Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی بکائیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بدنسازی یکی از زیرشاخه های رشته پرورش اندام به شمار می رود که مورد استقبال زنان ورزشکار قرار گرفته است.
وی ادامه داد: بدنسازی یکی از اصول اصلی برای آمادگی در تمامی رشته ها است. این رشته اگر زیر نظر مربی مجرب پیگیری شود و استانداردهای آن به خوبی رعایت شود نه تنها برای مردان بلکه برای زنان نیز آسیبی در پی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی گفت: هم اکنون برنامه ای مدونی به منظور سالم سازی و علمی کردن این رشته ورزشی برای زنان در حال اجرا است تا بتوان با کاستن از نقش مربیان مرد در این حوزه و به روز رساندن علم آن دستاوردهای بزرگی برای استان کسب شود.
وی پیرامون مسابقات انجام شده بانوان در بخش بدنسازی نیز گفت: ظرف یک سال اخیر چندین مرحله مسابقات مچ اندازی زنان برگزار شد و در این چارچوب تیم هشت نفره مچ اندازی بانوان خراسان رضوی شکل گرفته است.
بکائیان افزود: این هشت ورزشکار نفرات نخست وزنهای رشته مچ اندازی خراسان رضوی هستند. تیم مچ اندازی بانوان استان 12 مرداد ماه برای حضور در رقابتهای کشوری راهی استان لرستان خواهد شد.
خبرنگار: حسین عباسی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7495/1858

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۱۷۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایزه نقدی المپیک زیر سوال رفت!

به گزارش تابناک، جماران نوشت: برندگان رشته‌های دوومیدانی المپیک 2024 در پاریس با تصمیم اتحادیه جهانی این رشته 50 هزار دلار جایزه نقدی دریافت خواهند کرد.

دیوید لاپارتینت، رئیس اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری در واکنش به پرداخت جایزه نقدی به برندگان رشته دوومیدانی در المپیک پاریس گفت: تصمیم برای پرداخت جایزه به برندگان مسابقات دوومیدانی در المپیک 2024 مغایر با روح المپیک است. روح المپیک به اشتراک گذاشتن درآمد و جذب ورزشکاران بیشتر برای رقابت در سراسر جهان است. نه تنها تمام پول را در بهترین‌ها سرمایه‌گذاری کنید، بلکه آن را بین بقیه تقسیم کنید. اگر ما پول را روی بهترین ورزشکاران متمرکز کنیم، فرصت‌ها برای ورزشکاران باقی‌مانده در سراسر جهان از بین خواهد رفت.

بازی‌های المپیک 2024 پاریس از 26 جولای تا 11 آگوست (5 تا 21 مرداد) برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • توانمندسازی زنان روستایی، نقش مهمی در توسعه جوامع روستایی دارد
  • تخصیص اعتبارات دولتی برای راه اندازی بازارچه خاص بانوان
  • تصویب اعتبار برای راه اندازی بازارچه‌ محصولات خانگی بانوان
  • رقابت‌ ۱۰ هزار نفری ورزشکاران در جام مولای عرشیان
  • حججی: با حضور ورزشکاران قوی، فدراسیون هم تقویت می‌شود
  • جایزه نقدی المپیک زیر سوال رفت!
  • ساختن از پایه با مدیران کاربلد دوای ورزش خراسان رضوی است
  • صدرنشین لیگ دسته اول در اندیشه راه اندازی تیم فوتبال بانوان
  • افزایش ۷.۶ درصدی تولید تخم مرغ در خراسان رضوی در سال گذشته
  • افزایش تولید تخم مرغ در خراسان رضوی در سال گذشته