Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-05@13:43:37 GMT

بیمه دی به سطح توانگری 2 رسید

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۱۱۸۴۱۴

بیمه دی به سطح توانگری 2 رسید

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی، بیمه مرکزی با تاکید و بررسی شاخص توانگری مالی این شرکت بیمه ای اعلام کرد؛ بیمه دی به سطح 2 توانگری مالی و نسبت 71+ رسید.

براساس این خبر تغییر شیوه فروش و چگونگی ارائه خدمات بیمه دی منجر به رشدی پله ای و البته سریع این شرکت و رسیدن به سطح 2 با نسبت71+ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین شرکت بیمه دی با پیاده سازی برنامه ترمیم مالی این شرکت در سال ۹۴ نیز توانست سطح توانگری خود را ارتقا دهد و بعد از اجرای برنامه ترمیم مالی شرکت مبنی بر افزایش سرمایه و ادامه سیاست های توسعه ای، روند ارتقا و صعود سطح توانگری همچنان ادامه داشت به طوری که بیمه دی توانست در سال 95 از سوی بیمه مرکزی به سطح 2 برسد.

به همین منظور سید مجید بختیاری مدیرعامل شرکت بیمه دی ضمن تبریک به بیمه گذاران محترم این شرکت بیمه ای گفت: مسیر رشد و بالندگی تا رسیدن به سطح یک توانگری با قوت ادامه خواهد داشت

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۱۸۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه رایگان دهک‌های یک تا پنج جامعه ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد مهدی ناصحی افزود: همه افرادی که در سال گذشته در دهک یک تا ۵ جامعه بیمه رایگان شدند، همچنان از بیمه رایگان سلامت بهره‌مند خواهند بود. اعتبار بیمه نامه آنها به صورت خودکار و الکترونیک تمدید شده است.

وی ادامه داد: دهک‌های ۶ تا ۹ در سال جاری از تخفیف در پرداخت حق بیمه برخوردارند که در دهک ۶، ۲۰ درصد حق بیمه، در دهک ۷، ۳۰ درصد حق بیمه، در دهک ۸، ۴۰ درصد حق بیمه و در دهک ۹، ۵۰ درصد حق بیمه پرداخت می‌کنند.

ناصحی با بیان اینکه افراد برای تمدید اعتبار بیمه سلامت نیازی به مراجعه حضوری ندارند، گفت: بیمه شدگان با مراجعه به سامانه شهروندی بیمه سلامت به نشانی bimesalamatiranian.ir می‌توانند از جزئیات بیمه همگانی خود مطلع شوند.

وی ادامه داد: هزینه حق بیمه افراد در کشور بسیار پایین است و افراد فاقد بیمه یا از طریق این سامانه اقدام کنند و یا به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند.

کد خبر 6097217 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • بیمه رایگان دهک‌های یک تا پنج ادامه دارد
  • بیمه رایگان دهک‌های یک تا پنج جامعه ادامه دارد
  • آخرین جزئیات از مذاکرات قاهره/ منابع صهیونیستی: مذاکرات به نتیجه نرسیده است/ منابع مصری: مذاکرات برای رسیدن به توافق ادامه دارد
  • حج، سفری برای پاک شدن و رسیدن به اخلاص است
  • گام ستاد اقلیم و محیط زیست برای رسیدن به الگوی کاهش آلایندگی در نیروگاه‌ها و صنایع بزرگ
  • وابستگی صندوق‌های بازنشستگی به بودجه دولت ناشی از چیست؟
  • برخورداری ۶۲۵ زوج نابارور استان مرکزی از خدمات بیمه سلامت
  • بانک سرمایه افزایش سرمایه میدهد
  • مجوز قبولی بیمه اتکایی دی به زودی صادر می شود
  • کلید واژه پیشرفت صنعت بیمه