Web Analytics Made Easy - Statcounter

تبریز – ماموران نیروی انتظامی آذربایجان شرقی موفق به دستگیری ۹ سارق و مالخر و دو توزیع کننده چک پول جعلی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، ماموران نیروی انتظامی فرماندهی آذربایجان شرقی در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، ۹ سارق و مالخر را در شهرستان های مختلف استان با مجموع بیش از ۴۴ فقره سرقت دستگیر کردند و علاوه بر این موفق به شناسایی و دستگیر کننده دو توزیع کننده چک پول های جعلی نیز شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستگیری توزیع کنندگان چک پول های جعلی و سارقان حرفه ای اماکن خصوصی در شبستر

فرمانده انتظامی شهرستان شبستر ظهر شنبه در همین خصوص با اشاره به دستگیری عاملان توزیع چک پول های جعلی در این شهرستان به خبرنگاران گفت: در پی کسب خبری مبنی برفروش و توزیع چک پول های جعلی در شبستر، شناسایی و دستگیری عاملان توزیع در دستور کار ماموران آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ فریدون حیدری در ادامه افزود: با اقدامات فنی و تخصصی عاملان توزیع شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یکی از بخش های شبستر دستگیر شدند که در بارزسی از محل اختفای متهمان، تعدادی چک پول جعلی ۵۰۰ هزار ریالی به ارزش ۱۲۰ میلیون ریال کشف و ضبط شد.

وی همچنین از دستگیری دو نفر سارق حرفه ای و سابقه دار از اماکن خصوصی خبر داد و در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی شهرستان شبستر، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان شبستر افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با انجام اقدامات فنی و پلیسی نسبت به شناسایی و دستگیری این سارق سابقه دار و حرفه ای که دارای اعتیاد به مواد مخدر بوده اند، اقدام کردند که افراد دستگیر شده پس از انتقال به مقر انتظامی در بازجوئی بعمل آمده به ۱۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی و خانه باغ ها اعتراف کردند.

حیدری با اشاره به اینکه در این راستا یک نفر مالخر نیز دستگیر و متهمان پس از تشکیل پرونده، به همراه اموال مکشوفه تحویل مراجع قضایی شدند، از شهروندان خواست اماکن خصوصی خود را به تجهیزات ایمنی از جمله دوربین مدار بسته تجهیز و از خالی گذاشتن اماکن خصوصی خودداری کنند و در صورت مشاهده افراد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند ودر صورت داشتن هرگونه پیشنهاد و انتقاد از عملکرد پلیس با سامانه ۱۹۷ تماس حاصل نمایند.

دستگیری یک جیب بر و یک سارق خودرو در تبریز

فرمانده انتظامی تبریز نیز از دستگیری یک سارق خودرو توسط ماموران کلانتری ۱۳ شمس تبریزی خبر داد و گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو در یکی از مناطق تبریز، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۳ شمس تبریزی قرار گرفت.

سرهنگ پاسدار فرهنگ نوروزی در ادامه افزود: ماموران کلانتری با اقدامات پلیسی و انجام تحقیقات لازم سارق را شناسایی کردند، و در طی یک عملیات غافلگیرانه وی را بصورت شبانه و در حین پرسه زنی در یکی از خیابان های تبریز دستگیر و به کلانتری منتقل کردند

وی همچنین تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم یک دستگاه خودروی پراید و یک دستگاه خودروی آردی کشف و متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت بررسی بیشتر و بازجویی های تکمیلی به پلیس آگاهی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی تبریز از شهروندان درخواست کرد از پارک کردن خودرو در مکان های تاریک، کوچه های خلوت تا جای ممکن خودداری و حتی الامکان وسیله نقلیه خود را در پارکینگ های موجود در سطح شهر ها پارک کنندو اصول امنیتی ماننده استفاده از قفل فرمان، دزدگیر خودرو و قفل پدال را جهت به حدقل رسیدن امکان شرقت خودرو رعایت نمایند.

