Web Analytics Made Easy - Statcounter

موضوع کابینه جدید و پرهیز از جناح گرایی در فرآیند تشکیل آن از مهمترین موضوعاتی است که ائمه جمعه استان یزد به آن پرداختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از یزدرسا؛ فریضه نماز جمعه این هفته نیز با شکوه هر چه تمامتر در مناطق مختلف استان یزد مطرح شد. مهمترین موضوعات مطرح شده در این خطبه ها به شرح زیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه یزد: فرآیند گزینش اعضای کابینه نباید جناحی باشد/همه باید برای برگزاری هرچه باشکوه‎تر نمازجمعه تلاش کنند

آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های نماز جمعه این هفته یزد با اشاره به سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) گفت: این امام همام در پی ریزی فقه اصیل اسلامی و گسترش آن تلاش زیادی کرده و شاگردان زیادی پرورش داد که هر کدام توانستند در دنیای اسلام منشا اثر باشند. سیره امام صادق (ع) را باید بازشناسی کرده و در این مسیر سعادتمند گام نهاد.

خطیب جمعه یزد در ادامه با اشاره به فرمان تاریخی امام خمینی(ره) درخصوص برگزاری نمازجمعه در کشور و اقامه نخستین نماز جمعه پس از انقلاب در پنجم مرداد 1355 گفت: همه افراد باید با شور و صلابت در نماز جمعه به عنوان یک آیین مهم دینی و اسلامی شرکت کرده و برای برگزاری هر چه باشکوه تر آن تلا کنند.

خطیب نماز جمعه یزد افزود: مردم و مسئولان اجرایی باید به روحیه انقلابی در ابعاد مختلف نظام اهمیت داده و آن را در کشور تروج دهند. داشتن روحیه انقلابی و اطاعت از مقام معظم رهبری و ولایت فقیه، توطئه های دشمنان و نقشه های آنها را خنثی می کند که باید همواره در این راه پرافتخار گام نهاد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تشکیل کابینه جدید تاکید کرد: در انتخاب کابینه نباید به حزب و جناح توجه داشت و باید فقط توانایی، مدیریت و شایستگی ها در نظر گرفته شود. انتخاب افراد توانمند، کار آمد و شایسته به نفع نظام، انقلاب اسلامی و آحاد مردم است که امیدواریم رئیس جمهور در این خصوص عنایت ویژه در گزینش افراد داشته باشد.

آیت الله ناصری با اشاره به روایاتی از پیامبر به دغدغه ها و نگرانی های ایشان برای مسلمانان نسبت به روزی که نا اهلان و افراد ناتوان در جامعه اسلامی مناصب حکومتی را با پول و حیله در دست بگیرند افزود: از افرادی که با پول و حیله به پست و مقامی رسیده اند نمی توان توقع خدمت داشت.

امام جمعه یزد با انتقاد از این شیوه غلط که با تغییر دولت به صورت دست جمعی همه مسئولین برخی ادارات و نهاد های مختلف کنار گذاشته می شوند خطاب به مسئولین اضافه کرد: توانمندی و تخصص و داشتن روحیه انقلابی و خدمتگذاری باید در انتخاب مسئولین جایگاه ها و پست های مختلف از شهردار گرفته تا وزیر و استاندار و معاونان مورد توجه قرار گیرد و نباید در این مورد کوتاهی شود.

نماینده ولی فقیه در پایان تصریح کرد: دشمنان همواره به دنبال ایجاد تفرقه در بین ملت ایران و امت اسلام هستند، از این رو باید با پیروزی از رهبر معظم انقلاب اسلامی و حدت کلمه توطئه ها را خنثی کرد.

*****************************************************************************

امام جمعه ابرکوه:مسئولین از طرح مسائل بچگانه در خصوص اقتدار موشکی کشور بپرهیزند

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه شهرستان ابرکوه در خطبه های امروز نماز جمعه، ضمن تبریک دهه کرامت اظهار کرد: افتخار ما ایرانیان میزبانی وجود مطهّر حضرت فاطمه معصومه (س) و برادر مکرمش حضرت رضا (ع) است. برای بهره بردن از بهترین فرصت های زندگی باید سیره عملی این بزرگواران را مبنا و الگو قرار دهیم.

حجت الاسلام حسینی افزود: مادران امروز، دختران دیروزند و دختران امروز مادران فردا. اگر مادران امروز که در خانواده های مذهبی و چادری بزرگ شده و با حجاب کامل هستند، نتوانند دخترانشان را مثل خودشان چادری و محجّبه کنند؛ اینها چگونه می خواهند مادران فردا شوند؟!

حسینی گفت: دختران عزیز، شخصیت دینی و هویت عفیفانه خود را گم نکنند و از ماهواره ها و کانال های فساد که مزیل حیاء، عفاف و ایمان فرزندان است، بدآموزی نداشته باشند. مواظب باشید کاری نکنیم که به دست خود چوب حراج بر عفاف و ایمان نسل فردا و آینده بزنیم که دیگر قابل جبران نخواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: هفته گذشته سالروز دوسالانه شدن برجام بودیم. حداقل نتیجه بین المللی برجام این است که پرده از چهره تزویرگر امریکا برداشت و چنانچه مقام معظم رهبری فرمودند؛ بدذاتی و بدعهدی امریکا و حُسن نیت ایران اسلامی را به جهانیان نشان داد.

حسینی بیان کرد: در دوران مذاکرات، تیم دیپلماسی کشورمان تلاشی مجدانه و نفس گیر انجام دادند اما شیطنت گروه مقابل در تدوین برجام بسیار پیچیده و ظریف بود، چنانچه بسیاری از افراد را به اشتباه انداخت و فکر می کردند امریکا سرعقل آمده و حق هسته ای ملت ایران را به رسمیت شناخته است. امّا با بصیرت بخشی رهبر معظم انقلاب، همه فهمیدیم که دشمن بد ذات ما هرگز خیرخواه ما نیست و از همان ابتدا حماقت خود را با وضع تحریم های جدید نشان دادند.

وی تصریح کرد: موضع قاطع وزیر خارجه در شرایط حساس کنونی برجام، در مقابل امریکا که لاف تعامل می زد، سران نامتعادل و بی تجربه کاخ سفید را وادار به عقب نشینی کرد. در واقع هشدار انقلابی ظریف به عقب نشینی و خروج ایران از پیمان برجام د رصورتیکه امریکائی ها نقض برجام کنند، زنگ خطری برای آنها بود چرا که آنها بیشتر از ما به برجام نیازمندند.

امام جمعه ابرکوه گفت: به حسب فرمایش مقام معظم رهبری این مواضع محکم دیپلماتیک می تواند منافع جمهوری اسلامی را تأمین کند و نه مواضع متزلزل.

از طرح حرف های بچگانه بپرهیزید و به اقتدار ایران مباهات کنید
حسینی خطاب به مسئولین و مقامات کشور اذعان کرد: با توجه به این مهم که دشمن به این حقیقت پی برده است، که شهرهای موشکی ایران آئینه تمام نما، بخشی از اقتدار نظامی کشور است، به هوش باشید و درایت و پختگی خود را نشان دهید.

وی ادامه داد: عظمت کارتان را در نشانه رفتن قلب پایگاه تروریست ها در سوریه و وحشت امریکا و اسرائیل ببیند و به اقتدار ایران اسلامی مباهات کنید. از سرگرم شدن به طرح حرف های بچه گانه و حاشیه ای مثل اینکه موشک را کی ساخت ؟ کی پول داد؟ کی شلیک کرد؟ و دون شأن بپرهیزید.

