Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا، آلبوم تصویری «آبی» کاری از گروه موسیقی «کاغذ رنگی» برنده لوح تقدیر و تندیس جشنواره بین‌المللی موسیقی «پرخولی» Perkhuli و فولکلور آرت Folk Art سال 2017 گرجستان؛ به سرپرستی «شهریار بلوچستانی» و با مدیریت «مرجان کیانی» و به تهیه‌کنندگی «صدرالدین حسین‌خانی» مدیر شرکت موسیقی «ایران گام» با مدیریت اجرایی «مهدی بشکوفه»؛ امروز شنبه 31 تیر ماه جاری توسط مؤسسه پخش «هنر شهر» در سراسر کشور منتشر شد و در اختیار علاقمندان به موسیقی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعدادی از قطعات آلبوم تصویری «آبی» عبارتند از: 1 ـ «جلوه‌ گل» (آواز بیات اصفهان، ریتم 8/6 و 4/2)، آهنگ: مهندس همایون خرم، شعر: تورج نگهبان، با صدای عرفان شمس‌نیا و پانیذ پاکروان، 2 ـ «مجنون» (آواز بیات اصفهان، ریتم 8/6)، موسیقی: انوشیروان روحانی، با صدای پویا موحدیان عطار، تنظیم این قطعه به استاد «عیسی بهنام» (عیسی خان، نوازنده قدیمی تنبک در اصفهان) تقدیم می‌گردد، 3 ـ «دل از دستم رفته برون» (آواز ابوعطا، ریتم 4/2)، شعر: معینی کرمانشاهی، موسیقی: مجید وفادار، با صدای عرفان شمس‌نیا، 4 ـ «ایران» (آواز دشتی، ریتم 4/2)، موسیقی: علینقی وزیری، شعر: پرویز ایرانپور، با صدای عارف آدم‌زاده، 5 ـ «تکنوازی»، گروه نوازنده‌گان: آرش رحیمی، علیرضا خسروی، آنیتا اعلمی، بردیا بلوچستانی، متین جانقربان، بامداد شفیعیان، سپهر باقری، رادمهر ایرجی و بردیا رحیمی، 6 ـ «سرگشته» (دستگاه همایون، ریتم 4/4)، موسیقی: همایون خرم، شعر: هوشنگ ابتهاج، با صدای پویا موحدیان عطار، 7 ـ «شب مهتاب» (آواز بیات اصفهان، ریتم 4/3)، شعر و موسیقی: علی اکبر شیدا، با صدای عارف آدم‌زاده، 8 ـ «ماه غلام» (آواز بیات اصفهان، ریتم 4/2)، شعر: فروغی بسطامی، موسیقی: علی اکبر شیدا، با صدای عرفان شمس‌نیا و 9 ـ «وطن» (آواز بیات اصفهان، ریتم 4/2)، شعر: بیژن ترقی، موسیقی: موسیو لومر، با صدای عرفان شمس‌نیا و پویا موحدیان عطار.

گروه موسیقی «کاغذ رنگی» به سرپرستی «شهریار بلوچستانی» در سال ۱۳۹۲ با هدف پرورش خلاقیت و استفاده از استعدادهای ذاتی کودکان و نوجوانان از طیف سنی چهار تا سیزده سال، در شهر اصفهان تأسیس گردید که اعضای هنرمندان حاضر در آلبوم تصویری «آبی» عبارتند از: شهریار بلوچستانی ـ سرپرست و مدیر هنری، مرجان کیانی ـ مدیر گروه، نوازندگان: بامداد شفیعیان، آرش رحیمی، علیرضا خسروی، محمد متین امامی، رادمهر ایرجی، بهراد مؤمنی، کمند طاهرزاده، متین جانقربان، بردیا بلوچستانی، بردیا رحیمی‌مقدم، آنیتا اعلمی هرندی و سپهر باقری و خواننده‌گان: پویا موحدیان عطار، محمد عرفان شمس‌نیا، عارف آدم‌زاده، پانیذ پاکروان و همخوان: ایمان علاقه‌بند. آلبوم تصویری «آبی» در استودیو شهر، استودیو کرمزاده، استودیو آواهنگ و هنر زنده‌رود ضبط شده و طراحی صحنه و کارگردانی آن توسط «حوری خانبانی» انجام شده است. عکس روی جلد این اثر موسیقایی از «فریبرز علاقه‌بند»، طراحی و گرافیک آن را «سحر بنیادی» و مدیر اجرایی آن را نیز «مهدی بشکوفه» برعهده داشته است.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۱۷۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی عالی زاده صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج با حضور ۱۰ گروه دختر و ۱۰ گروه پسر در ۲ نوبت صبح و بعد از ظهر در روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره که توسط خانه سرود و موسیقی مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج استان بوشهر برگزار می‌گردد، در ۲ بخش سرودهای ملی و محلی خواهد بود و گروه‌های سرود دختران و پسران استان آثار تولیدی یا بازخوانی خود را به صورت زنده در حضور داوران این جشنواره به اجرا خواهند گذاشت.

معاون فرهنگی هنری سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر افزود: امید مهرنیا مسؤول خانه سرود و موسیقی مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری سازمان بسیج مستضعفین، مهمان ویژه این جشنواره می‌باشد که داوری این جشنواره نیز در کنار داوران برجسته استان به عهده خواهد داشت.

وی یکی از برنامه‌های جانبی این جشنواره را برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و سرپرستان گروه‌های سرود استان دانست و افزود: این برنامه توسط مسؤول خانه سرود و موسیقی بسیج در روز پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه در سالن ۲۲ بهمن سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر برگزار می‌شود.

عالی زاده، اهدای جوایز به برگزیدگان مرحله استانی در ۲ بخش دختران و پسران در بخش‌های ملی و محلی، تک خوان برتر پسران و همخوان برتر دختران، رهبر برتر و همچنین معرفی گروه‌های برتر به مرحله کشوری، را از شاخصه‌های این جشنواره بیان کردند.

کد خبر 6086160

دیگر خبرها

  • عکس| ترانه علیدوستی در ۲۰ سالگی
  • جین کمپیون جایزه افتخاری جشنواره لوکارنو ۲۰۲۴ را می‌گیرد
  • تقدیر از «جین کمپیون» با یوزپلنگ افتخاری لوکارنو
  • برگزاری پنج کنسرت در نشست ماهانه هنرمندان موسیقی
  • شنیدن فهرست بهاری خوانندگان در اردیبهشت/ «غزه» همچنان مهم است!
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • تحول بی نظیر موسیقی مدرن با آلبوم جدید مُجال
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود
  • جشنواره دوسالانه سرنانوازی در لرستان
  • نویز کنسلینگ چیست و چه کاربردی دارد ؟