Web Analytics Made Easy - Statcounter


اراک- اولین دوره مسابقات قهرمانی کیوکوشین کشور (شین رزم ذوالفقار) که با شرکت ۴۵۰ورزشکار از ۹ استان در شش رده سنی به میزبانی اراک برگزار شد، با قهرمانی استان مرکزی پایان یافت.

به گزارش خبرنگار بی‌باک، این مسابقات روز جمعه با شرکت ۴۵۰ ورزشکار از استان های مرکزی، لرستان، تهران، گیلان، ایلام، قم، اصفهان، خوزستان و اصفهان به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره بسیجی شهید مدافع حرم علیرضا بابایی، در رده های سنی خردسالان، نوجوانان، نونهالان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان در اراک برگزار شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان در رده سنی خردسالان در وزن ۱۸ کیلوگرم(کمربند رنگی) آمین ده نمکی از مرکزی، ۲۱ کیلوگرم (کمربند سیاه) امیر عباس شایسته از مرکزی، وزن ۲۱کیلوگرم(کمربند رنگی) امیر محمد یعقوبی از مرکزی، وزن ۲۵ کیلوگرم (رنگی) محمد حسین شاکری از لرستان، وزن ۲۵ کیلوگرم (کمربندسیاه -سبز) آرمین دارایی از لرستان، وزن ۳۰ کیلوگرم(کمربند رنگی) امیر علی دامنه ای از مرکزی، وزن ۳۰ کیلوگرم (کمربند سیاه-قهوه ای) سیدعلی موسوی از لرستان، ۳۵کیلوگرم(کمربند رنگی) مهدی اسدی از مرکزی، ۴۰ کیلوگرم (کمربند سیاه) ابوالفضل عزیزی از مرکزی و در وزن ۴۰ کیلوگرم (کمربند رنگی) محمد سبحان سلامتیان از مرکزی مقام های نخست را کسب کردند.

همچنین در رده سنی نونهالان، در وزن ۲۵ کیلوگرم، (کمربند زرد - قهوه ای) امیر علی چراغی از خوزستان، وزن ۳۰کیلوگرم (کمربند قهوه ای) سبحان طالبی از مرکزی، وزن ۳۰ کیلوگرم (کمربند رنگی) سهیل سهیلی از لرستان، وزن ۳۵ کیلوگرم (کمربند قهوه ای - مشکی) محمد جواد عظیم پور از مرکزی، وزن ۳۵ کیلوگرم (کمربند رنگی) علی رضا موسوی از لرستان، وزن ۴۰ کیلوگرم (مشکی) علی شهبازی از مرکزی، وزن ۴۵ کیلوگرم(رنگی) امیر محمداسکندری از خوزستان، وزن ۵۰ کیلوگرم (کمربند سیاه) ابوالفضل گل تپه ای از مرکزی، وزن ۵۰ کیلوگرم (کمربند رنگی) محمد جعفر بهمنی از مرکزی، وزن ۴۵ کیلوگرم (کمربند سبز و سیاه) امیر رضا خلیلی از مرکزی، وزن ۵۰ کیلوگرم (رنگی) آرمین میر زاده از خوزستان و وزن ۵۰ کیلوگرم (کمربند سیاه) ماهان قلعه ای از مرکزی عناوین نخست را به دست آوردند.

در رده سنی نوجوانان هم، در وزن منهای ۳۵ کیلوگرم (کمربند رنگی) مجتبی انصاری از خوزستان، در وزن ۳۵ کیلوگرم (کمربند رنگی) سجاد شاه منصوری از مرکزی، وزن ۳۵ کیلوگرم(کمربند سیاه) علی کامیاب پور از مرکزی، وزن ۴۰ کیلوگرم (کمربند رنگی) امیر حسین ملک حاتمی از ایلام، وزن ۴۰ کیلوگرم (کمربند سیاه) علی شاه منصوری از مرکزی، وزن ۴۵ کیلوگرم (کمربند سیاه) محمدرضا شاه منصوری از مرکزی، وزن ۵۰ کیلوگرم (کمربند رنگی) حسین جیریایی از مرکزی، وزن ۴۵ کیلوگرم (کمربند رنگی) علی صادقی از تهران، وزن ۵۰ کیلوگرم(کمربند مشکی) محمدرضا محمدی از مرکزی، وزن ۵۵کیلوگرم(کمربند رنگی) مهدی اسدی از خوزستان، وزن ۵۵کیلوگرم (کمربند مشکی) محمد امین حسینی از مرکزی، وزن ۶۰ کیلوگرم (کمربند رنگی) امیر حسین شیروانی از لرستان، وزن ۶۰ کیلوگرم (کمربند مشکی) علیرضا مرادی از لرستان، وزن ۷۰ کیلوگرم (کمربند رنگی) علی احمدی از مرکزی و در وزن آزاد امیرحسین حاجی پور از تهران مقام های نخست را به خود اختصاص دادند.

