Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پایگاه خبری نیویورک پست طی گزارشی ضمن اشاره به دستگیری دو تابعیتی آمریکایی-چینی در ایران به اتهام جاسوسی مدعی شد که این اقدام ایران عبور از خطوط بوده و در صورت عدم عکس‌العمل دولت ترامپ، این اقدامات ایران ادامه خواهد یافت.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان،پایگاه خبری نیویورک پست طی گزارشی ضمن اشاره به دستگیری دو تابعیتی آمریکایی-چینی در ایران به اتهام جاسوسی مدعی شد که این اقدام ایران عبور از خطوط بوده و در صورت عدم عکس‌العمل دولت ترامپ، این اقدامات ایران ادامه خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیویورک پست می‌نویسد: هفته گذشته ایران «زی‌یو وانگ»، پژوهشگر دانشگاه پرینستون را به اتهام جاسوسی برای آمریکا به 10 سال حبس محکوم کرد و تهران اعلام کرد که وی به 4500 سند محرمانه دست پیدا کرده است.

این پایگاه خبری افزود: پیش از این «سیامک نمازی» و «باقر نمازی» نیز در ایران بازداشت شده‌اند و به نظر می‌رسد «رابرت لوینسون»، مأمور اف.بی.آی، که در سال 2007 در ایران ناپدید شده نیز در این کشور بازداشت باشد.

در این گزارش به نقل از «مایکل روبین»، تحلیلگر مؤسسه امریکن اینترپرایز ادعا شده است: دستگیری زی یو وانگ که ممکن است به تشدید تنش میان ایران و آمریکا بر سر مسئله گروگان‌ها منجر شود احتمالا به این معنی است که ایران از خطوط عبور کرده است؛ اقدامی که تاکنون از آن خودداری می‌کرد.

نیویورک پست در ادامه مدعی شد: این حرکت که در رأس تمامی اقدامات ایران در نقض توافق هسته‌ای مانند حمله به کشتی‌های آمریکا در آب‌های بین‌المللی، تشدید جنگ در عرق و سوریه و یمن، حمایت از تروریسم و برنامه موشکی، این سوال را به وجود می‌آورد که آیا ترامپ در برابر این اقدامات ایران عکس‌العملی نشان خواهد داد؟

نیویورک پست ادامه داد: ترامپ هفته گذشته پایبندی ایران به توافق هسته‌ای را تأیید کرد، گزارش‌های متعدد حاکی است که ترامپ این اقدام را با اکراه انجام داده و به زودی مسیر تغییر خواهد کرد، این مسئله نیز درست است که تنها شش ماه از دولت ترامپ می‌گذرد و انتظار می‌رود دولت وی تابستان سال جاری بازبینی سیاست آمریکا در قبال ایران را تکمیل کند.

نیویورک پست در پایان نوشت: زمان در حال گذر است و ترامپ نیز در حال آزموده شدن، همانگونه که «جیمز کارافانو»، مشاور سیاست خارجی ترامپ، می‌گوید: دشمنان و متحدان ما به وضوح منتظر هستند تا ببینند ما به چه سمتی حرکت می‌کنیم، و اگر ترامپ اقدامی انجام ندهد زی یو وانگ آخرین کسی نخواهد بود که در ایرانت بازداشت می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۱۲۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخمین زده می شود 10 هزار فلسطینی در غزه زیر آوار مدفون باشند

به گزارش جماران به نقل از الجزیره، دفاع شهری نوار غزه اعلام کرد که تخمین زده می شود بیش از 10هزار شهروند فلسطینی از ابتدای تجاوز به غزه تا کنون زیرا آوار ساختمان های ویران شده مدفون شده اند.

دفاع شهری نوار غزه تأکید کرد که تلنبار شدن هزاران پیکر شهدای حمله وحشیانه اسرائیل به غزه  با فرا رسیدن فصل گرم شروع به شیوع بیمارهای و وبا شده است.

دفاع شهری غزه تصریح کرد که کار بدون تجهیزات لازم برای بیرون کشیدن پیکرهای هزاران شهید یک تا سه سال طول می کشد.


 

دیگر خبرها

  • رشد اقتصادی ایران در ۲۰۲۳ بر اثر دانش‌بنیان شدن صنعت نفت و گاز بود
  • یک گزارش "خیلی محرمانه"
  • دادگاه نیویورک ترامپ را ۹۰۰۰ دلار جریمه کرد
  • ادعاهای تازه دونالد ترامپ درباره ایران و احتمال جنگ با اسرائیل
  • تخمین زده می شود 10 هزار فلسطینی در غزه زیر آوار مدفون باشند
  • (ویدئو) برداشت و فرآوری جالب هزاران تن پیاز
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • فرآیند کشت، برداشت و فرآوری هزاران تن پیاز توسط کشاورزان آمریکایی (فیلم)
  • دستگیری یکی عضو شورا و رییس اداره دولتی این شهر
  • پرونده «آمیا»/ صحنه‌گردانان اتهام‌زنی علیه ایران چه کسانی هستند؟