Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای شهر مشهدمقدس گفت: حریق امروز در هتل در حال ساخت روتانا خیابان امام رضا(ع) بسیار مشابه حریق در برج سلمان مشهد بوده است.

غلامحسین صاحبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: دلیل حریق در هتل در حال ساخت خیابان امام رضا(ع) مشهد دقیقاً مشابه حریق در برج سلمان مشهد بوده که سال گذشته دچار آتش سوزی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نمای غیراستاندارد این هتل در حال ساخت و اینکهضد اشتعال نیز نبوده سبب شده است تا این هتل در حال ساخت امروز در مشهد دچار حریق شود.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر مشهد ادامه داد: باریک‌بودن خیابان‌های امام رضا(ع) نیز مانع مانور و خدمت‌رسانی سریع آتش نشانان شده بود.

انتهای پیام/

R41347/P41362/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۱۶۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان بلوچستان

در پی وقوع سیلاب کم‌سابقه در جنوب استان سیستان و بلوچستان، نیروهای امدادی در حال خدمت‌رسانی به مردم و تخلیه آب از منازل سیل‌زده هستند.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3070808 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • حریق ناگهانی خودرو در خیابان نواب قزوین
  • خدمات رسانی قرارگاه خدمات به زائر در حوزه‌های اقامت و مباحث رفاهی
  • برگزاری مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد
  • تداوم خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان بلوچستان
  • صدور ۲ هزار اخطاریه ایمنی ساخت و ساز در برخوردارترین منطقه مشهد
  • چگونه بصیرت امام خمینی (ره) موجب تقویت بنیان ارتش شد؟
  • افتخار خدمت رسانی ۱۶۰ هزار خادم یار به زائران امام رضا (ع)
  • مرگ مرد ۶۰ ساله در محله مجیدیه
  • مرگ دردناک مرد میانسال در میان شعله‌های آتش
  • حریق یک ساختمان مسکونی در تهران جان مرد میانسال را گرفت