براساس همین گزارش در رده جوانان نیز، در وزن به اضافه ۴۰ کیلوگرم (کمربند مشکی) دانیال احمدیان از مرکزی، در وزن ۵۰کیلوگرم(کمربند سیاه) مسلم بوعذرا از خوزستان، در وزن ۵۰ کیلوگرم (کمربند رنگی) مهران اسدی از خوزستان، در وزن ۵۵کیلوگرم (کمربند کلی) بهنام شاه محمدی از مرکزی، در وزن ۶۰ کیلوگرم (کمربند مشکی) امیرحسین فراهانی از مرکزی، در وزن ۶۰ کیلوگرم (کمربند رنگی) محمدرضا اکبری از مرکزی، در وزن ۶۵ کیلوگرم(کمربند کلی) علی قناتی از مرکزی، در وزن ۷۰ کیلوگرم (کمربند مشکی) عارف رضایی از خوزستان، در دسته آزاد کمربند رنگی ایمان آقاجانی از مرکزی و در کمربند مشکی محمد جواد نوری از مرکزی و در کاتای کمربند کلی هم محمدرضا محمدی از استان مرکزی مقام های اول را به دست آوردند.

همچنین در رده سنی بزرگسالان، در وزن ۵۵ کیلوگرم (کمربند مشکی) علیرضا هاشمی از مرکزی، وزن ۶۰ کیلوگرم (کمربند رنگی) علی رضا سلیمانی از مرکزی، وزن ۶۰ کیلوگرم، (کمربند مشکی) محمدرضا فخیمی از مرکزی، وزن ۷۰کیلوگرم (کمربند مشکی)امیر شعبانی از مرکزی، وزن ۷۰ کیلوگرم (کمربند رنگی) وحید بزچلویی از مرکزی، وزن ۷۵کیلوگرم (کمربند رنگی) علی منصوری از مرکزی، وزن ۸۰کیلوگرم (کمربند رنگی) فرشاد شریفی از مرکزی، وزن۸۰ کیلوگرم(کمربندمشکی) محمد کریمی از مرکزی، در وزن ۸۵کیلوگرم(کمربند رنگی) مصطفی یاسبلاغی از مرکزی، وزن ۸۵کیلوگرم (کمربندمشکی) محمد ولاتون از تهران، در وزن ۹۰کیلوگرم (کمربند مشکی) مهدی فراهانی از مرکزی، وزن ۹۰کیلوگرم (کمربند رنگی) جمال سلیمانی از مرکزی، در وزنه به اضافه ۹۰کیلوگرم(کمربند مشکی) محمد کریمی از مرکزی و در کاتا (کمربندی کلی)علی عباس شایسته از مرکزی، مقام های اول را به خود اختصاص دادند.

در رده پیشکسوتان نیز، احسان قرابتی از ایلام و محمد رضایی، محمدحسین رضایی و علی پورمند همگی از استان مرکزی در سنین مختلف مقام های نخست را کسب کردند.

براساس گزارش خبرنگار بی‌باک، در رده بندی تیمی این مسابقات، در رده سنی خردسالان و نونهالان، مرکزی در سکوی نخست ایستاد، لرستان نایب قهرمان شد و خوزستان به مقام سوم دست یافت.

در رده سنی نوجوانان و جوانان، مرکزی قهرمان شد، خوزستان و تهران به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

همچنین در رده سنی بزرگسالان و پیشکسوتان، مرکزی، ایلام و قم به ترتیب اول تا سوم شدند.

گفتنی است ۵۰ داور قضاوت این مسابقات را برعهده داشتند.


--------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۱۱۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۳ جوجیتسوکار چهارمحال و بختیاری به مسابقات آسیایی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: در این دور ازمسابقات در اردوی تیم ملی این دوره ار مسابقات حمزه کیانی در وزن منفی ۵۵ کیلوگرم و رده سنی نوجوانان و محمد محمدی پیرمحمدی در وزن منفی ۶۹ کیلوگرم و رده سنی جوانان و امیرحسین گودرزی در وزن منفی ۵۲ کیلوگرم در رده سنی نوجوانان به مسابقات آسیایی ۲۰۲۴ اعزام شدند.
سلیمی افزود: این ورزشکاران از ۱۱ تا ۲۴ اردیبهشت ماه در ابوظبی به مصاف حریفان می‌روند.


دیگر خبرها

  • اردبیل رتبه چهارم تولید عسل کشوری را دارد
  • اعزام ۳ جوجیتسوکار چهارمحال و بختیاری به مسابقات آسیایی
  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور شد
  • برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی مددجویان زندان های لرستان
  • برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی زندانیان لرستان
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • انتخاب معلم دزفولی به عنوان معلم نمونه کشوری
  • «حسنا و ملکه‌های رنگی» به کتابفروشی‌ها آمدند
  • مازندران قهرمان دو رده سنی کاراته کشور