Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماز عبادی سیاسی جمعه با حضور پرشور مردم شهرستان های استان تهران برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازتهران نیوز، نماز عبادی سیاسی جمعه با حضور پرشور مردم شهرستان های استان تهران برگزار شد.

مشروح خطبه های نماز جمعه استان تهران

امام جمعه تهران:اعزام حجاج تصمیم نظام بود/ مردم یک کابینه متعهد و متخصص می خواهند

آیت الله احمد خاتمی خطیب این هفته نماز جمعه تهران اظهارداشت: در هفته آینده دهه کرامت را داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابتکار ستودنی است. فصل ارزشمندی است که جایگاه امامت تبیین شود.

وی با اشاره به هفته حج گفت: مسئله حج از واجباتی است مثل نماز رو روزه. قصه اعزام حجاج هم تصمیم وزارت خانه و یک نهاد نیست. تصمیم نظام اسلامی که حجاج امسال به حج مشرف شوند. کشور میزبان باید شایسته ترین پذیرایی ها را از ضیوف الرحمان داشته باشد و باید به گونه ای عمل کنند که دیگر شاهد فجایع سختی که اتفاق افتاد در مسجد الحرام نباشیم.

وی خطاب به حجاج ایرانی گفت: حرف دومم نیز در مورد حجاج ایرانی است. آنها نماینده یک ملت انقلابی هستند، آنجا به گونه ای عمل کنند که مایه فخر ایران اسلامی و انقلابی باشند.

حطیب نمازجمعه تهران با اشاره به روز ۵ مرداد سالگرد اقامه اولین نماز جمعه در تهران به امامت عالم مجاهد آیت الله طالقانی گفت: ایشان عالمی خستگی ناپذیر مانند کوه مقاوم و بعد از انقلاب نیز همراه امام راهش را ادامه داد.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه نماز جمعه، نماز جمعه شخص نیست، گفت: نماز جمعه تابلوی نظام اسلامی است، امیدواریم در سراسر کشور آن بهای شایسته ای که باید به این نماز عبادی سیاسی داده شود، داده شود.

خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به روز ۵ مرداد سالگرد عملیات مرصاد گفت: در این عملیات منافقان جنایتکار به عنوان سربازان صدام وارد صحنه شدند و به خیال کودکانه‌شان می خواستند بیایند کرمانشاه و از آنجا همدان و تهران را بگیرند، اما شتر در خواب بیند پنبه دانه. رزمندگان قهرمان ما آنان را به روز سیاه نشاندند.

وی با اشاره به همایش منافقین در فرانسه گفت: نفس اجازه دادن به اینکه این جنایتکاران در آنجا همایش بگیرند، این حمایت علنی از تروریسم است. متاسفانه فرانسه با استفاده از این مهره های سوخته و نیز موضع گیری های دیگرش نشان داد که در عرصه سیاسی عقب مانده است، استفاده از عناصر خائن و آدم کشی که مانند داعش عمل کرده اند.

خطیب نماز جمعه تهران تصریح کرد: داعش امروز همان منافقین سال ۶۰ بودند که ۱۷ هزار بیگناه را ترور کردند. این همایش یعنی عملا مُهر امضا بر این ترورها گذاشتند.

وی افزود: برخورد با اینها و کندن کلک منافقین از کشور از فرمان ارزشمند امام (ره) بود و آنهایی که فرمان امام (ره) را عمل کردند، باید به آنان مدال داد، نه اینکه بیایند در سایت هایشان جای جلاد و شهید را عوض کنند.

خطیب نماز جمعه تهران تاکید کرد: امروز اگر سپاه پاسداران موشک به دیرالزور و داعش زد همه می گویند باریک الله. آنهایی که در سایت شان جای جلاد و شهید را عوض کرده اند، توبه کنند.

وی با بیان اینکه ۳۱ تیر یادآور قیام ۳۱ تیر سال ۱۳۳۱ است، گفت: قبل از ۳۰ تیر شاه قوام السلطنه را سر کار آورد تا وحشیانه بر انقلابیون بتازد. مرحوم آیت الله کاشانی قسم خورد که اگر تا ۳۱ تیر قوام کنار نرفت، کفن پوش به صحنه می آید. آمدند سراغ مرحوم کاشانی که ۶ وزیر به تو می دهیم و ساکت باش، اما آیت الله کاشانی این موضوع را رد کرد. به هر حال قیام پیروز شد و مصدق سر کار آمد.

آیت الله خاتمی ادامه داد: از زمان سر کار آمدن مصدق تا کودتای ننگین ۳۲، ۱۳ ماه کشید، ولی حقیقت این است که مصدق قدرنشناسی کرد، نه قدر اسلام را دانست و نه قدر روحانیت را. با مرحوم آیت الله کاشانی درافتاد واین سبب شد زمینه سقوطش فراهم شود.

وی گفت: آیت الله کاشانی چند روز قبل از کودتا پیام داد که بوی کودتا به مشام می رسد. مصدق گفت من مستحضر به پشتیبانی ملت هستم، اما کودتا رخ داد.

وی با اشاره به انتخاب کابینه گفت: در عرصه سیاسی داخلی همه در انتظار این هستند ببینند کابینه چه شکلی پیدا خواهد کرد. قانون همه چیز را روشن کرده است. رئیس جمهور وزرا را معرفی می کند و مجلس هم انتخاب می کند. این مسیر قانونی کار است.

آیت الله خاتمی در توصیه ای به رئیس جمهور و مجلس افزود: ما کابینه ای می خواهیم که برای مردم کار کند. با حاشیه سازی مردم از شعار خسته شده اند، مردم مشکل دارند، مشکلات مردم را حل کنید، قرآن وروایات به شما می گوید دو معیار را در نظر بگیرید. یک: تعهد، دو: لیاقت و توانمندی. مردم یک کابینه متعهد، متخصص به دین و کارا می خواهند.

خطیب نماز جمعه تهران همچنین با اشاره به کویت گفت: بازی که اخیرا این کشور با نظام جمهوری اسلامی ایران شروع کرده است، یک کلمه می گویم که مانند آفتاب روشن است، لابی آمریکایی صهیونیستی تمام تلاشش این است که روابط ایران را با همسایگان تیره کند. این حرف پنهان و خبر سیاسی تازه آشکار شده نیست.

وی افزود: در این صحنه ما به وضوح لابی آمریکا و صهیونیست ها رامی بینیم، ولی به همسایگانمان دو کلمه می گوییم، شما چه بخواهید، چه نخواهید، ایران اسلامی قدرتمندترین کشور منطقه است. نفع خودتان در این است که روابط دوستانه با جمهوری اسلامی داشته باشید؛ چرا که به آن نیاز دارید.

خطیب نماز جمعه تهران تاکید کرد: ایران نشان داده است همسایگانی که روابط دوستانه با ایران داشته باشند، بهترین برخورد را با آنها خواهد داشت و بدانید دوستی با ایران برای شما مفید است، اما دوستی با آمریکا آخر و عاقبت ندارد. تا وقتی از شما استفاده می کنند که سودش را می برند، وقتی مدت مصرفتان تمام شد، مانند صدام با شما رفتار می کنند.

امام جمعه خیرآباد:با همایش ها و کنفرانس‌های پرهزینه نمی‌توان اشتغال ایجاد کرد

حجت الاسلام طزری امام جمعه خیرآباد در خطبه اول نمازجمعه این هفته بیان کرد: یکی از عواملی که باعث محبت در خانواده می شود این است که انسان هرگاه قصد سفر رفتن داشت به همراه خانواده خود به سفر برود.

حجت الاسلام طزری افزود: اگر بطور عموم بخواهیم صحبت کنیم اینکه انسان در کنار خانواده باشد چه در سفر و یا در مهمانی‌ها و یا در کنار سفره، اینکه انسان هرگاه سفر می‌رود با خانواده خود برود.

وی تصریح کرد: گاهی دیده می شود در بعضی از خانواده‌ها مرد، زن و بچه ها جداگانه به سفر می‌روند و یا موقع خوردن غذا هرکس جداگانه غذا می خورد در حالی‌که در سیره بزرگان و ائمه معصومین (ع)اینگونه بوده است که هر کس به همراه خانواده به سفر می رفته است.

