Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا رقابت های کشتی فرنگی نوجونان قهرمانی آسیا در سال 2017، روزهای 29 و 30 تیرماه در شهر بانکوک تایلند برگزار شد که در پایان 5 کشتی گیر خوزستانی حاضر در این رقابت ها با کسب یک مدال طلای محمد حسینوند و 4 مدال نقره محسن مدهنی، میلاد رضانژاد، مصطفی کایدخورده و مهران سعادتی فر به کار خود پایان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در وزن 50 کیلوگرم میلاد رضانژاد حسینوند کشتی گیر دزفولی اعزامی به این مسابقات در مبارزه نخست با نتیجه 9 بر 2 کشتی گیر هندی را شکست داد. وی در دور بعد مقابل حریفی از کشور کره جنوبی با نتیجه 8 بر صفر به پیروزی رسید. رضا نژاد در مرحله نیمه نهایی نیز با نتیجه 2 بر صفر کشتی گیر ژاپنی ر از پیش رو برداشت و به دیدار فینال رسید. وی در این دیدار در مقابل کشتی گیری از کشور قرقیزستان در لحظات پایانی، با نتیجه 2 بر 2 مغلوب شد و به مدال نقره بسنده کرد.
در وزن 54 کیلوگرم محمد حسینوند دیگر کشتی گیر اهل شهرستان دزفول در مبارزه نخست کشتی گیری از کشور سوریه را با نتیجه 8 بر صفر شکست داد وی در دور بعد نیز با نتیجه 9 بر یک حریف هندی را شکست داد و راهی دیدار فینال شد. حسینوند در دیدار فینال مقابل کشتی گیر قرقیزستانی با نتیجه 5 بر صفر به پیروزی رسید و صاحب مدال طلا شد.
در وزن 58 کیلوگرم محسن مدهنی که اهل شهرستان اندیمشک است پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل کشتی گیر تاجیکستانی با نتیجه 8 بر صفر به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد وی در این مرحله نیز با نتیجه 4 بر 2 کشتی گیر ژاپنی را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. مدهنی در این دیدار مقابل حریف قزاقستانی ضربه فنی شد و به مدال نقره رسید.
در وزن 63 کیلوگرم مصطفی کاید خورده کشتی گیر دزفولی پس از استراحت در دور اول در دور بعد با نتیجه 5 بر 4 تسوتسومی از ژاپن را شکست داد وی در دور بعد نیز کشتی گیر قرقیزستانی را با نتیجه 2 بر یک شکست داد و راهی دیدار فینال شد. اما دراین دیدار مقابل کشتی گیری از کشور قزاقستان با نتیجه 8 بر یک شکست خورد و به مدال نقره رسید.
در وزن 76 کیلوگرم مهران سعادتی فر نوجوان اندیمشکی در دور نخست کشتی گیر ترکمنستانی را با نتیجه 2 بر یک شکست داد وی در دور بعد مقابل حریف ازبکستانی با نتیجه 10 بر 8 به پیروزی رسید و به دیدار فینال راه یافت. سعادتی فر در این دیدار مقابل کشتی گیر قزاقستانی با نتیجه 2 بر 2 مغلوب شد و نایب قهرمان شد.
تیم کشتی فرنگی نوجوانان ایران با کسب 3 نشان طلا، 5 نقره و یک برنز و کسب 87 امتیاز قهرمان این دوره از رقابت ها شد.
همچنین تیم های قزاقستان و قرقیزستان به ترتیب با 77 و 75 امتیاز مقام های دوم و سوم را از آن خود کردند.
6064
خبرنگار: محمد شاکری** انتشار: محسن بهاروند

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۰۸۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی کشتی گیران برتر جام رمضان بابل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، آزادکاران برتر جام رمضان بابل معرفی شدند.


پس از رقابت دو روزه ۴۰۰ کشتی‌گیر نونهال، نوجوان، جوان و بزرگسالان استان در روستای کشتله بابل، قهرمانان هر رده سنی معرفی شدند.


در پایان این مسابقات سلطان‌زاده و ادهمی در رده بزرگسالان، اسماعیل نتاج و زاهدیان در رده جوانان، نعمتی و علیجان‌زاده در رده نوجوانان و شکری و نعمتی در رده نونهالان بر سکوی نخست ایستادند.


ایوب رضوانی و گزارشی از این مسابقات:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • معرفی کشتی گیران برتر جام رمضان بابل
  • شکست ایران مقابل قزاقستان؛ سنگاپور آخرین حریف دور مقدماتی
  • وضعیت تیم کشتی فرنگی امیدوارکننده است
  • حذف ناباورانه نابغه تنیس جهان مقابل چشمان تایسون
  • تنیس مقدماتی جهان - مالزی؛ برتری پسران ایران مقابل هنگ کنگ
  • شکست تیم وحید شمسایی مقابل مراکش
  • هندبال در سال ۱۴۰۲| شکست پشت شکست، ناکامی پشت ناکامی/ روز‌های دور از سکو و سهمیه
  • شکست تیم فوتسال افغانستان دربرابر تایلند
  • فیفادی؛ تساوی برزیل در اسپانیا، باخت هلند به آلمان
  • همراه با نتایج مدعیان آسیایی: لبخند چین با برانکو