Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز |

مدیر توسعه زیرساخت های فیزیکی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: کار ساخت دو گیت ثابت در آبادان و خرمشهر مراحل پایانی خود را طی می کند.

فالح صفایی با اشاره به طراحی چهار گیت ثابت در شهرهای آبادان و خرمشهر شامل جاده آبادان اهواز، آبادان ماهشهر، خرمشهر اهواز و جاده امام صادق برای ساخت، اظهار کرد: براساس برنامه ریزی 30 ماهه برای اجرای این 4 گیت اکنون 18 ماه از زمان آغاز به ساخت آن می گذرد و پیشرفت های خوبی در کار حاصل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: کار احداث ساختمان گیت آبادان(جاده آبادان اهواز) تمام شده و تنها کارهای نهایی باقی مانده است و پیش بینی می شود تا مردادماه سال جاری به بهره برداری کامل برسد.
صفایی با بیان اینکه انتقال بار ترافیکی نیز همراه با افتتاح ساختمان به انجام می رسد، افزود: کار ساخت اِلمانهای مربوطه با طراحی های خاص و متفاوت و با بهره گیری از توان مشاوران ملی در دست انجام است که برای آبادان یک اِلمان فلزی با نماد پالایشگاه و برای خرمشهر یک اِلمان بتنی با نماد مسجد جامع پیش بینی شده است.
مدیر توسعه زیرساخت های فیزیکی سازمان منطقه آزاد اروند تصریح کرد: برای استقرار گیت های موقت اقدامات متفاوتی از جمله اجرای برخی تاسیسات، برق، آی.تی، علائم ترافیکی به انجام رسید.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انجام عملیات محصور سازی محدوده منطقه آزاد اروند به طول 31 کیلومتر طی دو مرحله توضیح داد: در مرحله نخست به طول 16 کیلومتر از شلمچه تا انتهای شهرک صنعتی خرمشهر و در مرحله دوم به طول 15 کیلومتر از شهرک صنعتی خرمشهر تا جاده ماهشهر به انجام رسید.
صفایی عنوان کرد: در جریان محصور کردن محدوده منطقه آزاد اروند در برخی مکان ها به دلیل وجود موانع طبیعی و یا قانونی از جمله وجود زمین های باتلاقی و یا زمین های تحت پوشش محیط زیست، کار به صورت فیزیکی انجام نشد و به جای آن دوربین های مدار بسته جهت نظارت و کنترل نصب و فعال سازی شد.
مدیر توسعه زیر ساخت های فیزیکی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: تفاوت محل گذر فیزیکی خودروها در آبادان برای وسایل نقلیه سواری کوچک و در خرمشهر برای خودروهای ترانزیتی پیش بینی شده است.
صفایی افزود: ساخت جاده «وای پس» برای رفت و برگشت خودروها، در آبادان 6 دهنه خروجی و 5 دهنه ورودی لحاظ شده، برای جاده امام صادق اِلمانی نداریم.
به گفته وی کار قیرپاشی جاده های احداث شده ظرف روزهای آینده انجام و لاین های مربوطه آماده می شود.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۱۷۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد کشور ازغرفه منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، حجت الله عبدالملکی ظهر امروز و در نخستین روز از آغاز به کار این نمایشگاه با حضور در غرفه منطقه آزاد اروند با مسئولین این سازمان دیدار و گفت و گو کرد.

وی همچنین ضمن این بازدید در جریان فعالیت ۱۰ شرکت تولیدی و صادراتی حاضر در این نمایشگاه به نمایندگی از فعالین اقتصادی منطقه آزاد اروند قرار گرفت.

ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (ایران اکسپو) از امروز ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به مدت ۵ روز (تا ۱۲ اردیبهشت) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • ۵۰۰ اثر به جشنواره مد و لباس اروند راه یافتند
  • بازدید دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد کشور ازغرفه منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳
  • منطقه آزاد اروند و ارس بعنوان مناطق برتر انتخاب شدند
  • کسب رتبه برتر در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی توسط منطقه آزاد اروند
  • راه اندازی بخش «آنژیوگرافی» برای نخستین بار در منطقه آزاد اروند
  • اروند بر سکوی برتر رقابت مناطق آزاد
  • رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی
  • کنکوری های اروند در حال رقابت با یکدیگر
  • راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند
  • بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند