Web Analytics Made Easy - Statcounter

۳ رتبه برتر توسط دانش‌آموزان رامهرمزی در سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان کشور به دست آمد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رامهرمزنیوز، با سه رتبه برتر دانش‌آموزان رامهرمزی استان خوزستان موفق به کسب 14 عنوان برتر در مرحله کشوری مسابقات قرآن، عترت و نماز شد.

در این دوره از مسابقات و در رشته نهج‌البلاغه سیدسعید طباطبایی دانش‌‌آموز پایه سوم متوسطه و محمدحسین بن‌سعید دانش‌آموز پایه چهارم متوسطه از رامهرمز موفق به کسب عنوان پنجم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین در بخش دختران و در رشته انشای نماز دانش آموز پایه دهم صدف وحدتی مقام دوم کشوری را کسب کرد.

سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان سراسرکشور در تیرماه سال جاری به میزبانی استان آذربایجان غربی برگزار شد. در این مرحله از رقابت‌ها از 33 استان در مجموع 33 شرکت‌کننده در چهار رشته تفسیر قرآن، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه و انشای نماز برگزیده شدند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۱۵۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۲۰ درصدی ثبت نام قرآن آموزان البرزی در سامانه حمد

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید جابری انصاری گفت: با توجه به همکاری مناسب مدیران مؤسسات قرآن و عترت و پیگیری‌های انجام شده توسط کارشناسان قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز و برابر مستندات موجود در سامانه حمد میزان ثبت نام قرآن آموزان در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ از رشد ۲۰ درصدی برخوردار بوده است.

وی گفت: رشد ۲۰ درصدی ثبت نام در سامانه حمد، نشان از علاقه وافر جوانان و نوجوانان به فراگیری قرآن و توجه مدیران مؤسسات قرآن و عترت البرز به آموزش این مهم دارد. با توجه به برنامه ریزی های انجام شده و رشد روزافزون حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از فعالیت‌های قرآنی، در سال ۱۴۰۳ این میزان از افزایش بیشتری برخوردار خواهد شد.

کد خبر 6088613

دیگر خبرها

  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • رشد ۲۰ درصدی ثبت نام قرآن آموزان البرزی در سامانه حمد
  • کسب مدال طلای المپیاد کشوری ریاضی توسط دانش‌آموز بابلی
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • توزیع کتب درسی براساس محل تحصیل دانش آموزان
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز مدارس بیضا
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای این پایه‌ها آغاز شد | دانش آموزان به این سایت مراجعه کنند
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی/ اعلام قیمت کتب دوره ابتدایی
  • فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان