Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-01@11:08:24 GMT

سيامک انصاري + تصاوير سيامک انصاري

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۱۰۹۳۶۵

خبرگزاري آريا -


سيامک انصاري (زادهٔ 12 مرداد ) 1347 در تهران مي باشد

سيامک انصاري فارغ‌التحصيل رشته کارشناسي نمايش و تلويزيون از دانشکده هنر و معماري دانشگاه آزاد اسلامي است.
سيامک انصاري
زمينه فعاليت : بازيگر، کارگردان
تولد : 12 مرداد 1347
تهران، ايران
والدين : حاج محمد انصاري
محل زندگي : تهران
مليت : ايران ايراني
سال‌هاي فعاليت : 1368 تا کنون
همسر(ها) : طناز هاديان
مدرک تحصيلي : فارغ‌التحصيل رشته کارشناسي نمايش و تلويزيون از دانشگاه آزاد اسلامي

سيامک انصاري (زادهٔ 12 مرداد 1347 در تهران) بازيگر و کارگردان ايراني است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



زندگي سيامک انصاري
سيامک انصاري فارغ‌التحصيل رشته کارشناسي نمايش و تلويزيون از دانشکده هنر و معماري دانشگاه آزاد اسلامي است. او تا به حال به سمت‌هاي بازيگر، کارگرداني 40 نمايش در زمان تحصيل و بازي در 3 فيلم کوتاه تجربي فعاليت کرده‌است.

**هيچ وقت احساس نکرده ام که بازيگري شغل اصلي ام است. هميشه نگام اين بوده که بازيگري تفريح من است، نه حرفه ام.

**خيلي ها مي گويند جلوي دوربين چقدر راحت هستي. در حالي که من اصلا راحت نيستم و خيلي هم اضطراب دارم.

**سينما اصلا دغدغه من نيست. ببخشيد ولي من سينما را اصلا دوست ندارم.

**در اين سال ها يکي دو نفر بوده اند که خيلي چيزها از آنها ياد گرفته ام و مديون شان هستم. اول زنده ياد رسول ملاقلي پور و بعد خانم مرضيه برومند.

**جاهايي که کمبود انرژي پيدا مي کنم مهران مي گويد: «سيامک اين مي ماند».
يعني اين اتفاق ها و خستگي ها مي گذرد اما اين تصوير مي ماند. اين جمله برايم خيلي تاثيرگذار است.

سيامک انصاري بازيگر و کارگردان ايراني است

قسمتي از گفتگو با سيامک انصاري

*سريال باز هستيد؟ سريال هاي روز دنيا را مي بينيد؟
نه فقط يک سريال را ديدم.

*لاست.
نه، آن را نديدم. من «HEROES» را ديدم. من خيلي وقت دنبال کردن سريال هاي خارجي را ندارم. من بيشتر فيلم هاي روز را مي بينم و بيشتر هم به ژانر علمي و تخيلي علاقه دارم.

*از فيلم هاي اخير در اين ژانر چيزي ديده ايد؟
بله، مثلا «هوگو» اسکورسيزي را ديدم. علاقه به اين ژانر از بچگي در من بوده. من از زمان فيلم «برخورد نزديک از نوع سوم» تا امروز طرفدار اين نوع فيلم ها هستم.

*بيشتر به عنوان تفريح مي بينيد يا به عنوان بازيگري که فيلم مي بيند تا براي بازي اش از آنها ياد بگيرد؟
من به عنوان تفريح مي بينم و لذت مي برم.

*ژانر کمدي اي که خودتان هم در آن فعال هستيد را دوست داريد؟
بله به آن ژانر هم از بچگي خيلي علاقه داشتم. به خصوص جري لوييس، آدريانو چلنتانو و ژان پل بموندو را دوست دارم. اما جري لوييس يک چيز ديگر است خيلي به او علاقه دارم.

*اين سبک بيان براي خودتان است يا از يکي از اين کمدين هاي بزرگ تاثير گرفته ايد؟
نه بيان من از جايي نمي آيد. بيان من کلا سبکي ندارد. من همين طوري صحبت مي کنم. بيان من ساده و بدون لهجه است.

