Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی از فوت 15 مرد در اثر مصرف مواد مخدر در سه ماهه اول سال جاری خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج،بهرام صمدی‌راد در گفت‌‌وگو با خبرنگاران ابراز داشت: درسه ماهه نخست امسال تعداد 15 نفر در استان بر اثر سوء مصرف مواد جان خود را از دست دادند که همه جانباختگان مرد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته که 35 نفر فوت شده بود 20 نفر کاهش داشته است.

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی گفت: در خرداد امسال تعداد دو نفر بر اثرسوء مصرف مواد جان خود را از دست دادند که در مقایسه با خرداد سال قبل که 12 نفر فوت شده بود 10 نفر کاهش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: 15 نفر در بهار آذربایجان بر اثر سو مصرف مواد مخدر جان باختند کل متوفیات سوء مصرف مواد در استان در سال 1395 برابر با 145 نفر بود که 8 نفر از آنان زن بوده است.

صمدی‌راد همچنین با اشاره به مرگ و مصدومیت 202 نفر در حوادث کاری، اظهار داشت: در دو ماهه اول سال‌جاری 6 نفر بر اثرحوادث کاری در استان جان خود را از دست دادند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که 10 نفر بود، چهار نفر کاهش یافته است.

وی افزود: در این مدت تعداد 196 نفر نیز بر اثر حوادث کار در استان مصدوم شدند که از این تعداد هفت نفر زن و 189 نفر مرد بودند.

صمدی‌راد اضافه کرد: تعداد مصدومان حوادث کاری در دو ماهه اول سال گذشته 211 نفر بود که این آمار در دو ماهه سال‌جاری هفت درصد کاهش یافته است.

وی یادآور شد: تعداد کل فوت شدگان حوادث کاری در سال 95 برابر با 72 نفر بود که یک نفر از آنان زن و بقیه مرد بودند و تعداد کل مصدومان حوادث کار نیز در سال 95 برابر با یک هزار و 262 نفر بود که از این تعداد 30 نفر زن و یک‌هزار و 232 نفر مرد بودند.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۱۳۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری 10 خرده فروش مواد مخدر در شهرستان فردوس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  سرهنگ جواد بلوکيان گفت:  پليس با هدف ارتقاء آرامش خاطر شهروندان و به منظور پيشگيري از جرايم، طرح پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز را در قالب طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در شهرستان فردوس را به اجرا گذاشته است. 


وي با بیان اینکه  ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات گسترده ميداني مناطق آلوده و جرم خيز را شناسايي و با هماهنگي مقام قضائي محل هاي شناسايي شده را مورد بازرسي قرار دادند. افزود: مأموران در بازرسي از پاتوق هاي شناسايي شده مقدار 11 کيلو و 700 گرم مواد مخدر کشف و 10 نفر خرده فروش مواد را دستگير کردند.


جانشين فرماندهي انتظامي شهرستان فردوس با اشاره به اين که متهمان دستگير شده با تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شدند؛ از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت مشكوک، به ويژه در زمينه توزيع انواع موادمخدر، مراتب را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اعلام كنند. 

دیگر خبرها

  • رویداد ملی نوآوری اجتماعی در پیشگیری از اعتیاد برگزار می‌شود
  • کشف و ضبط ۱ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی در خرم‌آباد/ ۴ نفر دستگیر شدند
  • مصرف روزانه ۸ هزارتن شکر در ۶ ماهه نخست سال
  • دستگیری 10 خرده فروش مواد مخدر در شهرستان فردوس
  • ◄ افزایش 15 درصدی تلفات رانندگی + سند
  • کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه
  • این دروغ را درباره کاهش افسردگی باور نکنید
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم
  • کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم