Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، سیدحسن قاضی زاده هاشمی عصر جمعه در آیین بهره برداری از مرکز فوق تخصصی جراحی قلب شاهرود در گفت وگو با خبرنگاران افزود: خدمات ارزنده دولت یازدهم در عرصه بهداشت و درمان ، کشور را متحول کرد و یکایک مردم قدردان این امر هستند.
وی ادامه داد: بهره برداری از طرح های حوزه بهداشت و درمان در شهرستان شاهرود نمونه ای از خدمات دولت در این حوزه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی گفت: با ساخت این مرکز جراحی قلب، از این پس مردم شاهرود در صورت نیاز به این خدمات به دیگر نقاط کشور عزیمت نخواهند کرد.
وی گفت: دولت تدبیر و امید موفق شد با اجرای بیمه سلامت در کشور، هزینه بیماران شهری را به 9 درصد و هزینه بیماران روستایی را به سه درصد کاهش دهد.
قاضی زاده هاشمی مردم استان سمنان را مردمی شهید پرور خواند و گفت: این مردم همانند دیگر مردم کشور باید از بهترین خدمات حوزه درمان برخوردار شوند.
وزیر بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود را یکی از بهترین دانشگاه های کشور خواند و گفت: وجود استادان فرهیخته و پرتلاش، این دانشگاه را قادر ساخته است تا با معیارهای بین المللی خدمات ارائه کند.
وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی عصر جمعه برای بهره برداری از 6 طرح درمانی و بهداشتی با هزینه 30 میلیارد تومان به بهره برداری به استان سمنان سفر کرده است.
مرکز جراحی قلب و آنژیوگرافی بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود ،بهره برداری از بخش شیمی درمانی مرکز آموزشی و پژوهشی - درمانی این بیمارستان، بهره برداری از بخش سی تی اسکن مرکز آموزشی و پژوهشی درمانی بهار و اجرای مرحله چهارم هتلینگ مرکز آموزشی و پژوهشی درمانی امام حسین(ع) از طرح های قابل بهره برداری با حضور قاضی زاده هاشمی است.
23 میلیارد تومان از 30 میلیارد اعتبار طرح های قابل افتتاح در این دانشگاه مختص بخش جراحی قلب امام حسین(ع) شاهرود است که با 26تخت به بهره برداری می رسد.
بخش شیمی درمانی امام حسین(ع) نیز با زیربنای 307متر مربع و با اعتبار 500 میلیون تومان دارای 12 تخت در یک طبقه است .
مرحله چهارم هتلینگ بیمارستان امام حسین(ع) نیز با 400 میلیون تومان اعتبار در زمینی به زیربنای 22 هزار متر مربع دیگر طرحی است که با حضور وزیر بهداشت و درمان به بهره برداری می رسد.
قاضی زاده هاشمی وزیر کابینه یازدهم تاکنون پنج مرتبه به شهرستان شاهرود سفر کرده است.
وزیر بهداشت برای بهره برداری و کلنگ زنی چند طرح بهداشتی و درمانی به شهرستان های سمنان، گرمسار و دامغان نیز سفر می کند.
در استان سمنان 2 دانشگاه علوم پزشکی در شهرستان های سمنان و شاهرود فعال است.
7339/6167 خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد **انتشار دهنده : محسن شاکری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۰۶۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلامت مسافران نوروزی مهمترین هدف شبکه بهداشت خواهد بود

ایسنا/اصفهان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان گفت: مهمترین هدف طرح سلامت نوروزی رعایت بهداشت و سلامت شهروندان و مسافران نوروزی در مراکز و صنوف مختلف خواهد بود.

حسن ذبیحی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: طرح کشیک سلامت نوروزی شبکه بهداشت و درمان از ۱۵ اسفندماه شروع شده است و تا ۲۵ فروردین ماه ادامه خواهد داشت. این طرح ویژه ماه رمضان و ایام نوروزی خواهد بود و هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح کشیک نوروزی شبکه بهداشت شامل تمام مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و خوراکی، ساندویچی‌ها، رستوران‌های شهری و برون شهری، مراکز اقامتی، شیرینی فروشی‌ها، مراکز اقامتی می شود، افزود: از ابتدای طرح کشیک نوروزی بهداشت و درمان تاکنون ۲۶۰ بازدید از مراکز تهیه و توزیع انجام شده است که ۴۵ مورد اخطاریه صادر، ۵ مرکز به مراجع قضایی معرفی و ۲ واحد پلمب شدند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان، مهمترین هدف شبکه بهداشت و درمان در طرح سلامت نوروزی را رعایت بهداشت و سلامت شهروندان و مسافران نوروزی در مراکز و صنوف مختلف عنوان کرد و گفت: با بررسی ۸ مورد شکایت مردمی از ابتدای طرح تاکنون ۱۷۵ کیلوگرم مواد تاریخ گذشته و فاسد از مراکز جمع آوری شده است.

ذبیحی تصریح کرد: در بازدید از صنوف مختلف داشتن کارت‌های بهداشت از موارد مورد تاکید کارشناسان ما خواهد بود و توصیه‌هایی که انجام می‌شود بستگی به نوع فعالیت آنها دارد. تاکید داریم متولیان صنوف ابتدای سلامت و بهداشت فردی و مکانی خود را رعایت کنند و سپس خدماتی که می‌دهند در چارچوبی باشد که مواد غذایی و خدمات سالمی را به مردم ارائه کنند.

وی نظارت و بازرسی دقیق از نانوایی‌های شهرستان را از برنامه‌های شبکه بهداشت و درمان عنوان کرد و افزود: یکی از موارد تخلفی که در نانوایی‌ها مشاهده می‌شود ورود افراد متفرقه به نانوایی است که اگر گزارشی در این خصوص داشته باشیم با متخلفان قطعا برخورد قضایی می‌شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان، راه ارتباطی مردم با کارشناسان بهداشت و درمان را سامانه ۱۹۰ عنوان کرد و گفت: همشهریان در هر زمان از شبانه روز که با این سامانه تماس بگیرند سریعا به کارشناسان ما منتقل می‌شود تا نسبت به بررسی موارد مطرح شده اقدام شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجرای برنامه سلامت شهری در کیش
  • وزیر بهداشت خبر داد: کاهش ماموریت‌های اورژانس در نوروز امسال
  • مالیات افزایش می‌یابد/وزیر اقتصاد: رسما مخالفت خود را با تصمیم مجلس برای افزایش بار مالیاتی اعلام کردیم
  • سلامت مسافران نوروزی مهمترین هدف شبکه بهداشت خواهد بود
  • از استیضاح وزیر آموزش و پرورش منصرف نشده‌ام/ عدم پرداخت حق‌التدریس یعنی کمبود معلم در سال آینده
  • تعرفه‌های پزشکی تا سقف ۳۵ درصد رشد داشته است
  • تعرفه‌های پزشکی چند درصد افزایش پیدا کرد؟
  • از استیضاح وزیر آموزش و پرورش منصرف نشده‌ام/ آموزش و پرورش درگیر کار‌های روزمره است
  • تعرفه‌های پزشکی تا سقف ۳۵ درصد افزایش می‌یابند
  • بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان فارابی تهران