*سينماي خودمان را هم دنبال مي کنيد؟
بله.

*سينما مي رويد؟
خير، سينما نمي روم.



*معمولا بازيگرها کارهايي براي بالابردن کيفيت بازي شان انجام مي دهند مثلا فيلم مي بينند و کتاب مي خوانند. شما براي ارتقاي بازيگري تان از اين کارها انجام مي دهيد يا کارهاي ديگري مي کنيد؟
در درجه اول به نظر من وظيفه يک بازيگر اين است که خودش را سالم نگاه دارد. اين بزرگ ترين تمرين است. به نظرم شرط اول بازيگري اين است که فيزيک و بدن مناسب داشته باشي. حالا بعضي ها کتاب مي خوانند بعضي ها فيلم مي بينند بعضي تئاتر تماشا مي کنند، بعضي ها موسيقي گوش مي کند چون ريتم خيلي در بازيگري تاثير دارد و روش هاي آدم ها فرق مي کند. اما يکسري چيزها به هر حال پايه و اصول اين کار است مثل فيزيک مناسب، ذهن آرام، خواب درست که ما هيچ کدام را نداريم، ورزش و خيلي چيزهاي ديگر.

*ورزش مي کنيد؟
کم و بيش. بعضي وقت ها شنا و بعضي وقت ها پياده روي مي کنم.

*و موسيقي و کتاب و فيلم؟
بله، البته برداشت آدم ها از هرکدام از اينها فرق مي کند اما فکر مي کنم به هر حال جنبه ديداري براي بازيگر آموزنده تر است. ديدن، تمرين مناسبي است.

*الان در دهه پنجم زندگي تان به سر مي بريد. از نظر انرژي و تجربه و حال و روز، چه تفاوتي با دهه هاي ديگر زندگي تان که جوان تر بوديد، کرده ايد؟
خب طبيعتا انرژي ام تحليل رفته و تجربياتم زيادتر شده است. اما اتفاق ديگري هم براي من افتاده است. قبلا دست و پا زدن و اين طرف آن طرف رفتن و به اين در و آن در زدن هاي زيادي داشتم. اما با آغاز اين دهه از زندگي ام، به يک باره همه چيز فروکش کرد. شلوغي عجيبي دور و بر من بود و در اين دهه به يک باره جاي خودش را به سکون و آرامي داد.

*اين اسمش احساس پيري يا افسردگي نيست؟
نه اصلا؛ فضايي است که باعث مي شود تصميمات درستي بگيريد. اگر اين آرامش و سکون را در دهه سوم زندگي ام داشتم، قطعا تصميمات بهتري مي گرفتم.

*اگر همين آرامش را داشتيد، کدام انتخاب تان فرق مي کرد؟
من بي خود و بي جهت نسبت به همه چيز احساس مسووليت مي کردم. در مسايلي که اصلا به من ربطي نداشت و همين باعث شد يک روز از خواب بيدار شدم و ديدم نصف صورتم از کار افتاده است و دهنم کج شده. ابتدا فکر کردم که سکته است. اما بعد فهيدم ويروسي است که اعصاب صورت را از کار مي اندازد. فيلمبرداري «قهوه تلخ» هم سر همين مساله، 20 تا 25 روز متوقف شد. اما در نهايت با درمان و فيزيوتراپي و برق و طب سوزني، صورتم برگشت و من شانس بزرگي آوردم. اين مساله، يک هشدار براي من در زندگي ام بود. من فهميدم که مي توانم تلاش کنم اما خودم را نکشم!

