Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-01@23:16:39 GMT

رشد ۱۵ درصدی حجم معاملات هفتگی در بورس کالای ایران

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۱۱۹۳۶۲

طی هفته منتهی به ۲۹ تیر ماه، در حالی حدود ۶۵۹ هزار و ۹۷۹ تن انواع کالا به ارزش نزدیک به ۱۰ هزار و ۵۹۲ میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت که در مقایسه با هفته ماقبل رشد ۱۵ درصدی حجم معاملات را تجربه کرد.

بورس کالای ایران اعلام کرد: در هفته چهارم تیرماه در تالار داخلی و صادراتی محصولات صنعتی و معدنی، ۳۱۲ هزار و ۲۰۸ تن انواع کالا به ارزش ۵ هزار و ۷۵۶ میلیارد ریال معامله شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این تالار ۲۵۲ هزار و ۸۹۲ تن فولاد، ۴ هزار و ۱۱۰ تن مس، ۵۵ هزار تن سنگ آهن، ۱۴۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۶۰ تن روی و ۶ تن کنسانتره فلزات گرانبها از سوی مشتریان خریداری شد.

همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۳۰۰ هزار و ۶۹۷ تن انواع کالا به ارزش ۴ هزار و ۳۵۸ میلیارد ریال به فروش رسید.

در این تالار، ۱۱۹ هزار و ۴۶۶ تن قیر، ۵۵ هزار و ۲۸۵ تن مواد پلیمری، ۶۲ هزار و ۵۷۸ تن وکیوم باتوم، ۱۴ هزار و ۹۸۰ تن لوب کات، ۲۵ هزار و ۴۵۱ تن مواد شیمیایی، ۲۱ هزار و ۳۰۰ تن گوگرد، ۸۹۷ تن روغن و ۷۴۰ تن عایق رطوبتی خریداری شد.
تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران نیز در هفته چهارم تیرماه شاهد معامله ۴۶ هزار و ۵۵۹ تن انواع کالا به ارزش نزدیک به ارزش۴۷۳ میلیارد ریال بود؛ در این تالار داد و ستد ۱۷ هزار و ۳۸۳ تن جو دامی، ۲۴ هزار و ۱۰۱ تن گندم، ۳ هزار و ۵۲۵ تن شکر سفید، هزار و ۳۵۰ تن ذرت و ۲۰۰ تن روغن خام مشاهده شد.

لازم به ذکر است در هفته ای که گذشت و در بازار فرعی بورس کالای ایران، ۴۷۵ تن سولفات آمونیوم و کنسانتره فسفات و همچنین ۴۰ هزار قطعه جوجه یک روزه داد و ستد شد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۱۹۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان حراج جدید سکه

به گزارش همشهری آنلاین، طبق اعلام مرکز مبادله ارز و طلا ایران، از روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه عرضه گسترده انواع سکه تمام، نیم و ربع بهار آزادی در مرکز مبادله ایران آغاز می شود.

این حراج سکه از طریق سامانه معاملات مرکز مبادله به آدرس market.ice.ir انجام خواهد شد. اطلاعات تکمیلی درباره این حراج در سایت مرکز مبادله ایران به آدرس www.ice.ir در دسترس قرار می گیرد.

تاکنون و در مجموع ۱۰ حراج برگزار شده در مرکز مبادله ارز و طلای ایران جمعا ۱۱۷ هزار و ۷۴۲ قطعه انواع سکه طلا به متقاضیان حراج تخصیص داده شده است.

کد خبر 848448 منبع: تسنیم برچسب‌ها خبر مهم سکه - قیمت سکه - معاملات آتی

دیگر خبرها

  • بازار سرمایه هفته را کاهشی به پایان برد
  • کالای قاچاق در اردبیل به مقصد نرسید
  • توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم
  • اعلام زمان حراج جدید سکه
  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل بورس
  • محکومیت قاچاقچیان کالا در اردبیل
  • گزارش روزانه بورس ۱۱ اردیبهشت؛ افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل
  • گزارش روزانه بورس ۱۱ اردیبهشت؛ افت ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ریزش ۳۳۹ واحدی بورس در شروع معاملات امروز