Web Analytics Made Easy - Statcounter

جامعه>حوادث - ایسنا نوشت: مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر خوزستان از توقف عملیات جست‌وجوی هوایی در مسیر رودخانه دز برای یافتن سه گردشگر مفقود به دلیل تاریک شدن هوا خبر داد.

مجتبی طحان با بیان اینکه از روز گذشته تاکنون نشانی از این سه گردشگر یافت نشده است، اظهار کرد: عملیات جست‌وجوی هوایی برای یافتن سه گردشگر مفقود حادثه رودخانه دز که با حضور تیم امداد هوایی و واکنش سریع هلال احمر خوزستان تا امشب ادامه داشت، ساعت 19:30 به دلیل تاریک‌شدن هوا متوقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مجددا صبح فردا (31 تیرماه) تیم‌های زمینی و همچنین بالگرد هلال احمر به همراه تیم‌های امداد هوایی به منطقه اعزام خواهند شد و عملیات جست‌وجو از سر گرفته می‌شود.

۴۲۴۲

کلید واژه‌ها : حوادث شهری -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۰۸۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش ۴ ساعته نجاتگران هلال احمر برای یافتن مفقودی در دره انبی، روستای انبی ارومیه 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت ۱۳:۱۲ روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ گزارشی مبنی بر گم شدن یک نفر در دره انبی روستای انبی به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر اعلام شد.

  وی افزود:نجاتگران پایگاه امداد و نجات سیلوانا شهرستان ارومیه پس از دریافت گزارش حادثه وکسب اطلاعات از آخرین موقعیت مکانی، بلافاصله با تجهیزات کوهستان به محل حادثه اعزام شدند.    مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی  گفت:پس از ۴ساعت صعود در ارتفاعات سخت گذر، ساعت ۱۷:۱۱ با دسترسی به مفقودی، وی به صورت ایمن به پایین ارتفاعات انتقال یافت.

دیگر خبرها

  • جستجوی ۱۷ روزه ‌در رود خروشان خرسان برای یافتن سبحان+فیلم
  • ۲۱ عملیات جستجو برای یافتن جسد کودک غرق شده در خرسان انجام شد
  • افزایش پایگاه های امدادی هلال احمر در سمنان
  • عملیات جست‌وجو برای پیدا کردن «سبحان» ادامه پیدا می‌کند
  • بارش‌های رگباری و تگرگ در راه زنجان
  • لحظه یافتن یسنا از زاویه دوربین کایت هلال احمر
  • تعداد پایگاه‌های امداد دریایی در استان بوشهر باید افزایش یابد
  • (ویدئو) لحظه یافتن «یسنا» از دید کایت‌سوار هلال احمر
  • تصاویر هوایی یافتن یسنا از مزارع کشاورزی توسط خلبان پلاگلایدر + ویدئو
  • تلاش ۴ ساعته نجاتگران هلال احمر برای یافتن مفقودی در دره انبی، روستای انبی ارومیه