سيامک انصاري فارغ‌التحصيل رشته کارشناسي نمايش و تلويزيون از دانشکده هنر و معماري است

فيلم‌شناسي سيامک انصاري

مجموعه تلويزيوني
سالنام فيلمکارگرداننقش1394–1395دورهميمهران مديريپيمان1394درحاشيه 2مهران مديريهومن صحرايي يا تيمور بينابيني1394–1393در حاشيهمهران مديريهومن صحرايي1388مرد دو هزار چهرهمهران مديريسيامک انصاري1387مرد هزار چهرهمهران مديريدکتر سهيل طبيبيان1385باغ مظفرمهران مديريکامران1384شبهاي بررهمهران مديريکيانوش استقرار زاده1384جايزه بزرگمهران مديريمحمود1383اگه بابام زنده بودهمايون اسعديانتيمور83–1382نقطه چينمهران مديريکوروش1381پاورچينمهران مديريسپهر1381باغ بلوررامبد جوان 81–1380کارآگاه شمسي و ماداممرضيه برومند 80–1379اين زميني‌هامسعود شاه محمدي 1379زائرمرضيه برومند 1379همسفرقاسم جعفري 1378ورثه آقاي نيکبختمرضيه برومند 1378گلهاي 77 1377هتلمرضيه برومند 1376جمعه بازار 1376روزگار جوانيشاپور غريب 1374ماه مهربانبهروز بقايي 1374از خواستگاري تا ازدواج 1373ديدار کودک و نوجوان
سالنام فيلمکارگردان1381زنگ آخرنيما1377بهار خانومفرشته عرقايي
سينما
سالنام فيلمکارگردان1394دراکولارضا عطاران139450 کيلو آلبالوماني حقيقي1389جرممسعود کيميايي1387دعوتابراهيم حاتمي کيا1386بي‌پوليحميد نعمت‌الله1384قلقلکمسعود نوابي1379مرباي شيرينمرضيه برومند1378نسل سوختهرسول ملاقلي‌پور1376کمکم کنرسول ملاقلي‌پور1374سفر به چزابهرسول ملاقلي‌پور
شبکه خانگي
سالنامسمتکارگرداننقش1394سيگنال موجود استبازيگرمهدي مظلوميصبور1393ابلهبازيگرکمال تبريزينصرت1392شوخي کردمبازيگرمهران مديري-1386گنج مظفربازيگرمهران مديريکامران1391ويلاي منبازيگرمهران مديريهدايت بقلاني1388قهوه تلخبازيگرمهران مديرينيما زندکريمي1384فضانوردانبازيگر-کارگردانپيمان قاسم خاني-
دستيارکارگردان و کارگردان
سمتنام فيلمکارگرداندستيار کارگردانتاکسي سرويس پريانمرضيه برومنددستيار کارگردانهيوارسول ملاقلي پوردستيار کارگرداننسل سوختهرسول ملاقلي پورکارگردانمجموعه فضانوردانسيامک انصاري، پيمان قاسم خاني







گردآوري:بخش سرگرمي بيتوته

منابع:
fa.wikipedia.org
.bartarinha.ir



منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۰۹۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرزوی ساده یک معلم+ فیلم

یک معلم در برنامه تلویزیونی پیشنهاد می کند که دانش آموزان در سه سال اول مدرسه به جای آموزش جدول ضرب، نکات زندگی را آموزش ببینند. در این صورت است که کودکان می توانند در مدرسه زندگی کنند.

 

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • آرزوی ساده یک معلم+ فیلم
  • طرح ملی زندگی با آیه ها از نگاه قرآنی ها
  • معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی از خانه انصاری ارومیه بازدید کرد
  • خانه انصاری ارومیه میزبان گردشگران خواهد شد
  • اگر حزب الله نبود اسرائیل به اکثر مناطق لبنان تجاوز می‌کرد
  • انصاری نیک: «خلیج فارس» هویت ایران و یکی از پایه های قدرت تمدنی کشور است/ غرب نمی خواهد در منطقه امنیت برقرار باشد، زیرا امنیت ضامن توسعه است
  • زندگی زیر آوار جنایات رژیم صهیونیستی
  • برگزاری آزمون نهایی طرح «زندگی با آیه ها» در آستارا
  • تصویب تشکیل بنیاد شیخ انصاری در دزفول
  • (تصاویر) زندگی در بافت فرسوده کرمانشاه