Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- یک خواننده موسیقی پاپ با اشاره به اینکه تیتراژ‌ها مانند گذشته تأثیر و ارزش ندارند، گفت: مخاطبان در آلبوم جدید گونه‌ای متفاوت از موسیقی مازیار را گوش می‌دهند.  

مازیار عصری خواننده موسیقی پاپ در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان گفت:شرایط خواندن تیتراژها در گذشته با امروز تفاوت دارد و در شرایط کنونی وضعیت به‌گونه‌ای است که از خواننده مبالغی مانند ۴۰ یا ۵۰ میلیون را طلب می‌کنند تا فرصتی را برای خواندن تیراژ در اخیتار او قرار بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گذشته اگر یک خواننده تیراژی را می‌خواند،

وی افزود: وضعیت شهرت او از این رو به آن رو می‌شد، اما در شرایط فعلی مانند گذشته تأثیرگذار و ارزشمند نیست و در این روند اگر یک تک قطعه خوب از یک خواننده منتشر شود، تأثیر آن به مراتب بیشتر از سایر موارد است.

عصری یادآور شد: همچنان کارهایم را برای تلویزیون تولید می‌کنم، اما حدود ۶ ماه است که تک قطعه‌ای منتشر نکرده‌ام چرا که مشغول گردآوری یک آلبوم موسیقی هستم.

وی ادامه داد:آلبوم جدیدم ۱۰ قطعه دارد و بیشتر آثار فضای شاد دارد و شاید تنها یکیدو قطعه آرام در این اثر وجود داشته باشد.

این خواننده موسیقی پاپ تصریح کرد: در تولید قطعه‌های این آلبوم سعی کرده‌ایم این قطعه‌ها با حال و هوای این روز‌ها تناسب داشته باشد و تلاش می‌کنم آلبوم جدیدم نسبت به کار‌های قبلی خودم متفاوت باشد نه آثار دیگر همکارانم.

وی در ادامه صحبت‌های خود اظهار کرد: در آلبوم جدیدم صدا همان صدا است فقط تلاش می‌کنم مخاطبان شکل جدیدی از موسیقی مازیار را گوش بدهند و در این روند قطعه‌ها با تکنیک‌های جدید خوانده شده و قطعه‌ها هم به روز ساخته شده است.


عصری یادآور شد: سعی کرده‌ایم در آلبوم جدید بیشتر سلیقه مخاطبانم را در نظر بگیرم تا سلیقه شخصی خودم را. بیشتر ترانه‌ها و ملودی‌های آلبوم جدیدم آثار نیلوفر منصوری است و تنظیم قطعه‌ها را هم پویان اعتصامی و محسن زیرک بر عهده داشته‌اند. همچنین ترانه یکی دو قطعه را نیز نوشین بختیاری سروده است.

وی خاطرنشان کرد: نام آلبوم جدیدم هنوز مشخص نشده چرا که نام بیشتر آلبوم‌ها در لحظه آخر تغییر می‌کند مانند آلبوم قبلی‌ام.


انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۱۶۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش باران بهاری در همدان 

روح‌الله زاهدی گفت: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت آینده نیمه ابری تا ابری همراه با بارش باران، رعد و برق و وزش باد ملایم پیش‌بینی می‌شود.

او گفت: بارش باران از چند روز پیش به صورت گسترده در بیشتر مناطق استان آغاز شده است و این روند تا فردا شنبه ادامه دارد.

کارشناس هواشناسی استان همدان با اشاره به اینکه بارش‌ها در نیمه غربی استان به نسبت قوی‌تر است، گفت: در روز یکشنبه بارش باران در بیشتر نقاط استان متوقف می‌شود و از روز دوشنبه با تقویت سامانه بارشی شاهد بارش پراکنده استان خواهیم بود.

زاهدی با اشاره به اینکه طی ۲ روز گذشته بارش‌های خوبی در استان همدان رخ داده است، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه باران‌سنجی سوباشی شهرستان کبودرآهنگ با ۲۷ میلیمتر بیشترین بارش استان را ثبت کرده و از ایستگاه باران‌سنجی شورین شهر همدان ۱۳ میلیمتر بارش گزارش شده است.

او با اشاره به اینکه از ۲ روز آینده دمای هوای استان کاهش می‌یابد، افزود: از بعد ازظهر امروز با کاهش حجم ابرناکی هوا، میزان بارش باران برای فردا کاهش می‌یابد و در ساعات بعدازظهر سرعت وزش بار بیشتر می‌شود.

کارشناس هواشناسی استان همدان گفت: نهاوند و اسدآباد با ۱۸ درجه سانتیگراد بالای صفر و گل‌تپه با هفت درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

زاهدی گفت: بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان نیز در این مدت به ترتیب ۱۵ و هشت درجه سانتیگراد بالای صفر ثبت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • وداع مردم خراسان شمالی با پیکر مرحوم عیسی بخشی
  • صادرات استان زنجان صعودی شد
  • ۸۱درصد کل سدهای این استان پر شد
  • واقعاً روس ها درباره جنگ پوتین چه فکر می کنند؟/ سقوط مخاطبان تلویزیون دولتی در روسیه/ روس ها بیشتر چه کلماتی را در گوگل جست و جو می کنند؟
  • تداوم بارش باران بهاری در همدان 
  • پشت‌پرده آهنگ مشهور فریدون فروغی بعد از ۱۶سال فاش شد + ویدئو
  • خواننده اصلی یکی از عاشقانه‌ترین ترانه‌های ایران پیدا شد + فیلم
  • هیچ‌گونه کمبود آردی در اسدآباد نداریم
  • زادآوری‌های جدید در باغ وحش ارم
  • نگاهی به فصل دوم مسابقه معمایی موزیکال «صداتو» / نغمه‌ای در دل معمای موسیقی