Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته چهارم کورس اسبدوانی تابستانه بندرترکمن، با شرکت 55راس اسب و در 7 دور، 4 دور 1000 متر و سه دور1450 متر عصر روز جمعه 30 تیرماه در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قابوس نامه، اسب های شرکت کننده در این کورسهای هفت گانه از نژادهای ترکمن و دوخون بودند که در در بازبینی اولیه اسب های جوشن حامد، آی هان2 و بازنوش قره بلاغ حذف و از شرکت در کورس بازماندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کورس اول با رقابت 8 چابکسوار در مسافت 1000 متر ، آق اویلی بشگرد با اسب قوش قانت اول و یوسف دهش با اسب عقاب صحرا2 و آرمین آق آتابای با اسب پوربه ، به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور دوم نیز قربان محمد اودک با اسب اجم خان مقام اول را کسب کرد و عبدالرحیم آرمیده با اسب یوهان بلیک دوم شد و پیمان قلرعطا چابکسوار اسب گیورگی مقام سوم را از آن خود کرد.

در دور سوم آرمین آق آابای انبار با اسب ترکمن ایتوری اول شد، مهران نوبخت سوار بر اسب دازارال مقام دوم را کسب کرد و آق اوی بشگرد در در دومین موفقیت خود در هفتۀ چهارم مقام سوم را کسب کرد.

دور چهارم نیز با کسب مقام قهرمانی توسط ستار مهرانی با اسب بای بای و مقام دومی قربان حمد اودک با اسب پاراکس و مقم سومی محمدخوجملی با اسب عالم تاب به پایان رسید.

همنین در دور پنجم ، محمد خوجملی اینبار با اسب شنگول اول شد و نورمحمد بهادر با اسب جانام دوم و ابراهیم قره داشلی با اسب سیتارا سوم شد.

پیمان قلرعطا در دور ششم سوار بر اسب گودبای اول شد و نورمحمد بهادر با اسب مهسانور و یاس جرجانی با اسب سلطانه دوم و سوم شدند.

و نهایت در دور هفتم آرمین آق آتابای با اسب تومیریس اول و نورمحمد بهادر با ایا یاسین دوم و پیمان قلرعطا با اسب دازثمر سوم شد.

گفتنی است در این رقابت ها در مجموع به برندگان اول تا سوم کورس ها 777 میلیون ریال جوایز نقدی اهدا شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۱۳۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از خانواده شهدای فرهنگی در استان یزد

  فاطمی استانداریزد در آیین تجلیل از خانواده‌ی شهدای فرهنگی استان یزد، ضمن گرامیداشت هفته مقام معلم گفت: بعد از خانواده نهادی مهمتر از تعلیم و تربیت وجود ندارد و این دو برای پیشرفت، عمران و آبادانی کشور همچون دو بال هستند.

وی افزود: جایگاه معلمی یک جایگاه والایی است و در هفته معلم کل جامعه باید در برابر زحمات فرهنگیان تعظیم کنند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد نیز در این مراسم، گفت: با هماهنگی با آموزش و پرورش استان یزد، بحث دیدار از همه مدارس و معلمان در استان در قالب ۷۰۰ گروه در دستور کار سپاه الغدیر استان یزد قرار گرفته است.

سردار زارع کمالی افزود:همچنین تجلیل از پیشکسوتان فرهنگی از دیگر برنامه‌های سپاه الغدیر در استان یزد است.

 مراسم تجلیل از خانواده شهدای فرهنگی استان یزد، به همت سپاه الغدیر استان یزد و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد برگزار شد. 
از ۹ تا ۱۵ اردیبهشت ماه هفته بزرگداشت مقام معلم نامگذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • پایان مسابقات شنای کارگران خراسان شمالی در هفته کار و کارگر
  • اسب‌های خراسان شمالی در کورس گنبد کاووس خوش درخشیدند
  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته گرامیداشت مقام معلم در آذربایجان غربی برگزار می‌شود
  • تجلیل از خانواده شهدای فرهنگی در استان یزد
  • مشخص شدن نتایج قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی/ سپاهان حریف ملوان شد
  • گواردیولا: با یک تساوی منچسترسیتی، آرسنال قهرمان لیگ برتر خواهد شد
  • میزبانی فینال جام حذفی در کرمان مشروط شد!
  • اتلتیکو مادرید ۳-۱ اتلتیک بیلبائو؛ تثبیت رتبه چهارم با غلبه بر رقیب مستقیم
  • مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر