Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مراسم اربعين شهيد پاسدار جواد تيموري که در حادثه تروريستي مجلس شوراي اسلامي به فيض شهادت نائل آمد در غروب شهادت امام صادق(ع) با حضور پرشور مردم، خانواده‌هاي شهدا و عاشقان اهل بيت عصمت و طهارت(ع) برگزار شد.

به گزارش جام نيوز، مراسم اربعين شهيد جواد تيموري پاسدار محافظ مجلس شوراي اسلامي که در حادثه تروريستي مجلس در تاريخ 17 خرداد ماه مصادف با دوازدهم ماه مبارک رمضان به شهادت رسيد همزمان با غروب شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) در مسجد قمر بني هاشم(ع) ميدان رسالت تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در اين مراسم نوراني که با سخنراني خطيب توانمند حجت الاسلام والمسلمين سيد حسين مومني و حضور جمعي از ذاکران اهل بيت عصمت و طهارت(ع) برگزار شد، ياد و خاطره شهيد جواد تيموري و ساير شهداي حادثه تروريستي مجلس تمامي شهداي ايران اسلامي گرامي داشته شد.

خانواده‌هاي شهدا و ايثارگران، دوستان شهيد تيموري، همکاران آن شهيد و جمع زيادي از مردم در مراسم اربعين شهيد جواد تيموري حضور يافته و ياد و خاطره آن شهيد والامقام را ارج نهادند.

پيکر مطهر شهيد جواد تيموري که روز 17 خرداد ماه بر اثر حمله تروريستي به مجلس به شهادت رسيد روز جمعه 19 خرداد ماه و پس از تشييع توسط نمازگزاران در بهشت زهرا(س) و کنار برادر شهيدش به خاک سپرده شد.

شهيد «جواد تيموري» متولد سال 1370 و از نيرو‌هاي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي بوده که مسئوليت حفاظت از مجلس شوراي اسلامي را به‌عهده داشت؛ او سال 90 وارد سپاه انصار شد. او اولين شهيد مجلس است. برادرش «شهيد رضا تيموري» نيز در عمليات مرصاد به‌دست کوردلان منافق به شهادت رسيد.

تسنيم



منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۰۷۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۵ مراسم عزاداری شهادت امام صادق(ع) در کردستان برگزار شد

مظفر آئینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) ۷۵ مراسم در سطح شهرهای استان کردستان برگزار شد.

وی افزود: مراسم عزاداری در شهر و روستاهای کردستان با حضور مردم و مسؤولان همراه بود.

رئیس شورای هیأت‌های مذهبی کردستان اضافه کرد: آئین دسته‌روی عزاداری نیز در شهرهای قروه، بیجار، سریش‌آباد، حسن‌آباد یاسوکند و توپ‌آغاج برگزار شد.

آئینی عنوان کرد: ۱۴ هیأت مذهبی در شهرستان قروه آئین دسته روی عزاداری امروز را برگزار کردند.

وی اضافه کرد: همچنین در سطح استان ۳۰ ایستگاه صلواتی به منظور پذیرایی از عزاداران در سطح شهرهای استان برپا شد.

کد خبر 6096489

دیگر خبرها

  • مراسم چهلم شهید زاهدی و یارانش فردا برگزار می‌شود
  • مراسم سالروز شهادت رئیسعلی دلواری در سطح بین‌المللی برگزار شود
  • اخبار سیاسی ۱۶ اردیبهشت؛ ۶مرحله اخذ رای الکترونیک/نشست رئیسی با استانداران
  • مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان
  • آئین تجلیل از خانواده معظم ۲۰شهید روحانی و طلبه ورامین️ برگزار شد
  • ۷۵ مراسم عزاداری شهادت امام صادق(ع) در کردستان برگزار شد
  • اجتماع بزرگ صادقیون همراه با تشییع پیکر شهید تازه تفحص شده در مشهد برگزار شد
  • مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در ایلام برگزار شد
  • مراسم بزرگداشت سردارشهیدجواددوربین درانزلی برگزار می شود