حجت الاسلام طزری در خطبه دوم نمازجمعه این هفته خیرآباد ضمن عرض تبریک بمناسبت میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) و همچنین گرامیداشت روز دختر اظهار داشت:حضرت معصومه(س) دارای شأن و منزلت بزرگی است به گونه ای که از ۴ امام در مقام و شأن این بانوی بزرگ روایات متعددی داریم.

وی افزود: دختر و زن در نظام اسلامی دارای مقام و جایگاه ویژه‌ای است و می تواند به موقعیت و مقام برسد که حضرت موسی بن جعفر(ع) فرمودند “فداها ابوها”؛ دختر می تواند به این مقام برسد.

حجت الاسلام طزری با اشاره به ۵ مرداد ماه و اقامه اولین نمازجمعه در کشور به امامت مرحوم آیت الله طالقانی، گفت: نمازجمعه از برکات عظیم انقلاب اسلامی است؛ نمازجمعه محل کسب تقوای الهی است.

امام جمعه خیرآباد ضمن بیان اینکه نمازجمعه متعلق به حزب و گروه خاصی نیست، گفت: از آنجا که امام جمعه منصوب از ولایت فقیه است وظیفه دارد فرمایشات و دستورات مقام ولایت را تبیین و مردم را از آن آگاه کند لذا ممکن است سخنان امام جمعه با بعضی از جریانات هماهنگ نباشد.

وی ادامه داد: احزاب و جریانات نباید انتظار داشته باشند که امام جمعه در قبال کارهایی که خلاف با بعضی از مسائل شرع و نظر ولایت است سکوت کنند.

حجت الاسلام طزری خاطر نشان کرد: روشنگری و نقد دلسوزانه از وظایف امام جمعه است، امروز بعضی احزاب و گروه ها به نمازجمعه و امامان جمعه حمله می کنند به جرم اینکه چرا روشنگری نموده اند یا چرا مسائل را بیان می کنید که به ضرر ماست.

وی با توجه به شعار سال بیان کرد: اشتغال زمانی صورت می گیرد که موانع این کار برطرف شود از سوی دیگر مسئولین باید بدانند که نمی توان از اشتغال صحبت کرد و همایش‌ها و کنفرانس‌های پرهزینه ترتیب دهند و همه از ایجاد تولید صحبت کنند و از بیکاری ناله کنند اما قدمی در برطرف کردن موانع بر ندارند.

امام جمعه خیرآباد اظهار داشت: واردات بی رویه کالاهایی که مشابه آن در کشور موجود است همچون آب معدنی، رب، گوجه فرنگی و دو برابر شدن واردات روغن و اقلام غیر ضروری دیگر باعث نابود شدن صنعت داخلی و بیکار شدن کارگران ایرانی می‌گردد.

حجت الاسلام طزری تصریح کرد: دولت دوازدهم تعهد داده است سالانه ۹۵۰ هزار شغل تولید کند و این امر با واردات بی رویه امکان پذیر نیست.

وی بیان کرد: در سه شنبه همین هفته وزارت خزانه آمریکا ۱۸ فرد و گروه را به دلیل همکاری با نیروهای نظامی با سپاه پاسداران تحریم کرد، این تحریم های جدید که توام با اعتراف رئیس جمهور آمریکا مبنی بر پای بندی ایران به تمام تعهدات خود در موضوع برجام بود قابل تأمل است.

امام جمعه خیرآباد افزود: از طرفی این تحریم‌ها غیر قابل اعتماد بودن آمریکا را برهمگان آشکار ساخت به گونه ای که وزیر امور خارجه در مصاحبه با رسانه‌های آمریکایی روح و جسم برجام را نقض شده معرفی کرد و از سوی دیگر این اقدام نشان دهنده آن است که باید در مقابل این نقض‌های مکرر اقدام عملی کرد.

وی با بیان اینکه تا زمانی که مسئولان ما اقدامات آمریکا را حفظ در فضای مجازی آن هم با سخن ملایم محکوم می کنند، گفت: تحریم‌های بیشتری متوجه کشور ما خواهد شد و این در حالیست که رئیس جمهور منتخب اعلام کرد و وعده داد همه تحریم‌های هسته ای و غیرهسته ای را برطرف خواهد کرد.

