Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-08@23:31:30 GMT

۷ لنج در کنگان در آتش سوختند +عکس

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۱۰۶۷۵۵

صراط: فرماندار شهرستان کنگان گفت: آتش سوزی در اسکله چند منظوره صیادی و سفاری کنگان از ساعت ۱۳:۴۵ امروز آغاز شده و برای خاموش کردن آن همه نیروهای امدادی بکارگیری شده‌اند.

عبدالنبی یوسفی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به آتش سوزی در اسکله چند منظوره کنگان اظهار داشت:آتش سوزی در اسکله چند منظوره صیادی و سفاری کنگان از ساعت 13:45 امروز آغاز شده و نیروهای آتش نشانی و شهرداری کنگان در حال مهار آتش هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به استفاده از آتش‌نشانان شرکت‌های مختلف پارس جنوبی برای مهار آتش در کنگان خاطر نشان کرد:برای مهار حریق در اسکله کنگان از آتش نشانی شرکتهای فعال در منطقه پارس جنوبی درخواست کمک و همکاری شده است.

فرماندار کنگان از سوختن لنج‌های مستقر در اسکله کنکان خبرداد و گفت: در این آتش سوزی تاکنون 7 لنج اتش گرفت ولی خوشبخاتنه تلفات جانی نداشته است.

یوسفی با بیان اینکه علت آتش سوزی در اسکله کنگان در دست بررسی است افزود: در اسکله چند منظور کنگان در جنوب استان بوشهر 120 فروند لنج تجاری، 90 فروند لنج صیادی و 250 قایق پهلو گرفته است.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۰۶۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار آبزیان در بندر صیادی جلالی بوشهر احداث می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، عقیل امینی صبح چهارشنبه در نشست بررسی جذب سرمایه‌گذار برای احداث بازار آبزیان در بندر صیادی جلالی بوشهر اظهار کرد: همکاری میان بخش‌های مختلف و جذب سرمایه‌گذاران با تجربه در زمینه آبزیان اهمیت بسیار زیادی دارد.

وی ادامه داد: دولت و مقامات محلی آمادگی دارند تا از طریق ارائه مشوق‌های مالی و تسهیلات قانونی، زمینه‌سازی لازم برای جذب سرمایه‌گذاران را فراهم آورند.

مدیرکل شیلات استان بوشهر تصریح کرد: این اقدامات می‌تواند به تسریع در روند احداث بازار آبزیان نقش بسزایی داشته باشد و در نهایت به ارتقای اقتصاد منطقه و ایجاد اشتغال پایدار منجر شود.

امینی گفت: نیاز است با تشکیل کمیته‌ای مشترک، نسبت به بررسی و ارزیابی پیشنهادات ارائه شده و تدوین یک برنامه عملیاتی برای جذب سرمایه‌گذاران اقدام شود.

وی همچنین بر موضوع پیشبرد اهداف توسعه‌ای و ایجاد فرصت‌های جدید برای سرمایه‌گذاری در صنعت آبزیان تأکید کرد و گفت: امید است که با همکاری و تلاش مشترک، گام‌های مؤثری در این زمینه برداشته شود.

کد خبر 6099971

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۹۰ درصدی اسکله مجتمع بندری نگین بوشهر
  • شبکه آبرسانی جزیره هرمز نوسازی می‌شود
  • بازار آبزیان در بندر صیادی جلالی بوشهر احداث می‌شود
  • مصر: اسکله آمریکا هرگز جای گذرگاه رفح را نمی‌گیرد
  • دست‌فروشان در محور مواصلاتی بوشهر به کنگان ساماندهی شوند
  • ساماندهی بهداشتی اسکله‌های صیادی و محصولات شیلاتی استان بوشهر
  • تکمیل اسکله رو- رو امیرآباد ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • لزوم تدوین برنامه عملیاتی پتروشیمی‌ها برای تحقق راهبرد جهش تولید
  • صدور هشدار نارنجی در دریای خزر
  • هشدار دریایی به فعالان دریای خزر