Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جواناز اصفهان،رییس هیأت هندبال استان اصفهان در مورد انحلال باشگاه شهرداری کاشان که در لیگ برتر هندبال نیز تیمداری می‌کرد، اظهار کرد: تصمیم‌گیرنده امور شهرداری‌ها شورای شهر است. سال گذشته شهرداری کاشان مبالغ هنگفتی در بخش ورزش قهرمانی در رشته‌های مختلف هزینه کرد اما امسال شورای شهر کاشان تصمیم گرفته در بخش همگانی هزینه کند و در ورزش قهرمانی فعالیتی نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدحسن افتخاریادامه داد: از آن جایی که تیم هندبال شهرداری کاشان فصل گذشته قهرمان لیگ برتر شد و سهمیه حضور در باشگاه‌های آسیا را نیز کسب کرد باشگاه شهرداری کاشان به این نتیجه رسید که از طریق اسپانسر و با نام دیگری این تیم را برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا حاضر کند اما چون تیم متعلق به شهرداری کاشان بوده است دست‌اندرکارش هم شهرداری کاشان است.

رییس هیأت هندبال استان اصفهان گفت: در حال حاضر مسئولان شهرستان کاشان و اداره ورزش و جوانان این شهرستان در تلاش هستند تا برای حضور این تیم در جام باشگاه‌های آسیا حامی مالی پیدا کنند.

افتخاری بیان کرد: زمانی که باشگاه شهرداری کاشان رسماً و به صورت کتبی عدم حضور تیم هندبال خود را به هیأت هندبال استان اصفهان و فدراسیون هندبال اعلام کند استان اصفهان نیز باید به دنبال شرایط ویژه‌ای برای حضور این تیم در جام باشگاه‌های آسیا باشد اما هنوز باشگاه شهرداری کاشان مکاتبه کتبی با هیأت هندبال استان اصفهان و فدراسیون در خصوص عدم حضورشان نداشته و این موضوع تنها یک بحث داخلی شورای شهر کاشان و باشگاه شهرداری کاشان بوده است. آن‌ها باید انصراف خود را کتباً اعلام کنند.

رییس هیأت هندبال استان اصفهان تصریح کرد: از نظر ما در حال حاضر شهرداری کاشان نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا است و هم اینکه سهمیه استان اصفهان در مسابقات لیگ برتر سال ۹۶ را دارد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۰۶۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی اصفهان

مدیر طرح‌های بازآفرینی شهری شهرداری اصفهان از آغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی خبر داد و گفت: اگر بخواهیم طرح بازآفرینی را در شهر اجرا کنیم باید با دعوت و مشارکت مردم انجام پذیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسن سلمانی در جلسه مربوط به طرح نوسازی و بازآفرینی محله جامی اصفهان با بیان اقدامات پیش‌رو و ظرفیت‌های ایجاد شده از طریق ضوابط و تشریح آن‌ها برای شهروندان نسبت به مشارکت شهروندان در تحقق بازآفرینی، اظهار کرد: مزایا و تسهیلات خوبی از سوی شهرداری برای متقاضیان بازآفرینی و نوسازی درنظر گرفته شده است که تحقق آن به تنهایی از طریق شهرداری‌ها امکان‌پذیر نیست و نیاز است تمام سازمان‌های اجرایی در این امر مشارکت کنند، البته شهروندان به‌عنوان صاحبان شهر اصل جدایی‌ناپذیر این مشارکت هستند.

وی با اشاره به استفاده از مشارکت مردم در اجرای طرح بازآفرینی شهری افزود: اگر بخواهیم طرح بازآفرینی را در شهر اجرا کنیم باید با دعوت و مشارکت مردم انجام پذیرد.

مدیر طرح‌های بازآفرینی شهری معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان ازآغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی خبر داد و تصریح کرد: بازآفرینی محله جامی با اجرای همزمان پنج پروژه خدماتی و نوسازی شهرداری اصفهان با جدیت در حال انجام است و به‌منظور جلب رضایتمندی و امیدآفرینی هر چه بیشتر شهروندان ساکن در این محدوده و جلب مشارکت ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در محله جامی در راستای تحقق برنامه‌های بازآفرینی محله راه‌اندازی دفتر مشارکت محلی از طریق مدیریت شهری با محوریت شهروندان در دستور کار قرار گرفت‌.

به گزارش ایمنا، در جلسه مربوط به طرح نوسازی و بازآفرینی محله جامی اصفهان که با حضور تیم مدیریت شهری منطقه یک برگزار شد، ضمن اعلام اقدام‌های صورت گرفته در رابطه با بافت فرسوده و عملکرد معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان مباحث مربوط به پروژه‌های نوسازی و بازآفرینی محله جامی در منطقه یک شهرداری اصفهان، از نظرات و نحوه مشارکت معتمدان محل و ساکنان محدوده در تهیه، تحقق و بازبینی طرح بازآفرینی و مسائل پیش‌رو این محله قدردانی شد.

کد خبر 749331

دیگر خبرها

  • جدیدترین پیام رئیس برای انصرافی‌های تیم ملی
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با ۴ فوتی و مصدوم + عکس
  • اختصاص ۶۵ میلیارد ریال جایزه کم‌مصرفی به مشترکان کاشانی
  • آغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی اصفهان
  • نصب ۳۰ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۴ اصفهان
  • برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد
  • آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی
  • اطلاعیه قطعی گاز در برخی از مناطق برخوار و کاشان
  • مدارا با مردم، یک اصل مهم اسلامی و اصلی برای شهرداری‌ها است