Web Analytics Made Easy - Statcounter

«علی اصغر یوسف نژاد» پیرامون نشست فراکسیون ورزش و هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا گفت:رئیس فدراسیون فوتبال در این نشست ضمن ارائه گزارشی از روند خصوصی‌سازی باشگاه‌های فوتبال اظهار کرد، همه باشگاه‌ها باید خصوصی شده و با قانون تجارت اداره شوند.

او ادامه داد:به نظر نمایندگان خصوصی‌سازی باید با جدیت دنبال شود و مسائلی مثل بحث‌های امنیتی توجیهی برای انجام نشدن این کار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم انتخابات را با اقتدار برگزار کردند و حادثه‌ای اتفاق نیفتاد. بنابراین اگر تیم ها را به دست مردم بدهیم، می‌توانند خوب آن را اداره کنند و هزینه‌های دولت هم کم می‌شود.

عضو فراکسیون ورزش مجلس با اشاره به واگذاری دو باشگاه بزرگ پایتخت گفت: این واگذاری ها باید شامل مالکیت، حق فروش سهام و مدیریت باشد. اگر تنها یکی از آنها انجام شود فایده‌ای ندارد بلکه این سه واگذاری باید توأمان صورت گیرد.

یوسف‌نژاد با بیان این که در فوتبال ۵۰۰ میلیارد تومان گردش مالی وجود دارد، ‌اضافه کرد:در لیگ برتر ۹۴، ۱۹۶ میلیارد تومان گردش پول بازیکنان بوده که این البته گردش آشکار است و گردش پنهان خیلی بیشتر از این است. اگر وزارت ورزش خصوصی‌سازی را در فوتبال لحاظ نکند در این صورت به اندازه گردش پولی آن بهره‌وری نخواهد داشت.

او ادامه داد:ما روندی در کشور داشتیم که تیم‌های فوتبال به راحتی جا به جا می‌شدند.خوشبختانه جلوی این روند گرفته شده است. درست است که وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال نمی‌توانند مستقیم به این موضوع ورود کنند اما می‌توانند تأثیرگذار باشند که در این جلسه پیرامون این مسئله هم صحبت شد.

یوسف نژادنشست یادآور شد:‌ ما معتقدیم برای واگذاری، فرد نباید ممنوع‌المعامله باشد بلکه باید اهلیت لازم را داشته باشد. اگر هم باشگاهی زیان دهد نباید واگذار شود. در مورد استقلال و پرسپولیس اهمیت اجتماعی و سیاسی آنها بالاست و واگذاری آنها اول باید در فرابورس و بعد بورس آورده شود زیرا تیم مردمی است. اگر قرار باشد باشگاه‌ها مزایده‌ای واگذار شوند به سرنوشت تیم‌های دیگر دچار خواهد شد.

او در خاتمه با تاکید بر اینکه درباره عملکرد سرمربی تیم ملی فوتبال نیز در جلسه با آقای تاج بحث شد، گفت: درست است آقای کی‌روش تیم را به جام جهانی برده اما باید در مقابل او اقتدار مدیریتی نشان داده شود.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۱۱۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش روزانه بورس ۱۶ اردیبهشت/ افت ۵ هزار واحدی شاخص

بازار سرمایه با توجه به افت ارزش معاملات فعلا در وضعیت رکودی به سر می برد و در این روز ها رشد خاصی را تجربه نمی کند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بازار سهام آخرین روز کاری هفته را کاملا متعادل آغاز کرد، به طوری که به نظر می رسد فعلا نه انگیزه ای برای صعود دارد و نه آنقدر فروشنده در بازار حضور دارند تا بتوانند شاخص کل را منفی کنند.

در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی 5 هزار واحدی به 2 میلیون و 264 هزار واحد رسید. همچنین شاخص کل هم‌وزن نیز با رشدی جزئی  به ارتفاع 750 هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «فملی»، «فارس» و «فولاد» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «آریا»، «مادیرا» و «وهور» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «شستا»، «ذوب» و «غبشهر» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «فزر»، «خاور» و «فنر» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 16 اردیبهشت ماه 1402، مبلغ 3 هزار میلیارد و 900 میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود 150 میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

دیگر نکته ای که در معاملات امروز بازار سرمایه به چشم می خورد، بازگشایی منفی صندوق های طلا با توجه به افت نرخ ارز در بازار غیر رسمی و همچنین نزول انس جهانی بود.

در بازار امروز 142 نماد در محدوده مثبت و 297 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 150 نماد در محدوده مثبت و 182 نماد در محدوده منفی معامله شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رییس سازمان خصوصی سازی: ۵ میلیارد سهام ترجیحی به نام کارگران شد
  • ریزش ۲۰ هزار واحدی شاخص کل بورس
  • ۵.۲۲ میلیارد سهام ترجیحی به نام کارگران شد/ واگذاری سهام به ۳۰۰۸ کارگر در دولت سیزدهم
  • ۵ میلیارد سهم به نام کارگران شد
  • سهام ترجیحی ۶۴ هزار نفر از کارگران به نامشان شد
  • سهام ترجیحی ۶۴ هزار نفر از کارگران به نامشان شد+ فیلم
  • گزارش روزانه بورس ۱۶ اردیبهشت/ افت ۵ هزار واحدی شاخص
  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان
  • عجیب اما واقعی؛ وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!