Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه‌های امروز با نگاهی ویژه به گزینه‌های احتمالی در کابینه دولت و شهرداری تهران، به گمانه زنی در خصوص سرنوشت این دو نهاد مهم پرداخته‌اند. به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ «احیای وزارت بازرگانی اشتباه استراتژیک است» تیتر گفتگوی دکتر محمد جواد ایروانی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با روزنامه جام جم است که از انحراف‌ها در اجرای اقتصاد مقاومتی، نادرست بودن تفکیک وزارتخانه‌ها، اشکالات نظام بانکی و مدیریت بانک مرکزی و ضعف در مبارزه با قاچاق کالا سخن گفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روزنامه قانون با بررسی عملکرد چهارساله سردار دهقان تیتر «وزیر دفاعی که مدافع روحانی نبود» را منتشر کرده است و شرق به نقل از علی مطهری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تیتر «انتخاب وزیر کشور نتیجه یک معامله بود، نباید تکرار شود» را به چاپ رسانده است و روزنامه شهروند نیز به نقل از وزیر بهداشت نوشته است «حضورم در دولت جدید قطعی شد».
روزنامه آرمان با تیتر «روحانی در منگنه مطالبات و معاملات» گزارشی از انتخاب وزرای کابینه و ارزیابی فراکسیون امید دارد، روزنامه‌های ابتکار و اعتماد با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهور در جلسه هیات دولت در خصوص فرا جناحی بودن کابینه تیتر: «نوبت این ۲۴ میلیون است» را برجسته کرده و به نقل از وی نوشته اند: مدیریت کلان کشور سهم رای دهندگانی است که رئیس جمهور را برگزیدند و کسی که نظر اکثریت مردم را قبول نداشته باشد در دولت مسئولیتی نمی‌گیرد.
روزنامه ایران به نقل از رئیس جمهور تیتر «دولت دوازهم فراجناحی خواهد بود» را منتشر و نوشته است باید تفکر و خواسته‌ای که اکثریت به آن رای داده اند حاکم شود، روزنامه اطلاعات نیز به نقل از رئیس جمهور نوشته است وقت حاشیه سازی نیست باید به فکر آینده کشور باشیم.
روزنامه شرق از دیدار هیات رئیسه فراکسیون امید با رئیس جمهور تیتر «وعده روحانی تغییر کابینه» را برجسته کرده و روزنامه کیهان به نقل از خطیب جمعه تهران تیتر «مردم از کابینه، کار می‌خواهند از شعار خسته شده اند» را منتشر کرده است.
کاندیداهای اصلی بهشت
«نجفی بهشتی می‌شود؟» تیتر روزنامه همدلی است که انتخاب کلید دار شهر تهران را در خانه نهایی اعلام کرده است، اما روزنامه آفتاب با انتشار تصاویر محسن مهر علیزاده و محمد علی نجفی این دو را «کاندیداهای اصلی بهشت» و جدی‌ترین گزینه‌های شهرداری عنوان کرده است در حالیکه روزنامه ایران نجفی و مرعشی را صدرنشین این ماراتن عنوان کرده است.
در حالیکه روزنامه ابتکار با تیتر «۷ کاندیدا برای بهشت» از گزینه‌های نهایی تصدی شهرداری تهران یاد کرده است روزنامه‌های اعتماد و ایران از (معرفی ۶ نامزد نهایی شورای شهر) خبر داده‌اند.
طرح توزیع کوپنی مواد مخدر
روزنامه آفتاب با اشاره به مصوبه اخیر کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس از «ضرورت توزیع مواد مخدر رقیق از سوی دولت» خبر داده، اما روزنامه ابتکار این مصوبه با نگاهی انتقادی و با تیتر «بازگشت مواد مخدر به (نظام قدیم!)» منعکس کرده است؛ آرمان نیز با تیتر «طرح توزیع کوپنی مواد مخدر» از موافقت همه مراجع تصمیم گیر در این خصوص خبر داده است.
روزنامه آرمان بیشترین فضای نیم صفحه به اشتباه رسانه ملی در درج نام ظریف، که وزیر امور خارجه آمریکا زیر نویس شد اختصاص داده و از آن به «اشتباهات ظریف صداوسیما» نام برده است و آفتاب نیز با تیتر «ادامه زیرنویس‌های حاشیه ساز صداوسیما» به آن پرداخته است.
