Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی، امام جمعه سیرجان در خطبه‌های نماز جمعه سیرجان گفت: بهانه‌های هسته‌ای، حقوق بشر، بحث موشکی، حمله به سپاه و دیگر مسائل مطرح شده از سوی سردمداران آمریکا به‌خاطر نظام اسلامی و هدفشان هم براندازی این نظام است که به‌دلیل بصیرت ملت ایران تاکنون موفق نبودند و کار به جایی نبردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با قدردانی از 213 نماینده مجلس شورای اسلامی به‌دلیل تصویب طرح یک فوریتی مقابله با تحریم‌های جدید آمریکا افزود: امروزه بصیرت ملت ما آنقدر بالاست که هر جریان یا فرد یا طرحی که آمریکا از آن تمجید و تعریف کند مردم می‌دانند که به ضررشان هست و مشکل دارد و با آن مقابله می‌کنند و به عکس هرچه آمریکا با آن مخالفت می‌کند، می‌دانند به‌نفع ملت و نظام است و به آن توجه می‌کنند که حمله به سپاه و اقتدار این نهاد مقدس از جمله این موارد است.
امام جمعه سیرجان بنای اختلاف‌افکنی و دشمنی را از برنامه‌های همیشگی آمریکا در رابطه با ملت ایران دانست و اظهارکرد: دوقطبی کردن جامعه و فشار بر مردم با طرح برنامه‌های مختلف کار همیشگی دولت‌های مستکبر از جمله آمریکا است و ما می‌دانیم توطئه‌های غرب علیه ما کارساز نیست و امیدواریم مردم با بصیرت همیشگی و تبعیت از رهبری نظام راه مقابله با استکبار را ادامه دهند تا به پیروزی کامل و نابودی مستکبران برسیم.
حجت‌الاسلام حسینی با محکوم کردن حمله به مسجدالاقصی و کشتار مردم و ممانعت از برگزاری نماز جمعه توسط رژیم صهیونیستی گفت: امیدواریم که شاهد پیروزی مردم سوریه، یمن و بحرین هم علیه این حکام مستبد باشیم و این ملت‌های مظلوم از دست جلادان گرگ‌صفت نجات یابند.
امام جمعه سیرجان با آرزوی موفقیت و تلاش بیشتر مسؤولان برای خدمت به مردم قدرشناس ایران اسلامی عنوان کرد: در آستانه مراسم تحلیف و معرفی کابینه جدید توسط رئیس جمهور هستیم که امیدواریم در انتخاب اصلح برای کابینه جدید خود با شاخصه‌های تدین و پرکاری، خدمتگزار و توانمندی، مودب و ولایی بودن و با هدف توجه به شعار سال تولید و اشتغال توجه کافی داشته باشند و اقدام شود.
حجت‌الاسلام حسینی به پنجم مرداد ماه سالروز اقامه نخستین نماز جمعه به امامت مرحوم آیت‌الله طالقانی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای محراب اشاره کرد و گفت: نماز جمعه قرارگاه ایمان و تقوا و تبیین‌کننده حقایق است که ملت ایران توجه خاص به آن دارد و با حضورش در نمازهای جمعه دشمن را مایوس می‌کنند.
وی سالروز عملیات مرصاد در پنجم مرداد سال 67 را یادآور شد و گفت: منافقان با حمایت آمریکا و صدام در این روز یک بار دیگر حمله نظامی علیه ما داشتند و می‌خواستند برای نظام اسلامی مشکل ایجاد کنند که با آمادگی نیروهای مقتدر جمهوری اسلامی زمین‌گیر شدند و مفتضحانه شکست خوردند تا دیگر هوس حمله را برای هیچ‌وقت علیه مرزهای ما نداشته باشند.
امام جمعه سیرجان از حضور گسترده و پرشور مردم سیرجان در سه روز تشییع جنازه شهدای گمنام قدردانی و تشکر کرد و یاد و خاطره شهدا را تضمین کننده اقتدار همیشگی ملت ایران دانست.
منبع: ستاد نمازجمعه استان کرمان

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۰۷۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی ، نماینده ولی فقیه در استان در این مراسم گفت: اسلام برای نجات بشر است و باید در هر بخشی به خواسته‌های اسلام عمل کرد.


آیت الله عبادی افزود: امروز پیام جمهوری اسلامی جهان را فرا گرفته و هرچه دشمن بیشتر رذالت و جنایت می‌کند، مردم دنیا آگاه‌تر می‌شوند.


وی با اشاره به موفقیت ایران در زمینگیر کردن رژیم صهیونیستی گفت: اسرائیل و ۲۳ کشور منطقه برای پیشگیری از ضربه ایران آماده بودند، اما ضربه فنی ایران از همه این موانعی که کشور‌های حامی اسرائیل ایجاد کرده بودند گذشت و دشمن پوشالی پرادعا را بر زمین زد.

آیت الله عبادی با بیان اینکه ائمه جمعه نقش مهمی در بیداری جامعه دارند گفت: آگاهی بخشی به مردم بسیار مهم است و در این راه ائمه جمعه نقش مهمی ایفا می‌کنند.


فرمانده مراکز آموزش فراجا هم گفت: دشمن برای بی حجابی در کشور و مسائل مربوط به آن و پس از آن برنامه ریزی کرده و باید جوانان را با زبانی نرم و ایجابی راهنمایی کنیم.


سردار هوشیار ضمن قدردانی از همراهی خوب مردم در طرح نور گفت: پلیس به خوبی در طرح نور ظاهر شده و با جدیت و دغدغه، پیگیر است.

دیگر خبرها

  • هر نوع حجابی برای دشمن یک پرچم ایران شده است
  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • حماس از آمریکا تضمین می‌خواهد که اسرائیل به رفح حمله نخواهد کرد
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهداء در نوده خاندوز و توران فارس رامیان
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • امام جمعه رفسنجان درباره دلیل استعفایش چه گفت؟
  • بلینکن: اسرائیل هنوز جان غیرنظامیان رفح را تضمین نکرده است
  • نامه ۸۶ قانونگذار دموکرات به بایدن: اسراییل قوانین ما را نقض می‌کند