حسینی با نزدیک شدن به پنچم مرداد سالروز اقامه اوّلین نماز جمعه در تهران پس از پیروزی انقلاب توسط مرحوم آیت الله طالقانی، گفت: نماز جمعه جایگاه عبادی و سیاسی دارد و پایگاه وحدت و ترویج مبانی انقلاب و تبیین مواضع ولایت امر مسلمین است. به تعبیر رهبر معظم انقلاب، قرارگاه ایمان، تقوا و قلب فرهنگی شهر است و ائمه جمعه در سراسر کشور به عنوان مسئولان انقلاب مردم را به حرکت دائمی وا می دارند.

خطیب جمعه ابرکوه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خادم الشهداء مرحوم حاج محمد بذرافشان پدر شهید احمد بذرافشان، عنوان کرد: حقّا و انصافاً یکی از خوشنام ترین چهره های ایمان، ایثار، انقلابی و خادم شهرستان بود.

وی یادآور شد: اولین مسئول و سامان بخش بنیاد شهید و امور ایثارگران در ابرکوه بود، که عشق به انقلاب، نظام و ولایت با وجودش عجین شده بود. به گفته عوامل ستاد نماز جمعه تنها یک جمعه در نماز جمعه شرکت نکرد و آن هم آخرین جمعه عمرش بود.

حسینی در پایان گفت: از آنجا که علاقه داشت به او خادم الشهدا بگویند، لذا بنده تأکید دارم که این عنوان روی سنگ قبر وی نوشته شود.

*****************************************************************************

امام جمعه مهریز:رئیس‎جمهور باید خادم همه مردم باشد نه 24میلیون نفری که به او رأی دادند/پرهیز از دوقطبی‎سازی جامعه امام جمعه مهریز در خطبه های نماز جمعه این هفته مهریز، با اشاره به لزوم تشکیل کابینه دولت دوازدهم توصیه کرد: دولت دقت لازم را داشته باشد و در تشکیل کابینه دولت جدید، از مدیران قدرت طلب و نجومی بگیر استفاده نکند و جوانگرایی و استفاده از مدیران جهادی، شایسته و کارآمد را مدنظر قرار دهد.

عبدالرضا محی الدینی با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهور در مورد انتخابات افزود: رئیس جمهور در دولت جدید باید خادم 70 میلیون نفر ایرانی باشد و اینکه مکرراً شخص رئیس جمهور می گوید نظر 24 میلیون نفری که به او رای داده اند اهمیت دارد نه تنها وحدت جامعه اسلامی را مورد هدف قرار داده است بلکه باعث انشقاق و شکاف بین اقشار و ایجاد دو قطبی در جامعه می شود.

وی با تبریک ولادت باسعادت حضرت فاطمه معصومه (ع) و آغاز دهه کرامت خاطرنشان کرد: حضرت فاطمه معصومه (ع) که دختر، خواهر و عمه امامت است، شخصیتی رفیع و والامقام دارد تا جایی که ائمه اطهار (ع) از این بانو با جلالت و تکریم یاد کرده اند.

امام جمعه مهریز گفت: او ماه منیری است که از برج امامت طلوع کرد و در آغوش امامت تربیت یافت و خداوند درجه ای از عصمت و نیز مقام شفاعت را به او عنایت کرده است و ثواب زیارت او در قم را ورود به بهشت دانسته اند.

محی الدینی افزود: از خداوند متعال خواستاریم به حق حضرت فاطمه معصومه(ع) که اسوه ایمان، عفاف، پاکدامنی و حیا هستند، دختران و زنان ما نیز این بانوی عفیف و عابد را الگوی خود قرار دهند و همواره بر عفاف و حجاب خود مراقبت کنند.

وی درخصوص دهه کرامت نیز اشاره کرد: دهه کرامت که از ولادت حضرت معصومه تا ولادت حضرت امام رضا (ع) ادامه دارد یادآورعشق این خواهر بزرگوار به برادر خود، ولی نعمت ما ایرانی ها، حضرت علی بن موسی الرضا (ع) است که موجب جلای وطن و هجرت ایشان از مدینه به ایران شد و بسیار مسرور و خوشبختیم که این دو گوهر تابان امامت و ولایت در سرزمین ما مایه برکت و سربلندی هستند.