روزنامه اعتماد با بیان اینکه کویت تعداد دیپلمات‌های ایرانی در کشورش را کاهش داده، این رفتار غیردوستانه به «دیپلماسی کج دار و مریز کویت» خوانده است. روزنامه خراسان از کاهش شروط ۱۳ گانه کشورهای تحریم کننده قطر به ۶ شرط نوشته و اطلاعات نیز از «عملیات بزرگ ارتش اسد و حزب الله برای پاکسازی مرز سوریه و لبنان» خبر داده است.
روزنامه اطلاعات در مطلبی دیگر از خیزش سراسری فلسطینی‌ها در حمایت از مسجد الاقصی خبر داده، خراسان نام این خیزش را «جمعه خشم در مسجد الاقصی» خوانده و روزنامه جوان در تکمیل این خبر تیتر «قدس پادگان ظامی شد» را منتشر کرده و از یک شهید و ده‌ها زخمی در اثر جنایات صهیونیست‌ها خبر داده است.
روزنامه جام جم در مطلبی با عنوان «عملیات گسترده نیروهای مقاومت علیه مواضع تروریست‌ها» نوشته است: در حالی که رویترز روز جمعه از تلاش نمایندگان دو حزب در کنگره آمریکا و لابی صهیونیستی ‏برای وضع تحریم‌هایی تازه علیه حزب‌الله خبر داد شبکه تلویزیونی المیادین همزمان اعلام کرد نبرد برای آزادسازی ارتفاعات القلمون در سوریه و ارتفاعات عرسال در لبنان از دست گروه‌های تروریستی آغاز شد. این حملات بعد از آزادسازی موصل و همچنین تسلط نیروهای عراقی و سوری بر نوار مرزی بین دو کشور که باعث تنزل روحیه اعضای گروهک‌های تروریستی در شرق لبنان گردید، صورت می‌گیرد و هدف آن پاکسازی مرزهای سوریه و لبنان از بقایای داعش، جبهه النصره و سایر گروهک‌های بی‌نام و نشانی است که در این نوار مرزی مستقر شده‌اند.
«ابراز خشم رئیس سازمان سیا از برجام» تیتر روزنامه جمهوری اسلامی است که به نقل از وی نوشته است برجام این قابلیت را در اختیار ما قرار نمی‌دهد که تمام فعالیت‌های احتمالی ایران را رصد کنیم و روزنامه ایران با تیتر «برجام باید اجرا شود، مذاکره دوباره ممکن نیست» از پاسخ ظریف به شبهه افکنی امریکایی‌ها نوشته و شرق را نیز همین موضع ظریف را با تیتر «از سرگیری مذاکرات هسته‌ای غیرممکن است» منعکس کرده است.
روزنامه خراسان به نقل از رئیس جمهور تیتر «تحریم‌های جدید آمریکا با روح و متن برجام سازگار نیست» را منتشر کرده و کیهان در گزارش خبری تحلیلی خود با اشاره به وعده رئیس جمهور مبنی بر ایستادگی در مقابل بدعهدی آمریکا تیتر «روحانی هم نقض برجام را تاکید کرد» به چاپ رسانده است.
یادداشت از مرتضی اذانی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۱۵۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت

روزنامه‌های امروز خراسان جنوبی را با عناوین و تیتر‌های مختلف مشاهده کنید.

راه آهن استان در مرحله روسازی در روزنامه آوای خراسان جنوبی واکسپو سکوی پرتاب توسعه خراسان جنوبی در روزنامه امروز خراسان جنوبی عناوین تیتر روزنامه‌هایی است که می‌توانید امروز مشاهده کنید.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • هراس وزرای اسرائیلی از اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • بررسی مطبوعات روز/ آقای «ب.ز»، عکس یک روزنامه های امروز ️
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت
  • عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت
  • روزنامه‌های اقتصادی چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه‌- سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • روزنامه‌های اقتصادی سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • روزنامه نگاری با قدرت تیتر
  • روزنامه‌های اقتصادی دو‎شنبه ۱۰ اردیبهشت