Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@06:03:16 GMT

کاراته ايران، امپراطور جديد آسيا لقب گرفت

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۱۰۹۴۹۶

خبرگزاري آريا - سايت فدراسيون جهاني در تازه ترين گزارش خود با اشاره به مسابقات قهرماني آسيا از تيم ايران به عنوان امپراطور جديد آسيا ياد کرد. به گزارش خبرگزاري تسنيم و به نقل از سايت فدراسيون کاراته، در گزارش سايت فدراسيون جهاني کاراته از رقابت هاي قهرماني آسيا آمده است: جديدترين سلاطين کاراته آسيا در مسابقات هيجان‌انگيز آسيايي که در شهر آستانه قزاقستان برگزار شد تاج‌گذاري کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اين مسابقات سرشار از لحظات به يادماندني و هيجان انگيز کاتا و کوميته بود؛ مسابقاتي که جديدترين ستاره هاي کاراته در قاره پهناور آسيا به نمايش گذاشتند.
ايران بر قدرت بلامنازع خود در کاراته مهر تاييد زد، چرا که نمايندگان کاراته ايران در صدر جدول مدال آوران، عناوين نخست را از ان خود کردند؛ در راس آنها قهرمان جهان امير مهدي زاده و کوميته تيمي قدرتمند مردان و زنان.
ايران جايگاه ابر قدرت کاراته آسيا را تصاحب کرد و بعد از اتمام مسابقات در اخرين رتبه بندي، نمايندگان شايسته ايراني با کسب بيشترين مدال در مجموع با ٤٢ مدال و ٢� مدال طلا اول شدند و ژاپن در مجموع ٣٨ مدال و ١٦ مدال طلا و قزاقستان ميزبان در مجموع ٢٧ مدال و ٨ مدال طلا نمايش خيره کننده اي در آستانه داشتند.
امير مهدي زاده کاراته کا وزن 60- کيلوگرم نور افکن را برداشته و بعد از برنده شدن هاي پي در پي و کسب عنوان هاي جهاني و قاره اي، اين بار در آستانه به عنوان يکي از ستاره هاي اين رويداد ها درآمد. مدافع عنوان قهرماني جهان و يکي از ليدرهاي برجسته که در جستجوي کسب مدال طلا در استانه بود. امير مهدي زاده در کوميته مردان وزن 60 کيلوگرم، ستاره جوان ازبکستان يعني صدرالدين سايماتوف را در فينال شکست داد تا بارديگر قهرمان آسيا شود.
ايران قدرت خود را با نمايش خيره کننده و پيروزي در همه رده ها خصوصا در کوميته تيمي به همگان نشان داد. نمايندگان شايسته ايران در هر دوبخش کوميته تيمي مردان و زنان پيروز شدند تا سلطه خود را بر کاراته آسيا در تمام رده هاي سني خلق کنند. تيم کوميته مردان عربستان سعودي را شکست داد و طلا گرفت و در طرف ديگر تاتامي تيم زنان ايران تيم کوميته چين تايپه را در فينال شکست داد.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۰۹۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف ریکرو مردان و زنان ایران از کاپ جهانی شانگهای

تیم‌های ریکرو مردان و زنان ایران در مرحله اول کاپ جهانی شانگهای با شکست مقابل حریفان خود از صعود بازماندند.

به گزارش ایسنا، مسابقات مرحله مقدماتی مرحله اول کاپ جهانی شانگهای چین در بخش تیمی ریکرو برگزار شد و کمانداران ایران به مصاف رقبای خود رفتند.

تیم ریکرو مردان ایران با ترکیب فائز محمدی، رضا شبانی و محمدحسین گلشنی پس از استراحت در دور نخست بازی‌های حذفی در دور دوم به مصاف تیم آمریکا رفت و با نتیجه ۵ بر یک شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

تیم ریکرو بانوان نیز با ترکیب مبینا فلاح، یسنا پورماهانی و حوریه حاجی حسینی هر چند در دور نخست بازی‌های حذفی به مصاف تیم قزاقستان رفت و با نتیجه ۵ بر ۳ به پیروزی رسید اما در مرحله یک هشتم نهایی با نتیجه ۶ بر صفر مقابل تیم کره‌جنوبی شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتخابی جام جهانی ووشو| ایران به طلای دوئلین تالو مردان رسید
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ طلای دوئلین تالو مردان‌ به ایران رسید
  • طلای دوئلین تالو مردان‌ به ایران رسید
  • بانوی قمی در رقابت های قهرمانی کشور به مدال طلا رسید
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • حذف ریکرو مردان و زنان ایران از کاپ جهانی شانگهای
  • اعزام شمشیربازان ایران به رقابت‌های زون آسیا و انتخابی المپیک 
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • بازگشت تیم ملی قایقرانی مردان و زنان ایران به میهن