Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@11:32:59 GMT

اسپینر در روسیه، بحران سیاسی ایجاد کرد!

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۱۱۴۵۸۷

اسپینر در روسیه، بحران سیاسی ایجاد کرد!

پس از اینکه یک تلویزیون محلی روسیه اعلام کرد که استفاده از اسپینر در حال تبدیل شدن به ابزاری است جهت یکپارچگی اپوزسیون های مخالف سیاسی، بلافاصله سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان این کشور اسپینرها را وسایلی اعتیادآور قلمداد کرد.

نت نوشت: پیش از این راجع به فیجت اسپینر با همان اسپینر ها برایتان نوشتیم، اما گویا این ابزار یا بهتر بگوییم اسباب بازی در حال تبدیل به ابزاری سیاسی جهت بحرانی سیاسی در روسیه شده است!

پس از اینکه یک تلویزیون محلی روسیه اعلام کرد که استفاده از اسپینر در حال تبدیل شدن به ابزاری است جهت یکپارچگی اپوزسیون‌های مخالف سیاسی، بلافاصله سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان این کشور اسپینرها را وسایلی اعتیادآور قلمداد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در یک شوی تلویزیونی در شبکه Rossiya 24 روسیه، اسپینرها ابزاری برای زامبی‌سازی و شکلی از هیپنوتیزم، قلمداد شدند. مجری این شبکه گفت اسپینرها اثرات منفی روی روان دارند و شخص را مستعد شستشوی مغزی می‌کنند. او اضافه کرد:

شاید تصادفی نباشد که فروش اسپینرها از تظاهرات گروه‌های مخالف سیاسی، شروع شد.
سایت Life News که حامی‌سیاست‌های دولت کرملین است، مستندی پخش کرده که در آن شش تراژدی متعاقب استفاده از اسپینر نمایش داده می‌شد که یکی از آنها گیر کردن انگشت یک پسر ۶ ساله بود.

سازمان حفاظت از مصرف کننده روسیه هم تحقیق‌های اساسی راجع به این اسباب بازی را آغاز کرده و در بیانیه ای اعلام کرده است که: "ترویج فرهنگی تهاجمی‌که در میان کودکان و نوجوانان رواج یافته باعث نگرانی بسیاری در میان والدین شده است، این سازمان همراه با موسسه‌های تحقیقاتی در حال بررسی هرگونه تاثیر منفی این ابزار روی کودکان بوده و هر گونه اطلاعاتی در این زمینه به اطلاع خواهد رسید.”

اسپینرها الان در همه جای دنیا از آمریکا گرفته تا فرانسه و بریتانیا محبوب شده‌اند. پسر دونالد ترامپ (بارون) و حتی کیم کارداشیان هم علاقه خود را به این اسباب بازی نشان داده اند!

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۱۴۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بحران نبود آب آشامیدنی در افغانستان

برنامه توسعه سازمان ملل در روز جهانی زمین با انتشار بیانیه‌ای اظهار داشت 79 درصد از خانواده‌ها در افغانستان به آب آشامیدنی دسترسی ندارند.

سازمان ملل در این بیانیه از کمبود و بحران آب آشامیدنی در افغانستان ابراز نگرانی کرد.

برنامه توسعه سازمان ملل (یو.‌ان.‌دی/‌پی) در نوامبر سال 2023 گزارش داده بود افغانستان سال گذشته رتبه ششم را در میان کشورهای آسیب‌پذیر در برابر تغییرات اقلیمی به خود اختصاص داده است.

صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل (یونیسف) نیز آذرماه در گزارشی هشدار داده بود 12 میلیون نفر در افغانستان به آب آشامیدنی سالم دسترسی ندارند.

بر اساس گزارش‌ها، افغانستان از سال 1950 تاکنون 1.8 درجه سانتیگراد تغییرات دما را تجربه کرده است.

پیش از این سازمان ملل اعلام کرده بود به بیش از 479 میلیون دلار نیاز است تا بحران آب و فاضلاب در افغانستان حل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • واکنش مسکو: به قطعنامه سلاح‌های هسته‌ای در فضا
  • مستقل شدن روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی پیگیری می‌شود
  • شیوه حضور پوتین در فیلم زندگی خودش | تصویر
  • پوتین با هوش مصنوعی بازیگر فیلم زندگینامه خودش شد (+عکس)
  • «پوتین» با هوش مصنوعی بازیگر شد
  • هشدار چین به آمریکا: بدنام‌کردن دیگران، راه‌حل بحران اوکراین نیست
  • کارت‌های بانکی اعتباری روسی در راه ایران
  • دلایل سرریز کمک‌های غرب به میدان بازی منافعی به نام اوکراین
  • بحران نبود آب آشامیدنی در افغانستان
  • حقابه ایران از افغانستان چه شد؟