محی الدینی با اشاره به ماه ذی القعده و اعزام حاجیان به سرزمین وحی اظهار داشت: حج مانند نماز و روزه یکی از واجبات دین ماست و اینکه برخی ها شبهه ایجاد می کنند که نباید به حج رفت صحیح نیست. هرچند آل سعود جنایتکار دست از شیطنت و جنایت برنمی دارد و چند صد تن از حاجیان مظلوم ما را به شهادت رساندند؛ اما حج از مناسک مهم و واجب دین مبین اسلام است و باید برگزار گردد و امیدواریم امسال حجاج سفرشان بی خطر باشد و به سلامتی به آغوش وطن بازگردند.

امام جمعه مهریز با گرامیداشت پنجم مردادماه، سالروز برگزاری اولین نماز جمعه تهران به دستور امام راحل(ره) و توسط آیت الله طالقانی در سال 58 خاطرنشان کرد: نماز عبادی سیاسی جمعه قلب فرهنگی هر شهر است و همانطور که خداوند در قرآن به آن اشاره کرده است باید مورد توجه همه قرار گیرد. امام راحل نیز فرمودند: نماز جمعه در راس امور است. چرا که نماز جمعه موجب اتحاد و همبستگی تمام اقشار جامعه و خار چشم دشمنان است؛ بنابراین باید مردم با حضور در صفوف به هم پیوسته نماز جمعه، باعث رونق این پایگاه ولایت شوند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری از نماز جمعه به عنوان خط مقدم و قرارگاه فرهنگی و معنوی هر شهر یاد کرده است و در حال حاضر در بیش از850 نقطه از کشور نماز جمعه برگزار می شود.

وی افزود: نماز جمعه باید در خدمت فرهنگ و اخلاق و تقویت کننده دین و تقوا باشد و امام جمعه نیز به عنوان پدر معنوی شهر باید در خدمت تمام اقشار و اصناف مختلف شهر و روستا باشد.

امام جمعه مهریز با تاکید بر تقوا و پرهیزگاری که پیام هر هفته نماز جمعه است اظهار داشت: دوری از گناه و کتمان حق، باعث سلامت جامعه می شود و طبق فرمایش رسول اکرم (ص) اگر کسی به دنبال ارتکاب گناهی، عمل صالح و نیکی انجام دهد خداوند گناه او را پاک کرده و آن را به حسنات تبدیل می کند.

محی الدینی با اشاره به افتتاح معدن سرب و روی مهدی آباد در چند روز اخیر توسط وزیر صنعت و معدن اعلام کرد: ضمن آرزوی توفیق خدمتگزاری شرکت های سرمایه گذار، امیدواریم در کار این معدن بزرگ و عظیم، از نیرو ها و جوانان بومی استفاده شود و در درجه دوم، نیروهای شهرستان های دیگر به کار گرفته شوند و اگر تخصص و مهارتی نیز لازم است، با آموزش جوانان بومی، به رونق و آبادانی و اشتغال زایی این شهرستان بیافزایند.

*****************************************************************************

امام جمعه هرات:نمازجمعه؛ هدیه انقلاب اسلامی به ملت / اقتدار سپاه لرزه بر اندام دشمن انداخته است

خطیب نماز جمعه هرات در خطبه های خود نمازگزاران را به رعایت تقوا الهی توصیه و سفارش کرد.

حجت الاسلام جعفری با اشاره به سوره مبارکه مائده آیه 108 اظهار داشت: خداوند دراین آیه،بندگان را به تقوا الهی سفارش و از آنان میخواهد در راه پرهیزگاران قدم بردارند و اگر نافرمانی کردند جز فاسقین خواهند شد.

امام جمعه هرات با تبریک ولادت حضرت معصومه (سلام الله علیها) شخصیت حضرت فاطمه معصومه(س) را الگو و اسوه کاملی برای همه دختران و فرزندان جامعه اسلامی دانست،وافزود: همه زنان باید تبعیت از آن حضرت را در همه عرصه های زندگی مدنظر قرار دهند.

وی با بیان اینکه پنجم مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه بعد از پیروزی انقلاب است، گفت: پنجم مرادماه یادآورصدوراولین حکم امامت جمعه از سوی امام خمینی(ره) است،حکمی که آیت‏الله طالقانی را به امامت جمعه تهران منصوب کرد.

جعفری در ادامه با تاکید بر اینکه نماز جمعه از اهمیت و ویژگی بالایی دارد، تصریح کرد:نماز جمعه یکی از عنایتی بود که بعد از انقلاب نصیب ملت ایران شد.

خطیب نماز جمعه هرات با بیان اینکه نماز جمعه نماد وحدت، همبستگی و اتحاد امت اسلامی است،افزود:نماز جمعه باعث یاس و ناامیدی دشمنان شده و سبب اتحاد هر چه بیشتر امت اسلام می‌شود.

حجت الاسلام جعفری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ادامه تحریم‌های آمریکا علیه ایران، گفت: امروز بار دیگر شاهد اعمال تحریم‌ها به بهانه‌های واهی از جمله حقوق بشر و تروریسم از طرف آمریکا هستیم که البته این بی عهدی ها و زیر حرف زدنهای استکباربرای ملت ایران تازگی ندارد.

خطیب نماز جمعه هرات افزود: امروز تحریم‌های جدیدی به بهانه مختلف از طرف آمریکا مستکبر وضع شد که در این خصوص وزیر امور خارجه نیز اذعان داشت که این تحریم‌ها با روح و جسم برجام مخالف است.

وی خاطر نشان کرد: مسئولین ما باید بدانند ذات آمریکا غیر قابل تغییر است و سیاست کلی این کشور برپایه استکبار ستیزی و تسلط بر کشورها بنا شده است بنابراین باید نگاهمان را عوض کنیم و بیشتر از این به این شیطان بزرگ اعتماد نکنیم.

حجت السلام جعفری اظهار داشت: برجام یک نتیجه بسیار مهم داشت و آن این بود که نقاب از چهره آمریکا کنار زد و یک تجربه برای کسانی که هنوز غیر قابل اعتماد بودن آمریکا را باور نمی کردند.

امام جمعه هرات ضمن محکوم کردن هجمه های اخیر دشمنان بر علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت:سپاه مظهر قدرت، اقتدار، اعتماد به نفس و خودباوری ملت ایران است

حجت الاسلام جعفری علت دشمنی امریکا با سپاه، بسیج و نهادهای انقلابی را اقتدار این نهاد عنوان و خاطر نشان کرد:امروز سپاه است که لرزه بر اندام دولتمردان آمریکایی انداخته و نگذاشته‌اند امریکا به اهدافش درمنطقه برسد.

