Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، غلامعلی میگلی نژاد روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: طبق تفاهم نامه و توافقاتی که با پایگاه هوایی انجام گرفت این جاده سلامت درحاشیه خیابان آزادگان ( خیابان فنس) احداث می شود.
وی بیان کرد: احداث جاده سلامت از طرح های مهم شهرداری بوشهر است که با اجرای آن محیطی مناسب، ایمن و شاداب برای شهروندان فراهم خواهد شد تا بتوانند از مجموعه خدمات متنوع این طرح با محوریت سلامت و بهداشت فردی و عمومی بهره مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


میگلی نژاد یادآور شد: این جاده در حاشیه خیابان آزادگان بوشهرحد فاصل میدان جانبازان تا سه راه خیابان رجایی به طول یکهزار متر و عرض 12 متر عملیات آن آغاز شده که روند اجرای آن نیز براساس بازدید صورت گرفته مطلوب ارزیابی شده است.
وی با اشاره به اینکه اعتبار جاده سلامت از محل اعتبارات داخلی شهرداری بوشهر اجرا می شود اظهار داشت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در جاده سلامت، ایستگاه ها و غرفه هایی طراحی خواهند شد تا شهروندانی که در این جاده به پیاده روی، قدم زنی و دوچرخه سواری مشغول هستند بتوانند با توقف در مسیر جاده، از برنامه های متنوع غرفه ها بهره مند شوند.
وی اظهار داشت: چکاپ رایگان شهروندان، تحرک و ورزش، بیان مسائل تغذیه ای، ارائه دانستنی های روانشناسی به منظور کنترل استرس، غربالگری و کنترل وزن، فشارخون و دیابت، آگاهی بخشی درزمینه اعتیاد و روشهای پیشگیری از آن از جمله برنامه های طراحی شده در غرفه ها خواهد بود.
میگلی نژاد بیان کرد: در طول این مسیر با اجرای فضای سبز علاوه بر ایجاد محیطی زیبا که جنبه های بصری این قسمت از شهر را افزایش می دهد موجب افزایش سرانه سبز بوشهر نیز خواهد شد.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۱۷۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه را منهدم کرد

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که نیروی هوایی این کشور در سوریه ۲ پایگاه تروریست‌ها را در صحرای استان حمص منهدم کرد.

به گزارش مشرق، «یوری پوپوف» معاون مرکز هماهنگی روسیه در سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرد: حملات هوایی ارتش روسیه ۲ پایگاه تروریست‌هایی را که منطقه التنف در مرز سوریه با عراق و اردن را ترک کرده و در منطقه صعب العبور حومه شرقی استان حمص و منطقه العمور در این استان پنهان شده بودند، هدف قرار داد.

به گفته وی، در منطقه التنف روزانه ۹ مورد نقض حریم هوایی توسط جنگنده‌های «اف -۱۵»، تایفون، تاندربولت و هواپیماهای اطلاعاتی از نوع «ام سی ۱۲ دبلیو» که همگی متعلق به ائتلاف تحت سرکردگی آمریکا موسوم به «ائتلاف ضد داعش» هستند، ثبت شده است.

نظامیان آمریکایی به بهانه مبارزه با گروه تروریستی داعش از سال ۲۰۱۴ میلادی برخی نواحی در مناطق جزیره و التنف سوریه را اشغال و در آنجا پایگاه‌های نظامی ایجاد کردند اما واقعیت‌های میدانی و اطلاعاتی بعداً تأیید کرد که این نظامیان از پایگاه‌ها به عنوان مرکزی برای حمایت از گروه های تروریستی در منطقه استفاده می کنند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • پایگاه های امداد و نجات متنوع در تنگستان ایجاد شود
  • آزادسازی بیش از ۱۷ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی محمودآباد
  • اختصاص ۹هزار میلیارد برای حمایت از بیماران صعب‌العلاج
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان به آموزش و پرورش بوشهر اختصاص یافت
  • با ۱۴ اثر جدید به نمایشگاه کتاب می‌آییم/ غرفه انتشارات را هرروز به یکی از شهدا اختصاص دادیم
  • آسفالت بیش از ۵۰۰۰۰ مترمربع معابر در هفته سی و هفتم در شیراز
  • برنامه‌های مربوط به محدود کردن گرمایش زمین ضعیف است
  • قاچاق سوخت تهدید جدی برای شیوع مالاریا در شرق کشور
  • اختصاص زمین به خانوار‌های حائز شرایط جوانی جمعیت
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه را منهدم کرد