Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان؛ مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: یک تیم کوهنوردی به مسیر کوهستانی منطقه چال کندی اعزام تا این مسیر را برای شناسایی مفقودان حادثه جستجو کنند.

عبدالحسین معظم فر افزود: با تلاش امدادگران آتش نشانی جان 13 نفر را نجات دادند و متاسفانه 2 نفر نیز جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: عصر دیروز بیش از ۲۰ نفر از گردشگران اهوازی برای کوهنوردی در منطقه کول خرسان وارد دزفول شده و پس از آن در منطقه چال کندی اقدام به شنا می‌کنند که ۱۹ نفر دچار حادثه می‌شوند.

یکی از مفقودان حادثه رودخانه دز زنده پیدا شد

عظیم رضایی مرساق رئیس جمعیت هلال احمر دزفول گفت: از بامداد امروز جمعه مجددا عملیات یافتن چهار مفقود حادثه گردشگران اهوازی توسط نیرو‌های امدادی و گروه غواصان از چندشهرخوزستان در چال کندی دزفول که محل وقوع حادثه بود آغاز شده است.

وی افزود: خوشبختانه پس از چند ساعت تلاش یکی از ۴ گردشگر مفقودی در منطقه چال کندی دزفول توسط بالگرد هلال احمر در دره با انجام عملیات نجات زنده پیدا شد.

مرساق گفت: تلاش برای یافتن ۳ مفقود دیگر همچنان ادامه دارد؛ یگان پهپادی امداد و هلی کوپتر‌های امداد در حال گشت زنی هوایی هستند.

چهار گردشگر مفقود شده در منطقه چال كندی دزفول زنده پيدا شدند

منابع محلی اعلام کردند: نيروهای امداد و نجات دقايقی پيش تمام چهار گردشگر مفقود شده در منطقه چال كندی دزفول را زنده پيدا كردند.


تلاش برای نجات اين گردشگران از ميان دره و صخره های رودخانه دز به وسيله قايق و جت اسكی آغاز شده است.

حال عمومی مصدومان حادثه دز خوب است/ یک نفر بستری است

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: 13 مصدوم حادثه غرق شدن گردشگران رودخانه دز ٬ به بیمارستان دزفول ارجاع شدند که پس از رسیدگی و ارایه خدمات درمانی، حال عمومی همه مراجعه‌کنندگان خوب بوده و بجز یک نفر، همگی در حال حاضر از بیمارستان مرخص شده‌اند.


وی افزود: از این گردشگران، تنها یک مرد ۳۱ ساله که دچار عارضه قلبی بود، در بیمارستان بستری است.


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت:سارا عظیمی ۲۵ ساله و مانی کلانتر هرمزی ۳۳ ساله در این حادثه جان خود را از دست دادند که جسد آنان از آب گرفته شده است.

پیدا شدن 4 گردشگر مفقود شده در منطقه گردشگری کول خرسان تایید شد

محمدرضا کرمی نژاد، شهردار دزفول در گفتگوی اختصاصی با خبرنگارگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازاهواز، خبر پیدا شدن گردشگران مفقود شده در منطقه گردشگری چال کندی شهرستان دزفول را تایید کرد.

وی بیان داشت: گروه های امداد و نجات و هلال احمر از صبح امروز به منظور جستجوی این مفقودان به منطقه مذکور اعزام شدند.

کرمی نژاد تصریح کرد: گروه های اعزامی به منطقه با استفاده از بالگرد به رصد منطقه پرداختند.

شهردار دزفول اذعان داشت: خوشبختانه هر 4 گردشگر زنده پیدا شدند و گروه های امدادی با تجهیزات کامل درحال نجات آن ها می باشند.

انتهای پیام/ی

تور گردشگران در تور رودخانه دز / غواص ها به خط شدند + تصاویر

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۰۸۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگر شهرداری در سیلاب بزرگراه بعثت مفقود شد

در پی بارش‌های سیل‌آسا در بزرگراه بعثت تهران یک کارگر شهرداری در کانال جنوب شرقی تهران مفقود شد. نیروهای امدادی در حال جستجوی این کارگر هستند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، شهرداری منطقه 15 طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بارش‌های شدید شب گذشته جمعه چهاردهم و صبح شنبه پانزدهم اردیبهشت ماه ،باعث بروز تند آب، انسداد و گرفتگی در یکی از شبکه‌های دسترسی به کانال جنوب شرقی تهران و در حوزه شهرداری منطقه 15؛ بزرگراه بعثت نزدیک به میدان بسیج (در داخل فضای سبز) شد.

عوامل اجرائی و مدیران خدمات شهری به محل اعزام شدند. حجم تندآب و فشار آب زیاد، باعث افتادن یکی از کارگران پیمانکار اداره مسیل‌ها و قنوات منطقه به داخل شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی متصل به کانال سرخه حصار شد.

هواشناسی ایران1403/02/15؛هشدار بارش‌های سیل‌آسا در 13 استان

در پی این حادثه بلافاصله عوامل اجرایی و نیروهای امدادرسان از جمله آتش‌نشانی به محل اعزام شدند و در دسته‌های مختلف نیروهای امدادرسان اقدام به گشت و جستجو از محل حادثه تا محدوده چرم شهر کرده‌اند.

عوامل امداد و نجات با همکاری شهرداری منطقه همچنان در حال جستجوی این کارگر خدمت‌رسان هستند و در صورت کسب اطلاعات جدید، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • غرق شدن جوان ٣۰ ساله دزفولی در رودخانه دز
  • زنده گیری یک حلقه مار توسط آتش نشانان در دزفول
  • یک بچه با لباس زرد می‌بینم، او اینجاست و زنده است .... | ویدئو | ماجرای شنیدنی پیدا شدن یسنا
  • سیل شدید در برزیل؛ بیش از ۷۰ نفر مفقود شده‌اند + فیلم
  • تداوم عملیات جست‌وجو جهت نجات کارگر مفقود شده تهران
  • پیدا شدن فرد گمشده در ارتفاعات شهر بار نیشابور پس از ۳۶ ساعته
  • پیدا شدن ۲ کوهنورد مفقود در ارتفاعات شملق داورزن
  • کارگر شهرداری در سیلاب بزرگراه بعثت مفقود شد
  • عملیات جستجو و نجات ۱۵ گردشگر مفقود شده در جنگل های نوشهر
  • کارگر شهرداری در سیلاب گرفتار شد؛ جستجو برای نجات وی ادامه دارد