حجت الاسلام طزری ادامه داد: این اقدام عملی و قاطع امکان پذیر نیست، چیزی که متأسفانه تاکنون از سوی دولت مردان دیده نشده است.

امام جمعه بخش گلستان: دانشجویان برخلاف عده‌ای واقعیت را بدون ترس بیان می کنند

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی صفایی امام جمعه بخش گلستان در خطبه های نماز جمعه خود در ارتباط با ارزش حیا در اسلام، گفت: تماشای فیلم های مستهجن و سریال های ماهواره ای سبب از بین رفتن حیا در بین افراد می شود، و باید به این موضوع توجه ویژه داشت.

وی در ادامه با بیان اینکه برخی در حال پایین آوردن ارزش‌های بانوان در جامعه هستند، اظهار داشت: در تهران برخی از بانوان به عنوال مدل لباس فعالیت می کنند، و ماهیانه مبلغی را دریافت می کنند تا با این لباس‌ها در خیابان‌ها حضور پیدا کنند، که این امر ارزش زن را در جامعه زیر سئوال می برد، زن‌ها و دختران ما باید در رعایت حجاب و حفظ حیا از حضرت معصومه (س) الگو بگیرند‌.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی همچنین فرهنگ نماز جماعت در بین برادران سنی را تحسین کرد، و تصریح کرد: فرهنگ خواندن نماز جماعت به شکلی در بین اهل سنت پرورش یافته است، که خواندن نماز فرادا را برای خود عیب می دانند، و ما نیز باید در این زمینه از آن‌ها الگو بگیریم.

وی در رابطه با مشکلات به وجود آمده درباره موسسه مالی ولی عصر (عج)، اذعان داشت: من شخصاً به فرمانداری رفتم و در رابطه با موضوع حرف زدم، و از شهروندان می خواهم صبر کنند تا مسئولین به موضوع رسیدگی کنند، و از بزرگ کردن مشکل و شایعه‌سازی خودداری نمایند.

امام جمعه بخش گلستان توطئه های آمریکا علیه ایران در طول تاریخ را محکوم کرد، و تبیین کرد: ما بارها از آمریکا سیلی خوردیم و رهبر معظم انقلاب در بحث برجام بارها این موضوع را گوش زد فرمودند، که به این افراد نمی توان اعتماد کرد، اما برخی مسئولین توجه نکردند و نتیجه‌اش را هم دیدیم.

وی به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با دانشجویان اشاره کرد، و بیان داشت: جوان برخلاف عده‌ای واقعیت را می گوید و از تذکر دادن به مسئولین و افرادی که ددچار اشتباه می شوند، واهمه‌ای ندارد، همانگونه که عده‌ای از دانشجویان به رئیس جمهور و برادر او در رابطه با اشتباهاتشان تذکر دادند، دانشجویان ما آماده به کار و فهیم بوده و می توانند بر روی خانواده و جامعه خود تاثیر بگذارند.

صفایی در پایان باتوجه به مسئله حج و اعزام حجاج، خاطرنشان کرد: الحمدالله امسال مقرر شده است تا زائرین به حج بروند، اما برخی در این باره هم به خود با ادا نکردن وظایف دینی خود و هم به من با سپردن امور حج خود به روحانیون دیگر ظلم می کنند، درحالی که می بایست این امور را با امام جمعه شهر خود هماهنگ کنند.

امام جمعه رباط کریم: ول انگاری در فضای مجازی تبدیل به یک معضل شده است

حجت الاسلام حسینعلی محمدی نژاد، امام جمعه رباط کریم در آیین عبادی سیاسی روز جمعه این شهر که با حضور آحاد مردم خداجوی این شهر در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد،به نقش مهم دختران در جامعه اشاره و اظهار کرد: آینده کشور مرهون تلاش و بینش دختران آینده این مملکت است، انها باید بینش انقلابی‌ ایشان را بالا برده و حضرت زهرا(س) را الگوی زندگی‌ خود بدانند.

وی افزود: دختران و زنان جامعه سعی کنند راه زنان بزرگ تاریخ اسلام را طی کرده تا بتوان به مسیر حق رسید و آن را پیمود.

امام جمعه رباط کریم ادامه داد: حضور زنان در جامعه مهم است و نباید این حضور آن ها با نقش همسرداری اشان منافات داشته و برای خانواده اسباب ناراحتی را فراهم کنند.

وی افزود: دختران آینده باید همسران خوبی باشند، اجازه ندهند که مردان از آنها ناراحت باشند و مادری را به حد کمال برساند تا محیط خانواده مملو از عشق و صفا باشد.

وی با انتقاد از وضعیت فضای مجازی در میان خانواده‌ها، تأکید کرد: خداوند برای محرم و نامحرم مرز بندی کرده است، متاسفانه فضای مجازی و ماهواره طوری برخی ها را آزاد کرده که به راحتی از کنار حجاب و عفاف می گذرند، نباید خانواده ها نسبت به این موضوعات بی تفاوت باشند.

خطیب جمعه رباط کریم با اشاره به سالروز برگزاری نخستین نماز جمعه، این روز را به همه مردم تبریک و تهنیت گفت.

امام جمعه ری:منبر و محراب دین مردم را حفظ کرده است/شرافت ملت ایران به سبب حضور امام رضا(ع) و امامزادگان است

حجت الاسلام و المسلمین سید علی شاهچراغی امام جمعه شهرری در خطبه های نماز عبادی سیاسی این هفتهکه در مصلی بزرگ حضرت عبدالعظیم (ع) برگزار شد، ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی،گفت: تقوا کلید عزت و سعادت انسان است.

وی با اشاره به دهه کرامت،گفت: اول ذی قعده با تولد حضرت معصومه(س) دهه و در آخر میلاد با سعادت حضرت امام رضا(ع) دهه کرامت آغاز و پایان می‌یابد این نامگذاری بسیار مناست است که باید در این ایام خطبا به معرفی امامت و ولایت بپردازند.

امام جمعه شهرری ادامه داد: ریشه کرامت، اهل بیت(ع)هستند،اگر ملت ایران شرافتی دارد به سبب حضور امام رضا و امامزادگان واجب التعظیم است. خداوند کریم است و انسان های کریم رانیز دوست دارد.

شاهچراغی با اشاره به اینکهروز ولادت حضرت معصومه روز دختر است، گفت:اسلام به دخنران احترام زیادی قائل است دختر نعمت و پسر رحمت است عنایت اسلام به دختران بسیار ویژه است دختران اگر امروز بخواهند عزیز شوند و کرامت پیدا کنند باید از حضرت معصومه الگو پذیری داشته باشد.

ویبا اشاره به سالروز نماز جمعه ابراز کرد: اولین نماز توسط ایت الله طالقانی انجام گرفت این عالم مجاهد که امام او را مالک اشتر و ابوذر خطاب کرد سالیان سال در زنندانها و تبعید در کنار امام ماند و بعد از انقلاب هم همچنین در کنار انقلاب باقی ماند و دست رد به سینه منافقان زد.

امام جمعه شهرریادامه داد: نماز جمعه تریبون امام جمعه نیست بلکه تریبون نظام و عزت اسلام است ما با همین تریبون تواسیتم انقلاب را حفظ کنیم.اگر انقلاب برای ما هیچ ثمری نداشت همین نماز جمعه برای ما کفایت داشت.

شاهچراغی در ادامه بیان کرد:قیام آقای کاشانی در روز سی‌ام تیرماه مصدق را روی کار آورد ولی دشمنان اجازه ندادند و مصدق در مقابل کاشانی ایستاد که اگر چنین نمی کرد بسیاری از مشکلان در ان روزگار پیش نمی امد و حد اقل مشروب فروشی ها جمع می شد.

وی با اشاره به۴ مرداد سالروز عملیات مرصاد، گفت: در این عملیات منافقین به نیابت از نیورهای صدام امدند تا ایران را فتح کنند و ما در این عملیات شهید دایدم ولی ضربه مهلکی به آنان زدیم.

امام جمعه شهرری با بیان اینکهمسجد پایگاه وحدت است، اظهار داشت:انسان اگر از مسجد فاصله بگیرد در دام شیطان خواهد افتاد، مسجد مرکز تعلیم و تربیت است، سوالات بسیاری از مردم در این مکان جواب داده می شود، شبهات دین باید در مسجد پاسخ داده شود، امروزدر هجوم ماهواره ها و شبکه های اجتماعی پایه های خانواده را متزلزل ساخته و هویت اصیل ایرانی بودن را از آنان می‌گیرند. شاهچراغی با بیان اینکه منبر و محراب باید دین مردم را حفظ کند، ادامه داد:در دوران پهلوی که رضاخان آمده بود فاتحه دین را بخواند، منبر و محراب توانست در مقابل او مبارزه کند. وی اظهار داشت: به مسجد آمدن سه فایده دارد انسان به واسطه حضور در مسجد بهشتی شده و بلاها را از خود دور میکند و با ارتباط با برادرانی دینی در مسجد بهترین دوست ها را می توانند پیدا کرد
مسجد خانه دوم انسان است که زندگی انسان را متحول می کند بنابراین ارتباطمان را باید با مسجد افزایش بدهیم.

امام جمعه شهریار:لزوم شفافیت قراردادهای دولتی

حجت الاسلام و المسلمین موسی سالمی امام جمعه شهریار ظهر امروز در خطبه‌های نماز وحدت بخش و عبادی سیاسی جمعه که با حضور پر شور ملت مومن و اقشار مختلف مردم شهریار در مصلای امام خمینی این شهر برگزار شد گفت: تدبر و برنامه‌ریزی جز خصیصه‌های هر فرد مفید در جامعه است، آدمی که بی‌برنامه و بی‌نظم باشد نمی‌توان روی او حساب کرد.
وی افزود: حیا، حُسن خلق، استقلال ، حریّت و آزادی نیز از دیگر ویژگی‌های فردی است، فردی که فاید این خصیصه‌ها باشد قطعاً خیری در او نیست و نمی‌توان چندان به حرف و عمل نیک او امیدوار بود.
امام جمعه شهریار در خطبه دوم نماز عبادی سیاسی شهریار با اشاره به مناسب‌های هفته پیش‌رو عنوان کرد: امروز مصادف است با سالروز قیام مردم مسلمان ایران علیه رژیم شاه که روز بزرگداشت آیت‌الله کاشانی از مبارزان بزرگ است.
سالمی تصریح کرد: مناسبت دیگر ولادت فاطمه معص

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۰۶۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است

مدیرکل کمیته امداد امام خراسان رضوی در سفر به شهرستان رشتخوار، ضمن بازدید از پروژه اشتغال و یکی از مراکز نیکوکاری بر توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت تاکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، رضا سلم آبادی در سفر به شهرستان رشتخوار ضمن دیدار با امام جمعه و فرماندار، از یک طرح اشتغال، مرکز نیکوکاری و منزل مددجویی بازدید کرد.

وی با ارائه گزارش عملکرد کمیته امداد استان در دیدار با امام جمعه و فرماندار گفت: توانمندسازی مددجویان از اهداف اصلی کمیته امداد است و خط و راه ما بیانات مقام‌معظم رهبری است.

سلم‌آبادی با بیان اینکه مراکز نیکوکاری تحت نظارت کمیته امداد هستند، افزود: لازم است مراکز در کمک به نیازمندان هم‌افزایی بیشتری با کمیته امداد داشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی تصریح کرد: با توجه به اینکه توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است، نیازمند یاری فرمانداری در بحث اشتغال و مسکن مددجویان و همکاری بانک‌ها جهت پرداخت تسهیلات هستیم.

وی در دیدار با امام جمعه شهرستان درخواست کرد امامان جمعه در شهرستان‌ها در کارهای فرهنگی با کمیته امداد همکاری بیشتری داشته باشند.

در ادامه محمد عباسی، رئیس کمیته امداد شهرستان رشتخوار گزارشی از عملکرد این اداره در شهرستان و مشکلات و موانع موجود ارائه کرد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • نماز جمعه سنندج
  • انتقاد امام جمعه باخرز از وضعیت تنها بیمارستان شهرستان
  • خطیب نماز جمعه تهران: به زور کسی را به بهشت نخواهیم برد
  • دیپلمات سابق آمریکایی: کابینه اسرائیل روانی است
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • 7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور