه دوره های آموزشی کارآفرینی در تمام شهرهای استان شد و گفت: امیدواریم این قبیل رویدادهای علمی زمینه ساز شکل گیری بنگاه های کارآفرینی در سطح استان و رشد آنها در سطح ملی شود.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۰۶۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره خوارزمی، جشنواره ایی از ایده های دانش آموزان جنوب سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، چشنواره خوارزمی، با داوری ۱۵۰ اثرِ از دانش آموزان ۹ شهرستان جنوب استان در چابهار برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • استاندار لرستان سرزده به ادارات کل کار و راه و شهرسازی رفت
  • دولت ۱۵۰۰ میلیارد تومان برای جبران خسارت سیل سیستان و بلوچستان اختصاص داد
  • آغاز هفتمین دوره آموزشی توانمندسازی فعالان صنعت گردشگری
  • جشنواره ایی از ایده های دانش آموزان جنوب سیستان وبلوچستان
  • جشنواره خوارزمی، جشنواره ایی از ایده های دانش آموزان جنوب سیستان وبلوچستان
  • نخستین کارخانه فرآوری مس و طلا در سیستان و بلوچستان افتتاح می‌شود
  • ۴۵۰۰ کلاس درس به فضای آموزشی سیستان و بلوچستان اضافه شد
  • ۱۷۳۴ کلاس درس در آذربایجان‌غربی در حال احداث است
  • استفاده از ظرفیت بنیاد علوی در توانمندسازی اقتصادی مناطق کمتر توسعه‌یافته
  • نجات ۴۳ هزار زن باردار در مناطق درگیر سیل بلوچستان