Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: برای اولین بار طرح زندگی به رنگ خدا با هدف ترویج زندگی به سبک اسلامی در جوار بقاع متبرکه استان اصفهان اجرا می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل ازمباحث؛ مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: اداره اوقاف و امور خیریه در نظر دارد تا برای پیروی از منویات مقام معظم رهبری(حفظ الله) مبنی بر ترویج زندگی به سبک اسلامی و با هدف نهادینه کردن زندگی به سبک اسلامی ویژه برنامه ای را در قالب طرح زندگی به رنگ خدا را در جوار بقاع متبرکه شاخص استان اجرا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام رضا صادقی ادامه داد: این طرح با سرفصل هایی از قبیل؛ مهارت های زندگی با رویکرد مهارت های فردی، ازدواج و همچنین فرزند پروری با هدف جلوگیری از آسیب های فرهنگی و اجتماعی با محوریت بقاع متبرکه و جهت تبدیل بقاع متبرکه به قطب های فرهنگی برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: این طرح به صورت آزمایشی در جوار حرم مطهر امامزاده میر احمد(ع) کاشان، امامزاده زینب بنت موسی بن جعفر(ع) اصفهان، امامزاده محمد(ع) خیابان وحید اصفهان و مقبره علامه مجلسی اصفهان اجرا می شود که در مرحله بعد امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص که ظرفیت اجرای این طرح را دارند شناسایی و مربی جهت اجرای این طرح به امامزاده مورد نظر اعزام می شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهاافزود: در راستای اجرای این طرح دوره تربیت مربیان سبک زندگی از بین خواهران حوزه علمیه اصفهان که سطح دو حوزه را با معدل بالاتر از 17 پشت سرگذرانده اند آغاز شده است که در مرحله اول و پس از گزینش این نفرات در دو مرحله شفاهی و کتبی نفرات انتخاب شده به مرکز تربیت مربی در شهر مقدس قم اعزام می شوند و پس از گذراندن دوره در این مرکز و اخذ مدرک مربی گری از این مرکز تربیت مربی به بقاع متبرکه شاخص استان که ظرفیت اجرای این طرح را دارند برای برگزاری طرح زندگی به رنگ خدا اعزام می شوند.

وی در ادامه بیان کرد: که به حول و قوه الهی اجرای این طرح در سطح جامعه تاثیرات بسیار مثبتی به دنبال خواهد داشت و همچنین باعث ارتقاع و تعالی خانواده ها و نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی در برابر تهاجمات فرهنگی دشمنان اسلام خواهد شد، افرادی که علاقمند هستند در این دوره ها شرکت نمایند می توانند به آستان مقدس امامزادگان عظیم الشان فوق الذکر مراجعه و ثبت نام نمایند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: همچنین افرادی که در این دوره شرکت می کنند در سطوح مختلف پس از گذراندن دوره از سازمان اوقاف و امور خیریه گواهینامه دریافت می کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۱۵۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاس دانش افزایی مربیان کشتی در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، کلاس دانش افزایی کشتی به همت هیئت کشتی استان مازندران و با حضور مربیان استان به مدرسی دکتر بهمن میرزایی مدرس اتحادیه جهانی کشتی روز‌های ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت ماه در شهر محمودآباد برگزار شد.


رئیس هیئت کشتی استان مازندران در این کلاس گفت: طبق برنامه و وعده هیات کشتی استان اهم فعالیت‌ها در سال ۱۴۰۳ بر محور آموزش استوار است و از هیچ تلاشی برای تقویت و کیفیت قوه فنی کشتی استان دریغ نخواهیم کرد.


شایگان تصریح کرد: کلاین کلاس‌ها در نوبت‌های مختلف و در نواحی شرق و غرب مازندران هم برگزار می‌شود تا همه مربیان امکان حضور را بیابند.

دیگر خبرها

  • دوره تربیت مربی درجه ۳ در استان ایلام برگزار می‌شود
  • اخذ سند مالکیت امامزاده بی‌بی خدیجه خاتون(ع) شهرستان میبد
  • درخواست ویژه مقام ارشد نظامی از اساتید ارتش
  • نگاه به آینده باید در تربیت و آموزش ارتش وجود داشته باشد
  • دریادار سیاری: اگر نگاه به آینده نباشد، آموزش دچار روزمرگی می‌شود
  • ضرورت برگزاری تورهای گردشگری مذهبی در آذربایجان شرقی
  • اداره کل امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اوقاف چه دستاورد‌هایی دارد؟
  • کارگاه یک روزه جوانی جمعیت برگزار می شود
  • کلاس دانش افزایی مربیان کشتی در مازندران
  • آغاز دوره آموزشی طرح ارتقای قاریان استان یزد