Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته چهارم مسابقات اسبدوانی کورس تابستانه کشور امروز با رقابت ۵۸ چابکسوار در مجموعه سوارکاری شهرستان بندرترکمن برگزار شد.

حکیم ایگدری دبیر هیئت سوارکاری استان گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بندرترکمن اظهار داشت: هفته چهارم مسابقات اسبدوانی کورس تابستانه کشور امروز با شرکت 58 چابکسوار در مجموعه سوارکاری شهرستان بندرترکمن برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در هفته چهارم مسابقات اسبدوانی کورس تابستانه 58 راس اسب در 7 دور به مسافت یک‌هزار و یک‎هزار و 450 متری با هم رقابت کردند.

دبیر هیئت سوارکاری استان گلستان تصریح کرد: در پایان این هفته از رقابت‌ها، قربان محمد اودک با اسب گل‌گتیر، عبدالرحیم آرمیده با اسب اوسین بولت، یاسر جرجانی با اسب سای‌چلنج، آرمین آق آتابای با اسب شلیک، آی‌اویلی‌بشگرد با اسب ایرانیکا، نورمحمد بهادر با ایل یاسین و آرمین آق‌آتابای با اسب ایل‌هان عنوان‌های نخست دورهای مختلف را کسب کردند.

ایگدری اظهار کرد: در پایان این هفته از رقابت‌ها به مالکان، چابکسواران و مربیان برتر بیش از 770 میلیون ریال جایزه نقدی اهدا شد.

دبیر هیئت سوارکاری استان گلستان تصریح کرد: هفته پنجم کورس سوارکاری تابستانه کشور در بندرترکمن جمعه آینده برگزار می‌شود.

ایگدری با بیان اینکه در مسابقات کورس تابستانه اسب‌هایی از نژادهای ترکمن، دوخون و تروبرد با هم رقابت می‌کنند، تاکید کرد: در فصول مختلف مسابقات سوارکاری در پیست‌های سوارکاری شهرستان‌های آق قلا، بندرترکمن و گنبدکاووس در استان گلستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

R41471/P1361/S6,70/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۰۸۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین

ایسنا/قزوین آغاز لیگ هندبال نونهالان استان قزوین، درخشش بوکسورهای قزوینی در مسابقات قهرمانی کشور و شناخت تیم‌های برتر مسابقات والیبال محلات قزوین اهم اخبار امروز ایسنا از ورزش قزوین است.

در لیگ هندبال نونهالان استان قزوین چهار تیم با هم رقابت خواهند کرد. تیم‌های «مقاومت» آبیک، «پویا» و «کیان» تاکستان به همراه «نوژیان» قزوین برای کسب عنوان قهرمانی به صورت دوره‌ای با هم رقابت خواهند کرد.

به گزارش ایسنا، این مسابقات از سیزدهم اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد.

درخشش بوکسورهای قزوینی در مسابقات قهرمانی کشور

«سیدمحمد میری» و «امیرعلی محمدی» بوکسورهای قزوینی ۲ مدال برنز مسابقات قهرمانی بوکس نوجوانان کشور را از آن خود کردند.

مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در سالن ۳۰۰۰ نفری شهر ملایر استان همدان برگزار شد. از استان قزوین نیز تیمی متشکل از هفت بوکسور، یک سرپرست و یک مربی در این مسابقات شرکت کرد.

شناخت تیم‌های برتر مسابقات والیبال محلات قزوین

در مسابقات والیبال محلات قزوین در رده سنی نوجوانان تیم «نوروزیان» قهرمان شد و تیم‌های «شهید انصاری» و «شهرک دانش» رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در رقابت‌های سنی آزاد هم «پارک ملت» قهرمان شد و تیم‌های «هادی آباد» و «نادری» دوم و سوم شدند؛ در این رقابت‌ها ۳۲ تیم با هم‌ رقابت کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • اسب‌های خراسان شمالی در کورس گنبد کاووس خوش درخشیدند
  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته معلم در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته گرامیداشت مقام معلم در آذربایجان غربی برگزار می‌شود
  • میزبانی فینال جام حذفی در کرمان مشروط شد!
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • پرافتخارترین تیم های جام حذفی به یک چهارم نهایی هم نرسیدند