Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-03@14:13:53 GMT

با بازی‌های مخفی در اندروید آشنا شوید

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۱۱۴۴۹۷

با بازی‌های مخفی در اندروید آشنا شوید

حتما دیدن چهره دایناسور در این صفحه برای شما کسالت آور است، اما گوگل برای شما یک سرگرمی‌دست و پا کرده است.

نت نوشت: حتما تا پیش از این متوجه بازی مخفی قرار گرفته توسط گوگل در اندروید شده اید، از اندروید ۵ به بعد گوگل به صورت مخفی در قسمت Setting اندروید بازی معروف Flappy Bird را قرار داده است، باید بگوییم علی رغم Flappy Bird، یک بازی هیجان انگیز دیگر نیز در مرورگر کروم اندروید توسط گوگل قرار دارد که بسیاری از آن هیچ اطلاعی ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برای دسترسی به بازی قرار گرفته در تنظیمان اندروید کافی است به قسمت تنظیمات یا همان Setting بروید، احتمالا اخرین گزینه در این لیست About Phone است، روی آن تپ کنید تا لیست جدیدی باز شود. در این صفحه دنبال گزینه Android Version بگردید. با چند مرتبه به صورت پیاپی تپ کردن روی این گزینه برای شما لوگوی اندروید ۵ قابل نمایش خواهد شد با دوبار تپ کردن می‌توانید این لوگوی مخفی را بزرگتر ببینید و با فشار دادن به صورت ممتد می‌توانید به بازی Flappy Bird تعبیه شده در اندروید ۵ بروید و بازی کنید. باید اعتراف کنیم این بازی چندان راحت نیست و شما با یک بازی سخت و استرس زا سروکار خواهید داشت.
بازی مرورگر کروم

اما برویم به سراغ بازی دوم، بازی تعبیه شده در مرورگر کروم، این بازی به نظر شخصی من بسیار ساده و در عین حال جذاب تر از فلپی برد است، یک بازی پرشی آن هم به صورت پیکسلی و تک رنگ و موسیقی ۸ بیتی خاطره انگیز.

برای شروع بازی اینترنت خود را (چه وای فای و یا دیتا) قطع کنید و سپس مرورگر کروم را باز کنید! حتما دیدن چهره دایناسور در این صفحه برای شما کسالت آور است، اما گوگل برای شما یک سرگرمی‌دست و پا کرده، شما می‌توانید با تپ کردن روی این دایناسور برای یک بازی جمع و جور و جذاب آماده شوید.


برای پریدن از روی موانع به دایناسور با تپ کردن کمک کنید. به همین آسانی گوگل سعی کرده از ناراحتی قطع بودن ارتباط شما با شبکه بکاهد. امیدواریم که از این بازی لذت ببرید. نکته جالب اینکه این بازی به نسخه اندروید شما ربطی ندارد و تنها کافی است روی گوشیتان مرورگر کروم را نصب داشته باشید

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۱۴۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوگل ایموجی صوتی را به تماس‌ها می‌افزاید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، گوگل فون یک آپدیت عجیب دریافت می کند که ممکن است برای بسیاری از کاربران تعجب برانگیز باشد. یک نسخه بتا از اپ نشان می دهد این شرکت تصمیم دارد ایموجی های صوتی را بیفزاید که در حقیقت جلوه های صوتی است که کاربران می توانند هنگام تماس تلفنی پخش کنند.

این ایموجی های صوتی در ۶ دسته مختلف دست زدن، خندیدن، گریه کردن، سروصدای جشن گرفتن ، صدای طبل زدن وغیره ارائه می شود. کاربر هنگام تماس تلفنی می تواند یک منو یا پرچم کوچک در پایین نمایشگر مشاهده و از طریق آن به این ایموجی ها دسترسی یابد.

نمی توان ادعا کرد این ویژگی جدید کارآمد است اما به نظر می رسد کاربران آن را پسندیده اند. البته در بلند مدت می توان میزان کارآمدی این ویژگی را مشخص کرد.

یک ارتقای قابل توجه برای این ویژگی افزودن صداهایی آپلود شده توسط خودکاربران، پیام های از پیش ضبط شده و گزینه تبدیل متن به صحبت کرددن است. این امر یک تجربه جالب به نطر می رسد و احتمالا تکامل یابد. با این وجود شرکت از کاربران خواسته تا از ایموجی های صوتی به طور مکرر در تماس با دوستان و آشنایانشان استفاده نکردند.

کد خبر 6094780 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • قابلیت جدید اندروید ۱۵ برای استفاده از گوشی در رخت‌خواب
  • ایموجی صوتی؛ عجیب‌ترین قابلیت گوگل که به تماس‌های صوتی اضافه شد
  • شهرک صنفی بازیافت ضایعات در همدان ایجاد می‌شود
  • سردار آزمون رخ به رخ غول آشنا
  • گوگل ایموجی صوتی را به تماس‌ها می‌افزاید
  • اسرار مخفی گورهای تاریخی افشا شدند
  • ایموجی صوتی؛ قابلیت بسیار عجیب نرم‌افزار تماس اندروید/ فیلم
  • ایموجی صوتی؛ قابلیت بسیار عجیب نرم‌افزار تماس اندروید
  • ساندرا پیچای به باشگاه میلیاردی‌ها می‌پیوندد
  • مخفی‌کاری و احتیاط عجیب درباره عالیشاه و بیرانوند