Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائم‌شهر، آیت‌الله علی معلمی ظهر امروز در همایش مجمع عمومی سالانه اتحادیه آرامستان‌های کشور که به میزبانی شهرداری قائم‌شهر برگزار شد، با بیان اینکه ملت ایران ملت بزرگی است و می‌تواند روی پای خود بایستد، اظهار کرد: ولی گاهی راحت‌طلب‌ها کشور را به سوی وابستگی سوق می‌دهد و این خوب نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سابقه شهری قائم‌شهر به 100 سال هم برنمی‌گردد و به‌واسطه وجود کارخانه نساجی قائم‌شهر و بعد نساجی مازندران صاحب نام شد ولی مدیران ما آن‌قدر بی‌همتی کردند که نساجی مازندران به یک سرمایه‌بَر و نه سرمایه‌گذار واگذار شد که نه تنها چیزی با خود به ارمغان نیاورد بلکه دو کارخانه نساجی به فلاکت افتاد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: نساجی مازندران با کوله‌باری از بدهی در معرض ورشکستی قرار دارد و نساجی قائم‌شهر هم در معرض فروش قرار گرفته بود که شهردار به موقع وارد میدان شد و با خرید این واحد تولیدی، یکی از مصادیق اقتصاد مقاومتی را محقق کرده است.

معلمی، با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت کارخانه نساجی قائم‌شهر خوب است و شاکله کارخانه با نیروهایش توسط شهردار حفظ شده است، اظهار کرد: این واحد تولیدی به سمت تولید پیش می‌رود.

به گزارش فارس، قرار بر این است تا تفاهم‌نامه‌ای بین شهرداری قائم‌شهر و اتحادیه آرامستان‌های کشور منعقد شده و طبق آن محصولات نساجی قائم‌شهر مورد استفاده قرار گیرد.

انتهای پیام/ن

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۱۴۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای نشان ملی به شرکت آرد هشترود 

فرماندار هشترود در بازدید از شرکت آرد هشترود به مناسبت هفته کار و کارگر گفت: نشان ملی اقتصاد مقاومتی به خاطر فعالیت‌های این شرکت بر اساس سیاست‌های کلان اقتصاد مقاومتی اعطا شد و جزو کارخانه‌های آرد نمونه استانی است که تاکنون هیچ گونه نارضایتی از آن گزارش نشده است.

 قشلاقی ادامه داد: کارگران نقش آفرینان اصلی تولید، توسعه و موتور محرکه و پیشران اقتصادی هستتد که مسیر رشد و اعتلای کشور در خودکفایی و رسیدن به قله‌های افتخار را هموار می‌کنند.

وی گفت: هفته کارگر فرصتی مناسب برای یادآوری تلاش‌های ارزنده قشری است که پیامبر (ص) بر دستان پینه بسته اش بوسه زده و ما نیز افتخارمان خدمت به این قشر ارزشمند است.

فرماندار هشترود خاطرنشان کرد: تلاش و پشتکار قشر شریف کارگر در طول سال‌ها بر کسی پوشیده نیست و در سال جهش تولید با مشارکت مردم این قشر زحمتکش می‌تواند همچون گذشته در مسیر تعالی و پیشرفت و خودکفایی کشور گام بردارند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • اعطای نشان ملی به شرکت آرد هشترود 
  • نماینده مجلس : شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی
  • اعطای نشان ملی اقتصاد مقاومتی به " شرکت آرد هشترود "
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی
  • افزایش ۳۰۰ نفری سهمیه بیمه کارگران ساختمانی در کردستان
  • خیر انسان در حرکت در مسیر الهی است
  • بدون آرام‌سازی اقتصاد امکان انجام هیچ کاری نیست
  • استقبال ۲۰ هزار میلیارد ریالی مازندرانی ها از طرح کالابرگ و فجرانه
  • حمله شدیدالحن سایت اصولگرا به ذوالنوری | به چه حقی "شورایعالی سران قوا" که دستور رهبری است را خلاف می‌دانی!