*****************************************************************************

امام جمعه موقت میبد:مردم یمن؛ قربانی حقوق‎بشر آمریکایی/وزیرانی انتخاب شوند که اهل خدمت بی‎منت به مردم باشند حجت الاسلام علیرضا حسنی امام جمعه موقت میبد در خطبه های امروز نماز جمعه این هفته شهرستان میبد ضمن توصیه تقوای الهی و پرهیز از گناه اظهار کردند : باید در تمام کارها تقوای الهی را سر لوحه خود قرار دهیم . وی با اشاره به جنایات فجیع منافقین در دهه 60 که علیه کشور ایران انجام دادند اظهار داشت: این منافقین که اکنون مه الاسف درکشور فرانسه دور هم جمع میشوند و علیه کشور بزرگ ایران بیانیه میدهند بدانند که رزمندگان اسلام با هوشیاری و درایت اکنون خط بطلان به تمام برنامه های انسان کشیدند و تمام برنامه های انها را خنثی کردندو بدانند که شعار همیشگی ملت ایران مرگ بر منافق خواهد بود. ایشان همچنین با گرامی داشت یاد و خاطره امامان جمعه شهرستان میبد و همچنین مرحوم ایت الله اعرافی و ایت الله طالقانی افزودند: نماز جمعه قلب فرهنگی هر شهر است و باید این قلب تپنده با حضور در ان به سلامت بتپد. حجت الاسلام حسنی در ادامه با بیان اینکه در استانه تشکیل دولت دوازدهم توسط رییس جمهور منتخب هستیم اظهار داشت: از رییس جمهور منتخب انتظار داریم که در کابینه دوازدهم خود از ویرانی استفاده کند که اهل خدمت بی منت به این ملت بزرگوار باشند. ایشان تصریح کرد: وزیران منتخب باید فعال ،بانشاط و چابک باشند و گره از کار مردم بازکنند و وزیران باید بتوانند وعده های انتخاباتی در مسایل اقتصادی و گره های کور رکود نقش افرینی کنند و مشکلات اقتصادی مردم را حل کنند و دنبال جناح بازی و مسایل حاشیه ای نباشند. امام. جمعه موقت میبد در ادامه با اشاره تصویب بر جام و گذشت در سال از تصویب ان افزودند: اکنون 2سال از تصویب برجام گذشته است و اکنون کسی چون وزیر امور خارجه محترم ایران که خود را در خط مقدم بر جام بوده است به کارشکنی امریکا در روح و متن برجام اعتراف می کند. وی با برشمردن اینکه اکنون که بعد از گذشت دو سال روح و متن بر جام توسط امریکا نقض شده است تاکید کرد: از مجلس شورای اسلامی و دستگاه دیپلماسی کشور می خواهیم به جدیت پاسخ محکم و قاطع به این نقض ها را بدهند. حجت الاسلام حسنی همچین با توجه به حوادث و اتفاقات اخیر در منطقه که ظاهراً فتنه جدیدی در حال رخ دادن است اظهار داشت: اکنون بعد از پیروزی های اخیر جببه های مقاومت در عراق و سوریه دشمن دست بردار نیست و دنبال جریان فتنه افکنی در منطقه است از جمله انها ورود نیروهای نظامی آمریکا به خاک سوریه و همچنین جدا کردن کردستان عراق از کشور عراق که البته جبهه اسلامی باید جلوی اینگونه فتنه انگیزی ها را بگیرد. امام جمعه موقت میبد در پایان با اشاره به جنایات رژیم خبیث ال سعود در یمن و مردم مظلوم یمن اظهار داشت: رژیم خبیث ال سعود جلوی چشم سازمان ملل و جوامع حقوق بشری مردم بیگناه و مظلوم یمن را قتل عام میکند و کسانی که مدعی حقوق بشر هستند سکوت کردند و چرا که تنها جرم این مردم مظلوم این است که نمی خواهند زیر سلطه ال سعود باشند این کشتار یعنی حقوق ب

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۰۶۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال اصولگرا: نماز خواندن پشت صدیقی باطل است!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 12 محمد حسین عظیمی، دبیرکل جبهه حامیان انقلاب اسلامی (جبهه حامیان انقلاب اسلامی) گفت: «نماز تمام افرادی که پشت سر آقای صدیقی نماز خواندند، باطل است. ما گریه کردیم؛ ایشان گریه کرد و ما هم گریه کردیم خلاصه خیلی معنویت داشت، اما از هشت سال پیش ماجرای املاک ایشان در لواسان به طور موثق شنیدیم؛ نگاهمان عوض شد...» حرف‌های کامل این فعال اصول گرا را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • خطبه های نماز جمعه نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری جهانی شده است
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری مردم جهان شده است
  • گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا فراگیر شده است
  • آمریکا خود را به دیوانگی زد و برجام را پاره کرد /واکنش ها به اعتراضات دانشجویی در آمریکا از تریبون نماز جمعه
  • چهره واقعی آمریکای بزک کرده برای دنیا مشخص شد
  • معلمان الگوی خوبی برای دانش آموزان باشند
  • انقلاب اسلامی ایران در حال انتشار در جهان است
  • اقامه نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • فعال اصولگرا: نماز خواندن پشت صدیقی باطل است!