Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیمارستان غیردولتی و فوق تخصصی سینا در سمنان دقایقی پیش با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، حسن قاضی‌زاده هاشمی در برنامه‌های خود در سفر نیم روزه اش به شهرستان سمنان، بیمارستان غیردولتی و فوق تخصصی سینا در سمنان را رسما افتتاح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان سمنان در حاشیه افتتاح این خانه بهداشت در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با اشاره به ویژگی‌های این بیمارستان گفت: این بیمارستان با 64 تختخواب مصوب و 29 تخت ویژه در 6 طبقه ساخته‌شده است.

مهدی شادنوش با اشاره به اعتبارات هزینه شده برای بهره‌برداری از این بیمارستان اظهار داشت: بالغ‌بر 350 میلیارد ریال اعتبار ساخت و 250 میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز این بیمارستان هزینه شده است.

وی زیربنای بیمارستان سینا را 9 هزار و 400 مترمربع اعلام کرد و افزود: مساحت این بیمارستان شامل 5 هزار و 400 مترمربع است.

شادنوش خاطرنشان کرد: در بیمارستان سینا درمجموع 96 نفر سهام‌دار هستند که دوسوم از این تعداد پزشک هستند.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون در این بیمارستان 65 نفر به‌عنوان کادر درمانی، 70 نفر نیروی اداری و پشتیبانی و 55 پزشک مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/

R41366/P41362/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۱۸۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون مدرک تخصصی قرآن کریم در استان سمنان برگزار شد

محمد دلالی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: آزمون مرحله اول طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم همزمان با سراسر کشور در استان سمنان برگزار شد.

وی با بیان اینکه این آزمون جمعه ۱۴ اردیبهشت برگزار شده است، افزود: این آزمون در شهرستان‌های شاهرود به نشانی خیابان فروغی، خیابان طالقانی سالن شهید سلیمانی و در سمنان به نشانی بلوار ولیعصر خیابان بعثت روبروی پارک سنگی و مجتمع فرهنگی ولایت برگزار شده است.

رئیس اداره قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان با بیان اینکه حافظان قرآن کریم در رشته‌های ۱۰ جز، ۲۰ جز و ۳۰ جز در این آزمون شرکت کردند افزود: پس از قبولی در مرحله اول که به صورت کتبی برگزار می‌شود سپس حدود دو ماه دیگر مرحله دوم به صورت شفاهی برگزار خواهد شد.

دلالی با بیان اینکه پذیرفته شدگان مرحله اول و دوم حائز دریافت مدرک تخصصی در سه، چهار و پنج خواهند شد که معادل دیپلم، فوق دیپلم و لیسانس است، تاکید کرد: افراد متقاضی دریافت درجه دو و یک نیز به مرحله سوم و چهارم آزمون راه پیدا کرده و پس از قبولی مدرک معادل کارشناسی ارشد و دکتری دریافت خواهند کرد

کد خبر 6095512

دیگر خبرها

  • آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن در استان سمنان
  • بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود
  • افتتاح واحد تخصصی فیزیوتراپی کف لگن در شهرکرد
  • آزمون مدرک تخصصی قرآن کریم در استان سمنان برگزار شد
  • پروژه «مرغ لاین» در میامی افتتاح می‌شود
  • خوزستان نیازمند بیمارستان تخصصی چشم و قلب
  • افتتاح بیمارستان درمان تالاسمی در ننگرهار
  • پیگیری ایجاد بیمارستان ویژه چشم در اهواز
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • وضعیت تومورهای مغزی در کودکان/ رویکرد درمان چند تخصصی