Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران،روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: اگر قرار است قدرت در سایه‌ای برنامه سازی شود این امر با انحصار و قبضه کردن نهادهای انتصابی محقق نمی‌شود و قطعا بدون تکیه بر مردم و جلب اعتماد آنها راه به جایی نمی‌برد

اصولا هر جریان سیاسی برای مشروعیت و مقبولیت خود باید از اکثریت جامعه رای بگیرد و تا رویکرد جبهه مخالفین دولت نادیده گرفتن سهم و ارزش و پیام 24 میلیون رای انتخابات اخیر است که در یک دوره کوتاه مهم‌ترین نهادهای انتخابی همچون ریاست جمهوری، مجلس و شوراها را از آن خود کرد، هر تلاشی به بیراهه رفتن و انزوای بیشتر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از همه زیان بارتر برای به اصطلاح اصول گرایان، عدول از اخلاق و فرهنگ اصول گرایی می‌باشد. عجیب است که در میان این همه چهره‌های با سابقه انقلابی حتی یک فرد یا نهاد مثلا اعتراض و انتقادی برای دعوت از چهره‌هایی که هیچ نسبتی با انقلاب و ارزش‌های آن ندارند، در گردهم آیی‌های مهم خود نمی‌کنند و این همان دست یازیدن به هر وسیله‌ای برای رسیدن به هدف است که لاجرم در آینده هم باید آنرا ادامه دهند و متاسفانه موجب اقبالی از سوی مردم هم نمی‌گردد و مصداق ‌‌آش نخورده و دهان سوخته خواهد بود.

شاید عدم شناخت بموقع از خصوصیات و ویژگی‌های جدید جامعه و همچنین غفلت از قدرت رسانه و فضای مجازی مهم‌ترین دلایل اتخاذ برخی از این سیاست‌ها باشد، واقعیتی که این دوستان خیلی دیر متوجه آن شدند و چون برای جبران فرصت‌های از دست داده خیلی عجله دارند قاعدتا مرتکب اشتباهات راهبردی هم می‌شوند و اصولا چگونه امکان دارد به وسایلی متوسل شد که تا دیروز آنها را ضد انقلاب و ارزش‌های آن می‌دانستند؟!

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۱۰۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تند چهره پرسپولیسی‌ به هوادار جنجالی سپاهان در حمایت از دختران

سید جلال حسینی در طی یک استوری، به بی احترامی هواداران سپاهان به هواداران زن پرسپولیس واکنش نشان داد.

در جریان مسابقه پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس، به ویژه در بین دو نیمه، رفتارها و توهین‌های بسیار زشتی از سوی تماشاگران منتسب به رقیب سر زد که باور کردنی نبود.

این مساله به حدی بود که ماموران ناچار از تغییر جایگاه استقرار تماشاگران بانوان پرسپولیس شدند. حال سید جلال حسینی، بازیکن پیشکسوت پرسپولیسی ها، به این اتفاق واکنش نشان داده و نوشته است:

دیگر خبرها

  • زاکانی به حواشی قرارداد چینی واکنش نشان داد/ شکایت می‌کنیم
  • افشین قطبی شدیدا دلخور و به حضور در تیم ملی واکنش نشان داد
  • وزیر دفاع انگلیس به تحریم ایران واکنش نشان داد
  • واکنش تند میثاقی به صحبت‌های پیرمرد سپاهانی؛ بیجا می‌کنی حرف می‌زنی!  
  • ارزش واقعی چیزها را به کودکان نشان دهید نه قمیت آنها را ( + راهکارها و پیامدها)
  • واکنش تند میثاقی به صحبت‌های پیرمرد سپاهانی؛ بیجا می‌کنی حرف می‌زنی!
  • هوادار هتاک سپاهان به زنان پرسپولیسی دستگیر شد
  • پیام تند چهره پرسپولیسی‌ به هوادار جنجالی سپاهان در حمایت از دختران
  • واکنش رامین رضاییان به فحاشی هواداران پرسپولیس؛ بلندتر، نمی‌شنوم! + فیلم
  • چطور به نشانه‌ های هشدار دهنده خودکشی واکنش نشان دهیم؟