Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان علی اوسط هاشمی جمعه شب در جمع مردم نماز گذار مسجد جامع قصرقند اظهار داشت: مسئولان این شهرستان باید مراقبت کنند تا هیچ گونه واحد مسکونی بر روی کانال های قنات ساخته نشود.
وی بیان کرد: توجه به مقصد شدن سیستان و بلوچستان برای گردشگری کشور قصرقند با داشتن قنات ها و کشت زارهای برنج ظرفیت تبدیل به شهر توریست پذیر را دارد بنابراین از نگاه های کهنه و سنتی به سرمایه های این منطقه باید پرهیز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: تغییر الگوی کشت به منظور اقتصادی کردن کشاورزی مورد توجه همگان قرار گیرد.
وی ادامه داد: به گفته فرماندار قصرقند یک سردخانه 100تنی توسط بخش خصوصی در این شهرستان در درست ساخت است که در صورت درخواست تسهیلات از این سرمایه گذار حمایت می کنیم.
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با وجود کمبود بودجه، دولت یازدهم با اختصاص بودجه به پروژه های بزرگ از جمله راه آهن، طرح توسعه بندر چابهار، خط انتقال گاز، آبیاری تحت فشار، باند دوم فرودگاه زاهدان، اکتشاف پهنه های معدنی، طرح تحول نظام سلامت و دیگر پروژه ها نشان داد که دولت نسبت به سیستان و بلوچستان توجه خاصی دارد.
هاشمی اظهار داشت: اعتبار آبرسانی به 261 روستای چابهار، کنارک و قصرقند تامین شده که 50 روستا از این تعداد در حوزه شهرستان قصرقند واقع شده است.
وی افزود: زمانی توسعه حاصل می شود که کرامت انسان به رسمیت شمرده شود و شرطش قبول باور همه انسان هاست.
وی بیان کرد: اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی از اقتصاد مقاومتی سخن می گویند بر پایه انسانیت، درون زا بودن و توجه به بعد برون گرایی است.
وی تاکید کرد: در جامعه ای که مردمانش نسبت به سرنوشت خویش بی تفاوت باشند سعادت در آن جامعه محال است.
استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: مشارکت مردم در انتخابات نشان داد که جامعه ی ایرانی بر پایه اعتقاد و باورش نسبت به حق خویش موضع فعال دارد.
3213**6081**دریافت کننده: اکبر نوری**انتشاردهنده: حیدر سرایانی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۱۰۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) آتش گرفتن یک تریلی در سیستان و بلوچستان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اقدام خارج از ضوابط یکی از سربازان کلانتری ایرانشهر در دست بررسی قرار دارد
  • (ویدئو) آتش گرفتن یک تریلی در سیستان و بلوچستان
  • ارتقای راههای سیستان و بلوچستان به بزرگراه نیازمند حداقل حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان اعتبار
  • محکومیت ۶۸ میلیارد ریالی قاچاقچی روغن در ایرانشهر
  • بارش‌های سیل‌آسا در سیستان و بلوچستان 21 رکورد جدید ثبت کرد
  • ثبت ۲۱ رکورد جدید بارشی در سیستان و بلوچستان
  • ساخت ١۵٠ هزار واحد مسکونی از ماه آینده آغاز می‌شود
  • آغاز ساخت ۱۵۰۰۰۰ واحد مسکونی در تهران از ماه آینده
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد
  • نجات ۴۳ هزار زن باردار در مناطق درگیر سیل بلوچستان