Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-29@07:09:00 GMT

تیم ووشوی شهرستان سرپلذهاب صاحب 9 مدال رنگارنگ شد

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۱۱۲۹۹۰

تیم ووشوی شهرستان سرپلذهاب صاحب 9 مدال رنگارنگ شد

تیم ووشو شهرستان سرپل ذهاب که نماینده استان کرمانشاه در رقابتهای کشوری بود با تصاحب 9 مدال رنگارنگ در رده های مختلف سنی افتخاری دیگر برای ورزش شهرستان کسب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل ازبازی دراز، مسابقات ووشو قهرمانی کشور با رقابت ووشوکاران مطرح از استان‌های مختلف به میزبانی هیأت‌ ووشو قم به انجام رسید و خوشبختانه با عملکرد خوب ووشوکاران شهرستان سرپل ذهاب در کسب مدال‌های متنوع همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقات ووشو قهرمانی کشور به سبک خواچوان در شهر مقدس قم از تاریخ ۲۱لغایت ۲۳تیرماه به مدت سه روز با حضور20 استان برگزار شد.

تیم پرقدرت و توانمند هیئت ووشو سرپلذهاب به نمایندگی از هیئت ووشو استان کرمانشاه در این مسابقات با حضور رییس هیئت ووشو شهرستان سرپل ذهاب آقای مهدی دارابی در چهار رده سنی مختلف به رقابت پرداختند.

در پایان این دوره ازمسابقات آقایان امیر شهبازی در رده سنی (نوجوانان)، محمد حسین بیداق(جوانان)،آرین عزیزی(جوانان) و فرشاد نظرنیا(بزرگسالان) با کسب چهارمدال طلا، و آقایان سامان منصوری در رده سنی(جوانان)،محسن خداداده(بزرگسالان) با کسب دو مدال نقره و آقایان شنتیا میرزایی دررده سنی (نونهالان)، ساسان حق جو (جوانان) وارشیا صالحی فر(جوانان) موفق به کسب سه مدال برنزشدند.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۱۲۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالو و ووشو برای اولین بار با دو کاندیدا در برترین‌های ایران + ویدیو

پیمان یوسفی در ابتدای برنامه‌ی «قهرمان ایران» درباره تالو و ووشو، پلاتوی زیبایی پخش کرد

طرفداری | برای نخستین بار دو نامزد از میان قهرمانان ووشو در برترین‌های ایران کاندید شده‌اند.

زهرا کیانی و دیانا رحیمی دو ورزشکار شاخص کشورمان با کدهای ۲۰۶ و ۵۰۴ به ترتیب در دو بخش برترین بانوی ورزشکار و قهرمان فردا منتظر حمایت خانواده ووشو در این انتخاب مردمی می باشند.

شما می توانید کدهای اعلامی را از طریق پیامک به شماره ۳۰۰۰۰۳ ارسال و یا از طریق اپلیکیشن روبیکا به نمایندگان ووشو ایران رای دهید.

 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • تالو و ووشو برای اولین بار با دو کاندیدا در برترین‌های ایران + ویدیو
  • هنگ کنگ مغلوب تیم بسکتبال سه نفره مردان شد
  • بوکس جاده ابریشم؛ پایان تلاش ملی پوشان ایران با ۴ نشان رنگارنگ
  • گشایش سالن ورزشی شهدای روستای انارمرز جویبار
  • حضور پررنگ گردشگران نوروزی در بلندترین آبشار پلکانی ایران
  • بردسکن میزبان مسابقات کشتی نونهالان خراسان رضوی است
  • فضای ورزشی در شهرستان بیرجند توسعه یابد
  • مهیا کردن بستر لازم برای رونق کسب و کار نسل جدید
  • افتتاح مسجد صاحب الزمان (عج) دشت سر آمل
  • کوشکی: شاهد وسیع‌ترین موج روزه خواری علنی در تاریخ جمهوری اسلامی هستیم/ آقایان رئیسی و اژه ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام زمان (عج) پاسخی برای شیوع گسترده روزه خواری در جمهوری اسلامی ایران دارید؟