Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@03:47:16 GMT

دستگیری جاعلان چک پول در ارومیه

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۱۱۹۷۶۶

دستگیری جاعلان چک پول در ارومیه

سردار ناصر اصلانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران انتظامی این شهرستان در پی کسب خبری مبنی بر اینکه اعضای یک شبکه تهیه و توزیع چک پول های جعلی قصد دارند با ایجاد نفوذ در بانک ها به صورت گسترده اقدام به جایگزین کردن چک پول های جعلی با چک پول های اصلی کنند، موضوع به سرعت در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: ماموران آگاهی متهمان را شناسایی و آنها را به صورت نامحسوس تحت نظر قرار داده و موفق شدند در یک عملیات غافلگیرانه هر سه نفر را دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: ماموران آگاهی در بازرسی از متهمان بیش از 2 هزار و 800 قطعه چک پول جعلی یک میلیون ریالی و 500 هزار ریالی در مجموع به مبلغ 2 میلیارد و 200 میلیون ریال کشف و ضبط کردند.
سردار اصلانی افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شدند.
به گزارش ایرنا به نقل از فرمانده انتظامی آذربایجان غربی مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری ها و بد اخلاقی های اجتماعی و کاهش تصادف ها از اولویت های پنج گانه نیروی انتظامی این استان در سال جاری است.
6009/2093 ** خبرنگار: یوسف رحیمی ** انتشار دهنده: صابر چهرقانی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۱۹۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده  مفقودی یسنا کودک کلاله ای

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان سیدجواد میردوستی  گفت: متهمان ۴ مرد هستند که یکی از آنها پس از بازجویی با صدور قرار بازداشت موقت، راهی زندان شد.
میردوستی گفت: سه متهم دیگر این‌پرونده فعلا در پلیس آگاهی برای بازجویی تحت نظر هستند و پس از تکمیل تحقیقات در مورد آنها  تصمیم قانونی اتخاذ خواهدشد.
دادستان کلاله گفت:  بعضی از افراد بازداشتی جزو افرادی هستند که پیش از پیدا شدن یسنا ، با دستور بازپرس پرونده به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شده بودند.
دادستان کلاله تاکید کرد: انگیزه متهمان از ربودن این کودک پس از تکمیل تحقیقات اطلاع رسانی رسانی خواهد شد.
یسنا کودک کلاله ای بود که یکشنبه هفته گذشته مفقود شد و پس از چند روز جستجو روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد .

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل تیراندازی و وقوع قتل در مراسم عروسی
  • دستگیری چهار شرور در زابل
  • دستگیری چهار نفر شرور در زابل
  • رفع تصرف اراضی ملی ۱۳۰ میلیارد ریالی در تالش
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده  مفقودی یسنا کودک کلاله ای
  • دستگیری ۴ متهم اصلی ربایش "یسنا" در دشت کلاله
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی «یسنا»
  • دستگیری ۴ متهم اصلی ربایش "یسنا"
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا، کودک کلاله‌ای