وی همچنین با اشاره به دستگیری یک سارق جیب بر ب توسط ماموران کلانتری ۱۶ محققی گفت : در پی وقوع چند فقره سرقت به روش جیب بری در بازار تبریز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۶ محققی قرار گرفت.

نوروزی افزود: ماموران با اقدامات فنی پلیسی و در تحقیقات اولیه سارق را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را در حین پرسه زنی در بازار تبریز دستگیر کردند که متهم در باز جویی اولیه منکر ارتکاب جرم می شد ولی در بازجویی های تکمیلی، لب به اعتراف گشود و به چهارفقره سرقت به روش جیب بری اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از شهروندان خواست توصیه های پلیس را در جهت حفظ و نگهداری اموال و پیشگیری از سرقت جدی گرفته و در صورت مشاهده و یا اطلاع از هرگونه موارد مشکوک و مهم، مراتب را در اسرع وقت با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری سارقان حرفه ای با ۲۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی در مرند

دستگیری دو نفر سارق حرفه ای و سابقه دار اماکن خصوصی نیز خبری بود که فرمانده انتظامی شهرستان مرند با اعلام آن به خبرنگاران گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی شهرستان مرند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ کاظم دهقانی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با انجام اقدامات فنی و پلیسی نسبت به شناسایی و دستگیری دونفر سارق سابقه دار و حرفه ای که دارای اعتیاد به مواد مخدر بوده اند، اقدام کردند و افراد دستگیر شده پس از انتقال به مقر انتظامی در بازجوئی بعمل آمده به ۲۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی، خانه باغ ها و غیره اعتراف کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد : در این راستا یک نفر مالخر نیز دستگیر و متهمان پس از تشکیل پرونده، به همراه اموال مکشوفه تحویل مراجع قضایی شدند.

دستگیری سارق حرفه ای لوازم داخل خودرو با ۱۰ فقره سرقت در اهر

فرمانده انتظامی شهرستان اهر نیز از دستگیری سارق حرفه ای لوازم خودرو در این شهرستان خبر داد و گفت : در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم داخل خودرو در شهرستان، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ یونس منفرد در ادامه افزود : ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ شهرستان در حین گشت زنی در محلات حاشیه ای شهرستان متهم را حین سرقت ازداخل خودرو دستگیر کردند که در بازرسی از متهم دو کیسه حاوی لوازم داخل خودرو و ۳۵ عدد فلش مموری، شش دستگاه گوشی تلفن همراه، یک دستگاه چراغ قوه، اسپیکر و یک جفت دستکش که سارق در حین ارتکاب جرم به منظور به جای نماندن آثار انگشتان در صحنه جرم استفاده می کرده است کشف و ضبط شد.

سرهنگ منفرد در پایان تصریح کرد: متهم که فردی معتاد وسابقه دار بوده، پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد همچنین تعدادی از اموال مکشوفه تحویل مال باختگان شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۱۶۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۵ متهم حفاری غیرمجازو کشف ۲ دستگاه گنج‌یاب در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،فرمانده انتظامی نیشابور گفت:در پی کسب اخباری مبنی بر فعالیت افرادی سودجو در زمینه حفاری غیرمجاز در بخش سرولایت نیشابور، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پاسگاه انتظامی خواجه‌آباد قرار گرفت.
سرهنگ حسین احمدی افزود: ماموران تیم گشتی پاسگاه انتظامی خواجه آباد حین گشت‌زنی به خودرو تیبا در محدوده یکی از روستا‌های بخش سرولایت مظنون که با استفاده از علایم هشدار دهنده خودرو متوقف شد.
وی گفت: در بازرسی از خودرو ۲ دستگاه گنج یاب به همراه کلیه متعلقات، تعدادی وسایل حفاری غیرمجاز کشف و تعداد ۵ نفر متهم نیز دستگیر شدند که متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • دستگیری ۵ متهم حفاری غیرمجازو کشف ۲ دستگاه گنج‌یاب در نیشابور
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار